Jump to content

e 34 525i '92


dintzauru

Recommended Posts

bineinteles ca mai am sa le dau ceva bani iar daca nu acopera ceea ce s-a stricat , patronul , care este prieten cu mine(dar angajatii astia...) mi-a promis ca va suporta si restul de bani de reparatie. Edited by dintzauru
Link to comment
Share on other sites

pai nu am cum altfel..

mie cand mi-au schimbat garnitura de chiulasa, am stat langa ei si noroc ca am vazut cum axul cu came la admisie s-a deplasat cu un dinte, suficient de altfel, ca o montau asa si cine stie ce mai faceau retarzii..

daca e motorul cu VANOS e complicata treaba la distributie, se poate si fara scule speciale dar e foarte greu.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Asta e , acum n-o sã mã dau cu capul de ziduri....e fier ºi se face, numai ca aºa ceva ar trebui pedepsit Într-un fel sau altul , dar din pãcate noi românii nu avem o educaÞie În acest sens , si dacã stau mai bine sã mã gândesc nu existã o educatie În nici un sens....

Ăntrebarea este : dar de ce frate? Lui iar convenii dacĂŁ i-as face maÂşina praf?

Link to comment
Share on other sites

Cr ziceÞi de pistoanele astea? Cam ce poate provoca aºa ceva? Asta am gãsit , plus toate suoape evacuare strâmbe....instalaÞia rãcire neaerisita pistoanele 5 ºi 6 nefunctionale , segmentii ºi pistoanele de la 1 la 6 bine....cuzinetii palier bine.... Deci la pistonul 5 desi era nefunctional nu am gãsit aproape nimic În neregulã, exceptând supape evacuare care pierdeau presiune f puÞin. Ca ºi compresie aveam pe 1- 5 Între 13 si 14 , iar pe 6 era zero , aici fiind suoapele varzã....

De la ce credeÞi ca S-a Întâmplat? De la primul mecanic cu care am fãcut motorul sau de la boii de la service? MenÞionez ca maºinã a fãcut ka mine pânã sã o dau la vopsit 100-200 km. Când a plecat de la mine mergea "brici". Cred ca dacã era pusã punct prost de cãtre minesi mecanicul meu , nu mai apucã sã mearge 100 km. Se stricã laprima pornire....

AÂştept niste pareri pertinente...

Link to comment
Share on other sites

ti-am citit tot topicul si la final mi-am adus aminte de un proverb"facerea de bine e ......de mama".in cazul tau sa adeverit in totalitate si sper ca acei oameni sa plateasca pentru ce au facut.

 

 

FRUMOASA MASINA si tot respectu pentru curajul si pasiunea cu care ai muncit la ea.

 

 

Bafta in continuare.

Link to comment
Share on other sites

Bun....să zic ca alt motor....şi ştii ce iei?

Asta măcar îl ştiu cu totul cum şi cu 400-500euro îl fac beton ,şi ştiu ce am. Aşa îl iau pe altul, merg 6 luni şi mă apuc să repar cine ştie ce....dacă aş schimbă aş schimbă cu un M şi atunci cel puţin merită...

Edited by dintzauru
Link to comment
Share on other sites

de la supraincalzire iti topeste garnitura de chiulasa .. aia pica prima. si normal se duc poate si segmenti, in ordinea asta.

supape strambe nefunctionale.. cam nasol, normal asta se intampla de la distributie sau presiune la ulei spre 0..

daca nu a functionat martorul de presiune de ulei e posibil... sunt multi magari care il scot cand vand masina daca au probleme.

trebuie sa il verifici neaparat daca functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

corect..e chinul cu RAR-ul dc vrei sa fie ok legal,dar in rest pare varianta mai buna, mai ales ca ramai cu o tona de piese

 

Nu e deloc chin la RAR daca pui acelasi tip de motor, platesti doar o taxa atata tot.

 

Bun....sĂŁ zic ca alt motor....Âşi Âştii ce iei?

Asta mĂŁcar ĂŽl Âştiu cu totul cum Âşi cu 400-500euro ĂŽl fac beton ,Âşi Âştiu ce am. AÂşa ĂŽl iau pe altul, merg 6 luni Âşi mĂŁ apuc sĂŁ repar cine Âştie ce....dacĂŁ aÂş schimbĂŁ aÂş schimbĂŁ cu un M Âşi atunci cel puĂžin meritĂŁ...

 

Cu 400-500 de euro iti iei super motor, si cauti sa cumperi motor care este inca pe masina si poate fii pornit/probat.

Motorul tau nu o sa mai fie ce a fost, chiar daca pui totul nou.

Link to comment
Share on other sites

Te sfătuiesc și eu să pui un alt motor. Nu merită chinul reparării celui de pe mașină și, după cum spunea un coleg mai sus, oricum motorul tău actual nu va mai fi ce a fost înainte de nefericitul eveniment.

 

 

avand in vedere ca am luat toate supapele noi , cuzinetii palier , pistoane , _chiulasa_ facuta 100% chiar nu vad care ar mai fii problema....bineinteles ca un alt motor , un altul mai mare , si mai nou ar fii de preferat. dar eu cred , exceptand cel de M , ca 2.5 e cel "mai bine" , raportat cilindree/putere/consum.

 

Cand motorul asta se va "duce" la mine , atunci am de gand sa fac un transplant mai important. Deocamdata vreau sa "abuzez" ,bineinteles nu cu cerculete si figuri de genul , de acest motor care mie mi-a placut foarte mult.

 

 

Si ca sa nu facem o polemica din treaba asta , da , aveti dreptate , dar nu am timp de asa ceva , si il vreau cat mai repede pe picioare , iar ca sa iau altul trebuie sa caut foarte bine. Ma indoiesc ca imi da cineva un motor facut ca al meu la 400 de euro...

Edited by dintzauru
Link to comment
Share on other sites

de la supraincalzire iti topeste garnitura de chiulasa .. aia pica prima. si normal se duc poate si segmenti, in ordinea asta.

supape strambe nefunctionale.. cam nasol, normal asta se intampla de la distributie sau presiune la ulei spre 0..

daca nu a functionat martorul de presiune de ulei e posibil... sunt multi magari care il scot cand vand masina daca au probleme.

trebuie sa il verifici neaparat daca functioneaza.

 

Garnitura de _chiulasa_ nu era arsa...nu am avut apa sau benzina in ulei sau invers....cel mai mult ma enerveaza ca sint luat de prost si ca boul ala de-a forjat-o nu are taria de caracter si e un las , sa-mi spuna macar in ce conditii s-a intamplat...

 

segmentii erau buni

 

intr-adevar trebuie sa verific acel senzor...dar eu cred ca mergea.

Link to comment
Share on other sites

ce sa zic, daca s-a umblat la distributie ori nu a fost pusa bine la punct, ori a sarit ea, din cazua de ininzator slab, patine etc..

 

 

astazi montez totul la loc. asta este o cauza plauzibile: un intinzator slab sau nestrans cum trebuie si in cateva sute de km s-a desfacut si a sarit un :dinte" la distributie cumulat bineinteles cu toate celelalte tampenii facute de ceilalti....o sa verific si chestiile astea astazi. Foarte cla nu este ce s-a intamplat. Imi pare rau ca nu am verificat inainte de a desface , distributia. Atunci puteam spune ce s-a intamplat. Oricum incredere in cei de la acel service nu mai pot sa am dupa intamplares asta...

Link to comment
Share on other sites

mda. deci masina este operationala , merge chiar mai bine decat mergea , , dar probabil Dumnezeu a zis : " bai baiatule , ia mai stai tu un pic si mai las-o cateva zile pe dreapta ( oricum e bine ca saptamana viitoare ma duc la RAR sa schimb culoarea in talon) ca poate te prinde vreun politist si pe urma na belea".

Sa va spun ce s-a mai intamplat. Am pus ulei 5w40 am plecat pe caldura asta pana la Bucuresti , cca 50 KM , toate bune , ma intorc , ajung acasa , bag substanta d'aia de curatat motorul (gasind niste pilitura am zis sa-l curat si uleiul si filtrul sa-l schimb din nou), las 2,5 minute , opresc motorul , las sa se scurga , schimb filtrul de ulei , ridic masina pe cric in stg , sa curga tot uleiul , bun busonul la ulei si......na belea se rupe surubul..... :frantics: . Am zis ca innebunesc. Acum sa vad cum fac sa scotsurubul si maine comand altul nou. Bine ca nu am apucat macar sa pun uleiul astalalt.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.