Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Salut. Imi poate spune cineva cat ajunge impozitul lau un urs 320 din 86 cu legea noua a lui boc asta ( stiu ca am scris cu litera mica )?

 

 

- 254 lei

:twoup:

 

254 lei nu e o suma prea mare. Dar de la 2001 in sus incepe beleaua :)

Link to comment
Share on other sites

Intradevar .. daaar daca stam un pic si ne uitam deja Romania o ajuns la niste cote imposibile care bat taxele de dincolo iar cu salariile ... mai bine sa lasam .. iar pe altaparte .. e doar dublata .. e OK si asta ptr noi .. nemernici de la conducere pot sa ne scuipe in gura pe fata si noi tot nimica .. NUI MULT.

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vreau sai schimb inima la Ursuletul meu alias - Bestia , aveti careva :

 

Motor M50B20 vanos (M50tuB20) ?

 

pret ... pentru intreaga instalatie (motor+cutie viteze+calculator)

 

:twoup:

 

(preferabil 1993-1996 de pe E34 fara carlig de tractorat)

Edited by San.
Link to comment
Share on other sites

SAL, San cunosc pe cineva care asta face tot timpul montezaza motoare mari pe ursi daca vrei iti dau nr meu pe pm si te duc la el.

 

 

Mersi !

Momentan doar astept niste oferte sa vad cum , cat si ce ... inca nus in tara pe cand revin sa stiu .

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

salutare cer si eu o mana de ajutor dak se poate,caut o evacuare de e30 325xi da cred k merge si de 325i ce ma intereseaza sunt: toba intermediara si cea finala pe original ca tuning se gasesc pe toate drumurile am sa tasez doua poze ptr a fii mai usor de reperat.

Multumesc anticipat!!

post-27025-1281368893_thumb.png

post-27025-1281368912_thumb.png

Edited by 15dod
Link to comment
Share on other sites

Lasati voi impozitul me motorashe. Eu am E30 325e 2,7i. eu am impozit in jur de 2500 lei. si acum tre sa bag 1000 lei in piese de directie. acum schimb originalele din 85. pivoti, telescoape, bucshe. cel putin asa zice mecanicu, ca-s originalele. eu nu cred, dar de 10 ani de cnad il am nu am schimbat.
Link to comment
Share on other sites

Lasati voi impozitul me motorashe. Eu am E30 325e 2,7i. eu am impozit in jur de 2500 lei. si acum tre sa bag 1000 lei in piese de directie. acum schimb originalele din 85. pivoti, telescoape, bucshe. cel putin asa zice mecanicu, ca-s originalele. eu nu cred, dar de 10 ani de cnad il am nu am schimbat.

 

Stai linistit ca la E46 imi schimbi la bucsaraie in fiecare an la Urs in schimb tine 3-4 anisori , parca piesele pe astea noi au fost facute sa fie consumabile cu o durata nu prea lunga de viata , pe langa aceea si drumurile din Romania le uzeaza foarte mult ca in momentul in care am adus din Germania E46 mi s-a zis la prima revizie ca se vede ca e masina adusa de afara suruburile la consumabile de gen bucsaraie , amortiozare erau intepenite un pic , se vede ca acolo nu schimbi anual setul ! :twoup:

 

salutare cer si eu o mana de ajutor dak se poate,caut o evacuare de e30 325xi da cred k merge si de 325i ce ma intereseaza sunt: toba intermediara si cea finala pe original ca tuning se gasesc pe toate drumurile am sa tasez doua poze ptr a fii mai usor de reperat.

Multumesc anticipat!!

 

Dar cele doua tevi de fata nu merg inclusiv de la 2.3 ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
salut. prima zi cu E30-ul meu si deja incep sa ma sacaie micile lucruri care nu merg asa cum sunt date ele sa mearga din fabrica (parerea mea). Ceasul de la consumul instant cand o pornesc se duce la maxim, dupa care in mers coboara si imi arata cat consuma tot timpu, dar cand iar ma opresc iar se duce la maxim .. nu cred ca e normal, de la ce face asta. mentionez ca e vorba de un 325i, fabricat 1989, dar de la vechiul proprietar am inteles ca deja a fost schimbat odata bordul cu totul din cauza altui ceas care nu mergea la cel original al ei.
Link to comment
Share on other sites

salut. prima zi cu E30-ul meu si deja incep sa ma sacaie micile lucruri care nu merg asa cum sunt date ele sa mearga din fabrica (parerea mea). Ceasul de la consumul instant cand o pornesc se duce la maxim, dupa care in mers coboara si imi arata cat consuma tot timpu, dar cand iar ma opresc iar se duce la maxim .. nu cred ca e normal, de la ce face asta. mentionez ca e vorba de un 325i, fabricat 1989, dar de la vechiul proprietar am inteles ca deja a fost schimbat odata bordul cu totul din cauza altui ceas care nu mergea la cel original al ei.

 

Stai linistite bine asa !

Edited by horguemtuning
Link to comment
Share on other sites

si alta problema mult mai grava .. asta mi-a lasat ursu in mijlocul strazii, abea am luat-o si inainte sa o iau tipu care a avut-o nu pot sa zic ca a venit in drift si mi-a demonstrat cum se intoarce, dar nici nu am scutit-o de cateva ori sa o calce pana la fund in ideea ca ascunde ceva. aseara dupa ce am luat-o si m-am dat o tura, pe la rosetti dupa o acceleratie din aia usoara dar pana spre 6000 rpm, schimbat treapta si dupa aia lasat usor, a murit motorul, am tras pe dreapta si dupa vre-o 15 minute de stat am pornit pana la urma. am adus-o acasa iar acum dimineata din nou sa ies sa ma plimb si cand sa depasesc un camnion din ala mic de oras, o calc pana la 5000 rpm aproximativ, schimb si cand sa apas din nou acceleratia iar a murit, de data asta nu a mai tinut faza cu pornitu mai incolo asa ca a ramas masina unde s-a oprit, daca dau la demaror, invarte motorul, dar e ca si cum nu ii da benzina .. ce poate fi ? bujie imbaxita, un injector, pompa de benzina ? si de ce nu a facut atunci cand oricum vechiul proprietar era mult mai obijnuit cu ea si a calcat-o mai mult nu a facut si face acum la mine ?
Link to comment
Share on other sites

si alta problema mult mai grava .. asta mi-a lasat ursu in mijlocul strazii, abea am luat-o si inainte sa o iau tipu care a avut-o nu pot sa zic ca a venit in drift si mi-a demonstrat cum se intoarce, dar nici nu am scutit-o de cateva ori sa o calce pana la fund in ideea ca ascunde ceva. aseara dupa ce am luat-o si m-am dat o tura, pe la rosetti dupa o acceleratie din aia usoara dar pana spre 6000 rpm, schimbat treapta si dupa aia lasat usor, a murit motorul, am tras pe dreapta si dupa vre-o 15 minute de stat am pornit pana la urma. am adus-o acasa iar acum dimineata din nou sa ies sa ma plimb si cand sa depasesc un camnion din ala mic de oras, o calc pana la 5000 rpm aproximativ, schimb si cand sa apas din nou acceleratia iar a murit, de data asta nu a mai tinut faza cu pornitu mai incolo asa ca a ramas masina unde s-a oprit, daca dau la demaror, invarte motorul, dar e ca si cum nu ii da benzina .. ce poate fi ? bujie imbaxita, un injector, pompa de benzina ? si de ce nu a facut atunci cand oricum vechiul proprietar era mult mai obijnuit cu ea si a calcat-o mai mult nu a facut si face acum la mine ?

 

Parerea mea trebuie s-o iei pas cu pas si sa verifici !

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea trebuie s-o iei pas cu pas si sa verifici !

 

am desfacut bujiile la ea, sunt ok, putin negre pe marginea buzei unde se infileteaza pe motor, dar ele pe zona de scanteie, cu arsura de culoare frumoasa, in semn ca motorul merge inregula. ma astept la injectoare dar acolo nu ma bag eu, ci o sa vb cu un mecanic, eram doar curios daca a mai patit cineva sau daca s-a lovit de aceasta problema de la ce ar putea fi ca totusi sa fiu si eu cat de cat in tema, si nu doar parerea mecanicului.

Link to comment
Share on other sites

Ma bate gandu sa scot ursu la vanzare :twoup:

Motor M10B18 cmc,102CP,pretul ar fii cam 2000 euro.

 

Eu nu l-as vinde.

Vreau sa-l vand pt ca vreau unu sa fie ori negru,ori rosu si motor minim 2.0

Asta al meu are o gramada de pies noi...flanse telescoape,suspensie nou,pompe ambreaj (cea de la cutie,si cea de sub pedala),vopsita anu trecut,bucse schimbate,toba sport,un prag nou,o aripa noua (cred ca mai am facturile cum le-am cumpara inainte s-o vopsesc)Ce mai trebuie sa-i fac daca e sa o vand,e sa-i schimb rulmentul de la roata de pe fata din partea dreapta.

Edited by Technics
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.