Jump to content

318D E90 143Cp Racechip


Andrei_VUV

Recommended Posts

800euro pentru asa ceva? Totusi... :blink:

sunt curios unde iti faci tu softul... ca daca il faci la upsolute... softul tau nu va avea nici cea mai mica legatura cu cel al francezilor.... dar vei simti pe pielea ta asta... nu inteleg de ce nu faci softul la cei de la powertech buzau? e aproape de tine si fac softuri cu cap.. nu copy paste ca cei de la upsolute. cand o sa te bata mar vag urile la semafor sa nu te miri de ce. vezi cu fiabilitatea cum vor sta.

 

da , sincer nici eu nu as da 800 de euro pe asa ceva... dar deh , calitatea costa.. mai ales ca e un powerbox cu microcontroler in el...

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Depinde de buget . DTUK are unitati "multichanel" . Ultima generatie se monta pe CR , pe senzor presiune turbo si inca ceva , deci teoreic monitorizeaza si modifica cam aceiasi parametri ca un remap . Nu am asa ceva , nu am tesat modelul asta . Am testat pe termen lung si destul de multe masini varianta CRD2 care pana una alta s-a dovedit ok , pentru mine .

Eu sunt la al 2-lea PB de la ei . In total 80k km si Doamne ajuta , 0 probleme . Pe de alta parte nici nu fac liniute , cerculete sau alte forme geometrice cu masina , insa e destul de placut sa ai diferenta de putere si mai ales, cuplu, cand ai nevoie de ea .

 

Ca idee , probabil ca prima componenta a masinii care isi da duhul e filtrul de particule , in una din 3 conditii :

1. mergi pe cea mai inalta setare de putere ( pe care ei in documentatie nu o recomanda decat pentru "track use")

2. nu constientizezi ca utilizezi o masina care functioneaza in alti parametri si nu ajustezi intervalul de service (de ex la e90 revizia se face la 10.000 km sau 9 luni , in loc de 26.000 km sau 2 ani , la Opel revizia se facea la 7500km fata de 15.000 km recomandati de producator )

3.mergi subturat si ii dai talpa (de exemplu esti in a 5-a la 1200rpm si te hotarasti ca vrei forja fara sa retrogradezi=>semineu=>hairy.png), sau bineineles o combinatie a celor 3

In rest uzura componentelor tine de maniera de utilizare a atelajului din dotare . Daca ai diesel si vrei sa faci avion din el , ce vine dupa este oarecum logic ... ma gandesc ...

In alta ordine de idei PB este ok atata timp cat ai garantie la masina si nu vrei sa te expui riscului de a o pierde saaaau investesti intr-un sistem multichanel , in ideea ca ai mai multe curbe de putere dintre care poti alege in functie de necesitati , deci versatilitate . Pentru tot restul situatiilor cred ca este mai bun un remap de la un dezvoltator DE RENUME . Am vzut si condus suficiente masini resoftate si le-am observat fiabilitatea in timp , ca sa pot recomanda asta . Renume adica : SKN ,de exemplu sau oricare poate sa-ti dea TUV +/- garantie pe motor,garantie,grup.

In aceiasi ordine de idei , AS PUNE DE 100 DE ORI UN PB DE CALITATE DECAT SA MERG LA 'UN BAIAT CARE FACE MAPE(probabil din plastic) PENTRU AFARA" .

Este o parere personala , bazate pe experienta mea cu cresterile de putere .

Edited by VNB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Am un E91 318d LCI 143 cai cuplu 300 an 2008. Am fost la dyno, standard are 124 de cai si cuplu 258, cu RaceChip basic are 141 de cai si 313 cuplu, pe setarea F3. Nu am avut nici o problema cu el, dar intr-adevar nu se simte foarte natural cum intra turbo-ul, intra considerabil mai agresiv, o sa il folosesc doar la drumuri mai lungi.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.