Jump to content

TURATIE ANORMALA 318is e36


Recommended Posts

salut tuturor sunt nou pe aici...de curand sunt si eu posesorul unui 318 is coupe 1997 ...si am intampinat o problema care ma enerveaza foarte tare...

pornesc masina porneste normal totul ok...o las cateva minute sa-si ea ulei din baie..fara sa turez fara sa fac nmk...cum turez putin la 1000 si ceva 2000 ramane turata cam pe la 1000 si un pic...sta 2 3 sec si scate la loc...merg cu masina...in regim economic...cum o scot pe liber in mers din nou ramane turata la 1000 si un pic...si scade la loc numai cand opresc pe loc...tind sa precizes ca atunci cand o turez parca simt acceleratia ca vibreaza putin...si se accelereaza asha parca ar fi imbacsita de praf si murdarie ....dar cum ma dau la ea si accelerez la blana 2 3 blana...dupa aceea merge foarte lin foarte fin...numai face nicio problema...numai ramane turata nu mai face absolut nimik

acceleratie nici nu o simt....dar odata mi sa intamplat cand tot asha mam dat la ea blana dupa aceea mi-a ramas turata la 2000 si ceva de ture...dar mia facut asha o singura data si era cam rece motoru.cand mia facut faza asta...

nush ce sa-i fac ma enerveaza foarte tare problema aceasta .....nush ce ar putea sa aiba...ajutati-ma va rog nici nu0mi mai vine so pornesc de oftica nu mai am nici-o placere so mai conduc am impresia ca e o rabla...aveam pretenti la ea...si cand am loat mergea ok acuma 1 luna si ceva...dar problema am intampinato dupa ce am schimbat lichidul de racire......nu vreau so duc la service...nu am incredere in mecanici ca se baga peste tot...astept parerile voastre/./.

Link to comment
Share on other sites

...cum turez putin la 1000 si ceva 2000 ramane turata cam pe la 1000 si un pic...sta 2 3 sec si scate la loc...merg cu masina...in regim economic...cum o scot pe liber in mers din nou ramane turata la 1000 si un pic...si scade la loc numai cand opresc pe loc...

 

Este un "feature" nu o problema.

Link to comment
Share on other sites

bogdy, tu esti?

cred ca e de la suspensia sport :).

Serios vorbind, poate merita curatata clapeta de acceleratie, dar sa-si mai dea si altii cu parerea.

 

ok m-am gandit si eu ca e de la clapeta de acc...vreau so curat...cum fac asta ce sa folosesc si cum ?,,,sa nu afectez altceva la masina dak dau cu ceva ...

si eventual asi vrea sa schimb si cablu de acc...cum se face asta ...e dificil se demonteaza multe piese?

Link to comment
Share on other sites

sal, am si eu un e36 316 (m43) si imi face la fel si mie, sa fie o problema sau asa trebuie sa fie? eu am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat furtune de admisie aer.... la fel. Din cate am vazut eu, isi regleaza relantiul printr-o electrovalva Edited by vlad_e36
Link to comment
Share on other sites

ok m-am gandit si eu ca e de la clapeta de acc...vreau so curat...cum fac asta ce sa folosesc si cum ?,,,sa nu afectez altceva la masina dak dau cu ceva ...

si eventual asi vrea sa schimb si cablu de acc...cum se face asta ...e dificil se demonteaza multe piese?

 

Poti sa cureti cu WD40 si discuri demachiante :), dai jos mansonul de cauciuc de la debitmetru si cureti acolo. Dai cu solutie pe disc apoi cureti. E sa fie si cablul ala de vina, nu l-am schimbat si nu stiu cat de usor se schimba.

Link to comment
Share on other sites

salutare am gasit problema cred.....dar nush cum so remediez

am accelerat cu motoru OPRIT de la clapeta sa vad cum se misca se misca in trepte si cand o las nu revine la loc sta 1 mm deplasata

se simte ca o tine ceva depuneri si se vad niste depuneri lipicioase cateodata ramane lipita acolo unde sta ea la relanti si intepeneste tre sa trag sau sa apas pe padala mai tare

ce mam gandit eu sa strang putin cablu sa vad dak este de la el am strans putin....

efecte: turatia la relanti ok dar cum acceler putin ramane turata la 1 si ceva 2 si trebe sa trag de pedala inapoi ca sa revina

dar alt efect: la accelerale se comporta foarte fin...ciudat insa ramane turata mai rau ca inainte....

normal ca cu prima ocazie o sa slabesc putin cablu dar sigur problema este de la acea clapetuta de acceleratie are depuneri si acel arc care este pe clapeta parca nusi face treaba pana la capat.....deci ce ar trebui sa fac? sa schimb arcu?

pot sa-l reglez?...cu ce curat acele depuneri.? va rog niste sfaturi bune.....

Link to comment
Share on other sites

salutare am gasit problema cred.....dar nush cum so remediez

am accelerat cu motoru OPRIT de la clapeta sa vad cum se misca se misca in trepte si cand o las nu revine la loc sta 1 mm deplasata

se simte ca o tine ceva depuneri si se vad niste depuneri lipicioase cateodata ramane lipita acolo unde sta ea la relanti si intepeneste tre sa trag sau sa apas pe padala mai tare

ce mam gandit eu sa strang putin cablu sa vad dak este de la el am strans putin....

efecte: turatia la relanti ok dar cum acceler putin ramane turata la 1 si ceva 2 si trebe sa trag de pedala inapoi ca sa revina

dar alt efect: la accelerale se comporta foarte fin...ciudat insa ramane turata mai rau ca inainte....

normal ca cu prima ocazie o sa slabesc putin cablu dar sigur problema este de la acea clapetuta de acceleratie are depuneri si acel arc care este pe clapeta parca nusi face treaba pana la capat.....deci ce ar trebui sa fac? sa schimb arcu?

pot sa-l reglez?...cu ce curat acele depuneri.? va rog niste sfaturi bune.....

 

Clapeta trebuie sa stea complet inchisa (ma rog e un joc tehnic foarte mic invizibil cu ochiul liber), reglarea relanti-ului se face de catre regulator.

 

Fa-i o curatare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare baieti...in legatura cu problema mea.la accelerare ...de curand am schimbat termostatu...de cand am schimbat termostatu numai facea deloc mergea perfect.

acuma insa iar a inceput sa faca figuri ...iar ramane turata.

mecanicu cand mi-a schimbat termostatu a vazut un cablu de masa care vine pe caroserie si pe capota si nu era pus la locu lui nu avea piulita...si a pus o piulita acolo...si ma gandesc ca poate sa fie de la acel cablu ce ziceti?,,,,sa-l schimb? unde se gaseste?

dak nu ,,.am planuri sa schimb cablu de acceleratie dar ciudat nu gasesc pe net online...o sa verific la sediu...dar dak stie cineva cum se schimba?/

Link to comment
Share on other sites

sal, am si eu un e36 316 (m43) si imi face la fel si mie, sa fie o problema sau asa trebuie sa fie? eu am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat furtune de admisie aer.... la fel. Din cate am vazut eu, isi regleaza relantiul printr-o electrovalva

 

salut, revin cu un update, nu stiu daca te ajuta cu ceva, mi-am schimbat acum 2 zile radiatorul (picura), iar acum turatia motorului coboara sub 1000rpm cand e pe liber, poate fi o coincidenta, dar altceva nu am mai facut la ea. Bafta

Link to comment
Share on other sites

salut.am si eu o problema cu a mea, e36 316 m43 `93,cand ii dau cheie porneste se duce in 400 rpm si trepideaza masina ca toate visele, se duce in 1200 rpm iar dupa mai fluctueaza de 2-3 ori dar mai putin(intre 1000 si 700) si isi revine.dupa ce merg cu ea si ma opresc la semafor are la fel mici fluctuatii de relanti si daca o "calc pe coada" are tendinta sa dea ushor in nas.Am schimbat bujiile, fisele sunt ok, am curata clapeta de acceleratie si motorasul de relanti, debitmetru functioneaza, furtunasele de vacum din fata sunt ok.....aveti vreo idee ce ar putea avea?
Link to comment
Share on other sites

user_off.png adienzo user_popup.png

Cand ramane accelerata , baga piciorul sub acceleratie, ca sa tragi cablul si sa inchizi clapeta bine.

In felul asta verifici daca e problema mecanica din cablu sau clapeta . Fiindca se poate bloca cablul pe camasa, sa ramana usor apasata pedala si sa nu-ti dai seama.

 

 

Daca ai automata, atunci acceleratia ta e doar un potentiometru , si atunci nu ai cablu....si ai scapat de asta.

 

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eu am rezolvat problema demult,intamplator

era de la cablul de accelarie era prea reglat...l-am lasat putin mai lejer si gata....merge perfect

faceti si voi la fel lasa-ti cablul putin lejer,,,poate si la voi de asta este,,,

si daca este prea lejer turatia oscileaza...reglati-l in asa fel sa fie totul perfect

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut.am si eu o problema cu a mea, e36 316 m43 `93,cand ii dau cheie porneste se duce in 400 rpm si trepideaza masina ca toate visele, se duce in 1200 rpm iar dupa mai fluctueaza de 2-3 ori dar mai putin(intre 1000 si 700) si isi revine.dupa ce merg cu ea si ma opresc la semafor are la fel mici fluctuatii de relanti si daca o "calc pe coada" are tendinta sa dea ushor in nas.Am schimbat bujiile, fisele sunt ok, am curata clapeta de acceleratie si motorasul de relanti, debitmetru functioneaza, furtunasele de vacum din fata sunt ok.....aveti vreo idee ce ar putea avea?

 

esti sigur ca debitmetrul functioneaza corect? eu am pornit-o pe a mea cu mufa la debitmetru scoasa si imi facea la fel ca tie (vroiam sa testez debitmetrul), am reconectat mufa iar turometrul statea normal

Edited by vlad_e36
Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca debitmetrul functioneaza corect? eu am pornit-o pe a mea cu mufa la debitmetru scoasa si imi facea la fel ca tie (vroiam sa testez debitmetrul), am reconectat mufa iar turometrul statea normal

 

eu am verificat-o cand era pornita...am scos mufa de la debitmetru si mi-a murit motorul....sa incerc sa o pornesc fara debitmetru?cred ca dau la automat de ma satur :)

ma gandesc sa nu fie de la motorasul de relanti pt ca dupa ce l-am curatat acum vad ca nu mai sta la relanti cand e calda decat daca o ajut eu 5-10 sec;dar asta se intampla doar cand e calda.nu am gasit nici pe cineva prin bucuresti care sa aiba diagnoza de e36....(am fost la un service bosch cu masina "anterioara" cu niste probleme cu abs-ul si de n-am schimabt la ea de ....ba imi dadea senzorul ba pompa ba calculatorul....ca pana la urma sa fie un fir intrerupt la o roata....)si dasta nu as mai vrea acolo.....stie cineva un baiat cu diagnoza de e36 pt bucuresti si sa se si priceapa?

Edited by stalex2004
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Am verificat valva pcv si face vid, iar pe furtunul ce vine din motor si intra in valva e ceva presiune.E normal?Am deconectat pe rand, iar, debitmetru, senzorul de la clapeta de acceleratie si functioneaza (motorul isi schimba mersul in rau);Sonda lambda este nou nouta....Am verificat absolut toate furtunele si sunt ok.Habarnam ce as mai putea verifica/schimba :console:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.