Jump to content

Pentru cunoscatorii de e36


Recommended Posts

1-Aeroterma invarte dar baga doar aer rece. Dupa ce am aerisito a inceput sa se incalzeasca doar jumate de radiador in concluzie baga cald

doar o parte si numai la turatii de peste 2000.

 

2-Martorul pentru ulei sta aprins dar are momente cand se stinge.

 

Zilele trecute am demonta bordul am crezut ca e radiatorul infundat,radiatorul este ok.

 

Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

la problema numaru 1....vezi ca la e36 dak nu ai clima.....baga cald doar cand il bagi la parbriz sau picioare atat.....dak il dai sa vina la fatza vine rece.....

la problema cu eleiul nush ce sa-ti zic....la mine nici nu exista martoru asta....cred ca nu merge la mine,..

oricum nu te baza pe martoru ala...mai apare catedoata asha cand are el chef...dak ai schimbat uleiul si indica pe joja unde trebuie e totul ok nu ai dece sa-ti faci griji.....

cu radiatorul nu am inteles ce ai vrut sa spui....

Link to comment
Share on other sites

Martorul pentru ulei exista la toate masinile.

Si daca se aprinde, nu te baza pe faptul ca poate fi senzorul dus. Poate nu ai presiune suficienta, si atunci problema e mare.

Trebuie verificat, eventual schimbat senzorul de presiune, sau poate nu ai ulei suficient.

Link to comment
Share on other sites

Da am verificat deja,am schimbat senzorul pentru nivelul uleiului si acum e ok.

 

La problema 1 as vrea sa va spun ca ma inebunit deja. Masina are clima. Am dat bordul jos,am crezut ca e infundat radiatorul de la clima dar este ok. Si cu toate astea radiatorul se in calazeste doar o parte (partea dreapta).

Nu mai stiu ce sai mai fac...

Mai nou si acea parte stanga se incalzeste numai daca tin masina turata la peste 2000 cam vreo 3 minute,dupa ear baga rece.

 

 

Sper sa nu fie o earna f.rece :thumbsup:

 

Dar daca aveti idei cum sar putea rezolva va rog sa le impartasiti si cu mine...

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

vezi ca poate ai probleme cu termostatu....de asta nu da cald...la mine facea la fel cand am schimbat termostatu totul este ok....

insa la clima...poate fi mai multe cauze....

prima si ceamai des intalnita filtru de polen daca este imbaxit clima poate inceta sa mai functioneze...

verifica filtru de polen

verifica termostatu...dak masina sta la 90 grade in permanenta termostatul este ok....

verifica caloriferu de la clima....

 

(la un s-klasse long...la clima bizonica mergea caldura doar in spate....calorifere din fata erau defecte..)

insa la tine cred ca este si aceasta problema dak ai dublu clima ai doua calorifere

Link to comment
Share on other sites

Da am dublu clima. Dar nu vad legatura clima si cu aeroterma. Mie nu-mi baga caldura aeroterma...

 

la masinile fara clima, au un "robinet" electric,banuiesc ca pe acelasi principiu ar trebuia sa mearga si cele cu clima.sa nu fie blocat acel robinet....sa fii ramas deschsi f f putin si atunci cand turezi vine presiune si mai scapa apa calda in calorifer.il poti verifica cu masina pornita si punand mana pe tevile ce vin din motor in robinet si mai departe in calorifer.Daca este blocat ,face practic bi-pass caloriferului(exact cum face cand e dat pe rece; nu trece apa mai departe de robinet)la a mea a facut exact cum zici tu numai ca mie imi baga si apa inauntru;era caloriferu fisurat...este o problema f simpla de rezolvat dar trebuie multa rabdare... :)

bafta

Link to comment
Share on other sites

Da am si eu acel robinet. Am incercat sal scot sa pun totul pr direct si face la fel. Am scos si caloriferul,am verificat sa nu fie infundad,chiar eam bagat o solutie sal curat. Dupa ce lam pus la loc pana sai pun bordul am facut probe si la fel se incalzeste doar partea dreapta a caloriferului,dar la turatii de peste 2000. Termostatul cred ca e ok. apa sta normal la 90. Nu mai stiu ce sai mai fac,ma disperat. Acum asteptam un copil si e cam aiurea...trebue sa o rezolv,dar nu stiu cum.
Link to comment
Share on other sites

Da am si eu acel robinet. Am incercat sal scot sa pun totul pr direct si face la fel. Am scos si caloriferul,am verificat sa nu fie infundad,chiar eam bagat o solutie sal curat. Dupa ce lam pus la loc pana sai pun bordul am facut probe si la fel se incalzeste doar partea dreapta a caloriferului,dar la turatii de peste 2000. Termostatul cred ca e ok. apa sta normal la 90. Nu mai stiu ce sai mai fac,ma disperat. Acum asteptam un copil si e cam aiurea...trebue sa o rezolv,dar nu stiu cum.

 

esti sigur 100% ca nu e infundat radiatorul din masina???sau spart/fisurat??vezi ca intre motor si habitaclu sunt 2 tevi de plastic lipite intre ele.vezi sa nu fie alea sparte sau infundate.din moment ce iti pompeaza apa pe tur...daca nu ar fi infundat , ar trebui sa iasa apa pe retur.daca nu e infundat si totusi tot nu baga singura problema ar fii aerisirea corecta a instalatiei, si mi se pare ca ai un DIY pe forum.tie iti pierde apa asa din cand in cand?

Link to comment
Share on other sites

esti sigur 100% ca nu e infundat radiatorul din masina???sau spart/fisurat??vezi ca intre motor si habitaclu sunt 2 tevi de plastic lipite intre ele.vezi sa nu fie alea sparte sau infundate.din moment ce iti pompeaza apa pe tur...daca nu ar fi infundat , ar trebui sa iasa apa pe retur.daca nu e infundat si totusi tot nu baga singura problema ar fii aerisirea corecta a instalatiei, si mi se pare ca ai un DIY pe forum.tie iti pierde apa asa din cand in cand?

 

 

Intre motor si habitaclu am trei tevi nu doar doua!

Da eu cred ca totusi ramane aerisirea,dar cineva pe forum mia scris ca la acest motor aerisirea se face singura. Acum nu stiu ce za zic... DDaca tu stii cum se face aerisirea corect atunci ajutama si pe mine te rog. Apa din motor nu se pierde,este ok.

Edited by cuz
Link to comment
Share on other sites

Intre motor si habitaclu am trei tevi nu doar doua!

Da eu cred ca totusi ramane aerisirea,dar cineva pe forum mia scris ca la acest motor aerisirea se face singura. Acum nu stiu ce za zic... DDaca tu stii cum se face aerisirea corect atunci ajutama si pe mine te rog. Apa din motor nu se pierde,este ok.

 

da,la robinet ai 3 tevi.una e turul alta e returul si a 3-a este cea prin care vine apa de la tur atunci cand robinetul este inchis(cand ai setata temperatura mica).turul si returul se duc prin niste tevi de plastic in caloriferul din masina.uite si un link sa iti dai seama cam cum ar arata.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=64_0558&hg=64&fg=15

Link to comment
Share on other sites

Verifica sa nu ai probleme cu piesa nr 1 din poza 2. Acel robinet are 2 motorase,e posibil sa fie blocate(arse) si sa nu permita trecerea lichidului catre calorifer.

 

 

Am scos acea piesa si am conectat furtunile direct fara robinet si tot nu merge. Apa vine doar la peste 2000 turatii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.