Jump to content

Webasto e39 530da


Recommended Posts

Azi-noapte m-am jucat putin cu INPA-ul si cred ca am dat de cap de ce nu functioneaza webasto-ul.

Mentionez ca am resetat erorile si am "activat" pe rand optiunile din inpa pentru el asteptand sa-mi apara "proaspetele" erori. Am atasat o poza cu erorile.

Este vorba de scurtcircuit in ambele cazuri <_<

 

Ma puteti sfatui la ce sa ma uit mai intai, sa nu trebuiasca sa-l dau jos de tot.

post-225-0-74890900-1322825606_thumb.jpg

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Azi-noapte m-am jucat putin cu INPA-ul si cred ca am dat de cap de ce nu functioneaza webasto-ul.

Mentionez ca am resetat erorile si am "activat" pe rand optiunile din inpa pentru el asteptand sa-mi apara "proaspetele" erori. Am atasat o poza cu erorile.

Este vorba de scurtcircuit in ambele cazuri <_<

 

Ma puteti sfatui la ce sa ma uit mai intai, sa nu trebuiasca sa-l dau jos de tot.

 

De obicei inseamna un scurt circuit pe instalatia eletrica. La mine aceeasi eroare pentru pompa a insemna siguranta arsa (cea din portbagaj asociata cu incalzirea auxiliara). Verifica asta si refa testul.

Link to comment
Share on other sites

Am mai postat pe alt thread - eroarea cu scurt-circuit la pompa inseamana pompa dusa, in cele mai multe cazuri. Incepe prin a scoate pompa si alimenteaz-o la 12V, daca nu se invarte e dusa. Schimb-o si apoi vezi daca mai ai vreo eroare.

Pompa dusa, antreneaza si alte erori pe webasto, pt ca acesta incearca sa porneasca, dar e oprit din cauza erorii pe pompa. Scurt-circuitul din eroare poate insemna ca pompa ia mai mult curent decat necesar pt a functiona si atunci este oprita cu eroare.

Link to comment
Share on other sites

Am mai postat pe alt thread - eroarea cu scurt-circuit la pompa inseamana pompa dusa, in cele mai multe cazuri. Incepe prin a scoate pompa si alimenteaz-o la 12V, daca nu se invarte e dusa. Schimb-o si apoi vezi daca mai ai vreo eroare.

Pompa dusa, antreneaza si alte erori pe webasto, pt ca acesta incearca sa porneasca, dar e oprit din cauza erorii pe pompa. Scurt-circuitul din eroare poate insemna ca pompa ia mai mult curent decat necesar pt a functiona si atunci este oprita cu eroare.

 

Se pot verifica pe rand din tester: pompa, injectorul... Stiu ca am fost langa baiatu de mi-a facut diagnoza pentru el.

Schema la mine era exact pe buzunarul de il desfaci, insa eu am berlina si poate la tine e altfel (ai combi daca nu ma insel). Siguranta a 2-a (era un singur rand) era cea pentru incalzirea auxiliara la mine...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Orice eroare la motoras electric, gen FAN , sau Electric pump, poate inseamna ca nu mai este in parametrii, nu mai are turatia optima, dar el functioneaza..., mai incet , da merge.

 

 

 

Exemplu eroare la ECU fan pe DME din control-unit box , sau Auxiliary electric pump.

Faptul ca ai eroare pe fan la webasto , poate inseamna ca systemul tau webasto incalzeste mai lent habitaclu din cauza ventilatorului lent. Rezolvarea : schimbi fanu si pompa , ca vad ca scrie si de pompa la erori. Inainte de toate verifici daca iti ajunge curent acolo cand intra webasto.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A pornit si al meu webasto, dupa un voiaj de 1000km pe drumuri mai proaste am sesizat ca dimineata se auzea webasto-ul mai ciudat decat de obicei.

Am pus ieri INPA-ul pe masina am sters erorile la webasto, l-am pornit prima data 5 min ... fara erori doar ca scoatea mult fum, il opresc ... il las sa se raceasca si il pornesc a doua oara ~ 10 min si mi-a dat o eroare de combustion fan - sau "combusation fan" cum scrie in inpa, eroare scurtcircuit prezenta. Azi dimineata am avut surpriza sa imi porneasca in mers si fara a sterge eroarea aparuta aseara. Cred ca isi face treaba deoarece motorul s-a incalzit foarte repede

Am impresia ca, cablajul este de vina la mine. O sa il verific cand se mai incalzeste afara.

 

- Totusi am o intrebare, cantitatea semnificativa de fum de la ce se trage ? Sa fie "combustion fan" de vina, adica probabil amestec aer/motorina inexact ?

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A pornit si al meu webasto, dupa un voiaj de 1000km pe drumuri mai proaste am sesizat ca dimineata se auzea webasto-ul mai ciudat decat de obicei.

Am pus ieri INPA-ul pe masina am sters erorile la webasto, l-am pornit prima data 5 min ... fara erori doar ca scoatea mult fum, il opresc ... il las sa se raceasca si il pornesc a doua oara ~ 10 min si mi-a dat o eroare de combustion fan - sau "combusation fan" cum scrie in inpa, eroare scurtcircuit prezenta. Azi dimineata am avut surpriza sa imi porneasca in mers si fara a sterge eroarea aparuta aseara. Cred ca isi face treaba deoarece motorul s-a incalzit foarte repede

Am impresia ca, cablajul este de vina la mine. O sa il verific cand se mai incalzeste afara.

 

- Totusi am o intrebare, cantitatea semnificativa de fum de la ce se trage ? Sa fie "combustion fan" de vina, adica probabil amestec aer/motorina inexact ?

Salut daca scoate mult fum trebuie inlocuit sau in cel mai fericit caz curatat arzatorul din soba. Este acel tub metalic in care intra bujia. Are un fel de sita prin care trece motorina si acolo apar depuneri care ingreuneaza combustia.(arderea 100%), de acolo fumul.

Link to comment
Share on other sites

ai idee cum as putea obtura turul si returul de motorina ? ma gandeam sa il demontez si sa il iau in casa. Eu unu sunt mai meticulos si dureaza, ma gandesc ca poate mai am treaba cu masina pana il "rezolv" si nu vreau sa las tevile si cablurile in aer. Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.