Jump to content

Parere 740I


Recommended Posts

eu am cumparat un set de brate pentru e34 cu 170 de euro de pe e-bay. NU sunt neaparat no-name, exista si set complet meyle de exemplu.

 

Nu era cel mai ieftin kit dar nici cel mai scump. Partea cea mai importanta la bratele mari, erau bucse lemforder, restul firme ceva mai X, gen swag si mai stiu eu ce.. O pereche de brate era de aluminiu, eu am cautat special dinalea.

In total 8 bucati. cele 4 brate, bielete antiruliu si capete de bara..

Au deja 50 k km si singurele care au semne de oboseala sunt bielete antiruliu, care au burduful ala de cauciuc crapat si probabil ca o sa se defecteze in scurt timp. In rest vad ca tin cu brio... 50k km pentru 170 de euro nu e rau...

 

DOMI daca te rog, sa-mi dai si mie un link sau o denumire a kit-ului, in caz ca le schimb anul asta. Daca ma tine pe mine 50k e f bine, ca ii fac in 5 ani.

Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand au mai scazut pretul la piese la e38. In al doilea rand tu crezi ca un brat chiar costa 600 de euro ? Puteam sa cumpar meyle de exemplu complet si era vreo 300 de euro cred.. oricum rezonabil. Dar sincer nu mi s-a parut ca merita banii..

Eu stiu ce cedeaza la e34.. bucsele mari din capete.. acolo e buba. .. si daca alea sunt lemforder.. nu ma intereseaza asa mult restul, care oricum sunt ieftine.

 

 

Cati au pus lemforder cam coada si in Romania daca au masini ceva mai grele, cu motoare mai mari tot 40k km au tinut...

Increatul, trimite-mi pe pm ce masina ai exact si iti trimit cateva link-uri..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu am motorul de 3982 cmc... ce rost ar avea sa vb aiurea despre consum? ...pana la urma dau banii pe benzina din buzunarul meu...

 

Fuel Consumption* : 8.5L / 9.9L / 17.1L / -L (90km/h / 120km/h / City / Combined) @ pt M60 40

 

Fuel consumption BMW E38 740i M62 4.4

EU highway: 8.90 l / 100 km EU city: 18.60 l / 100 km EU constantly: 12.50 l / 100 km

 

cel mai mult am mers cu ea vreo 560km (Tutova(jud Vaslui) - Aeroport Baneasa dus intors) intr-o zi plus ce am mai facut vreo 60km a 2a zi,,,un total de vreo 620km si am bagat 58litri de benzina.

Am mers pe la Ploiesti si m-am intors prin Urziceni... Stim cu totii cum se circula in Romania, ca treci prin foarte multe localitati (si reduceam la 55-60km/h),iar inafara o tineam 100-110km/h, doar in depasiri mai sarea de 140km/h.

 

Cat despre intretinere... daca masina e ok, de ce ar trebui sa bagi bani aiurea in masina?

Unele piese sunt mai scumpe, insa nu le schimbi in fiecare zi...

Find motorul mai mare e adevarat ca e mai costisitor, dar nu e exagerat...

 

Am vazut preturi la Renault Laguna si sunt cam la fel :)) poate unele chiar mai mari...

 

Un prieten a gasit amortizoare spate noi cu 175lei ambele pt ca era lichidare de stoc... poate ca nu au calitatea precum unele originale insa decat unele vechi tot mai bune sunt unele noi.

 

Daca stii unde sa cauti gasesti preturi destul de bune.

Am gasit far complet pt E38 pe pe Ebay.co.uk la10lire + transportul.

Anvelope pe 18" noi noute 255/45/R18 la 270 lei/bucata din germania, pret fara tva (nu mai retin marca dar am sa revin)

 

 

...PAREREA MEA...

 

Consum 10% la mers legal mi se pare mult pt zilele noastre si pt performantele reale ale acelei masini. Un 320d de 2010 ia suta in 7.5s si consuma mai putin de jumatate decat a ta.

 

Mie nu mi se mai par optiuni viabile aceste masini fabricate acum 10 - 15 - 20 ani si cu motoare imense. Vremurile alea au apus demult. Inmatriculatul in alta tara nu mi se pare OK, si as prefera sa se dea o lege care sa interzica asta. [am un amic care a fost lovit de o masina cu nr de BG si nu a fost prins nici azi autorul].

 

Mai bine ia ceva mai apropiat de vremurile in care traim.

Link to comment
Share on other sites

nu ce treaba are o partaitoare diesel seria 3 cu un seria 7 V8 :) ? cred ca nu ai mers niciodata cu vreuna...

pai asa si o motoreta de 500 cmc face suta in 5 sec , consuma 5l % si costa 3000 de euro cel mult :)

despre ce vorbim aici..

Link to comment
Share on other sites

nu ce treaba are o partaitoare diesel seria 3 cu un seria 7 V8 :) ? cred ca nu ai mers niciodata cu vreuna...

pai asa si o motoreta de 500 cmc face suta in 5 sec , consuma 5l % si costa 3000 de euro cel mult :)

despre ce vorbim aici..

Nu se compara, intr-adevar... :)) LOL

 

Daca masina era intretinuta exemplar mai ziceam, dar mai mult ca sigur nu e vorba de asa ceva.

 

Daca unii prefera sa munceasca numai pentru a baga banii in masina lor, sa fie sanatosi. Eu nu as lua asa ceva. Poate doar acel alpina 750i de pe mobile.de, fabricat in 2000, la 12.500 EUR, care intr-adevar merita, fiind o masina foarte intretinuta.

 

Si intre un 740i din '96 cu care mi-e frica sa plec 1000 km ca nu se stie ce crapa la ea, prefer o partaitoare diesel seria 3.

 

Iar comparatia facuta de mine legata de performantele unui 320d 2010 cu 0-100km/h in 7.5 nu are loc. Pt ca 740i valoreaza 2.8k eur[il gasiti pe autovit], iar un 320d 2010 intretinut e de vreo 10x mai scump. Imi cer scuze :)

 

Comparatia era strict legata de costuri de rulare pe o distanta de 600km vs performante. Si concluzia este: consuma degeaba, vba lui WLF [legata de laguna lui la vrema postului.]

Edited by kristal_madness
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai vezi ca ti-ai raspuns singur :)

E38 V8 ala nu te lasa el in drum, stai linistit, e un motor extrem de fiabil.. In afara de ceva furtune si garnituri coapte la varsta asta nu are nici pe dracul.

Ce poate avea sunt probleme electrice, care sunt dificil de remediat, greu de diagnosticat.

suspensia se face, e consumabila.. oricum..

Iar calitatea tinutei de drum e incomparabila.. eu am ramas profund impresionat de cum filtreaza gropile... e ceva special. Orice alt bmw cu care am mers zornai in el ca un bob in pastaie comparativ, si asta fara sa fie excesiv de moale sau nesigura..

Pana la urma depinde si cati km faci pe an, cu ea, daca o iei doar de placere.sa mergi in week-end si concediu.. nu e asa mare drama.. Bagi acolo un 1-2k sa o pui la punct si daca faci un 10k/an cu ea te bucuri de ea lejer un 3 ani fara sa mai repari nimic major..

Link to comment
Share on other sites

Costurile de exploatare sunt similare cu ale unui M3 e46 sa spunem , de aici incolo eu vreau sa primesc performante pentru o medie de consum 14-18 pe care o platesc la 100 km.

 

Exista si barje mai rapide se numesc Alpina B12,dar vin la un pret:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=154681638&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Nu se compara, intr-adevar... :)) LOL

 

Daca masina era intretinuta exemplar mai ziceam, dar mai mult ca sigur nu e vorba de asa ceva.

 

Daca unii prefera sa munceasca numai pentru a baga banii in masina lor, sa fie sanatosi. Eu nu as lua asa ceva. Poate doar acel alpina 750i de pe mobile.de, fabricat in 2000, la 12.500 EUR, care intr-adevar merita, fiind o masina foarte intretinuta.

 

Si intre un 740i din '96 cu care mi-e frica sa plec 1000 km ca nu se stie ce crapa la ea, prefer o partaitoare diesel seria 3.

 

Iar comparatia facuta de mine legata de performantele unui 320d 2010 cu 0-100km/h in 7.5 nu are loc. Pt ca 740i valoreaza 2.8k eur[il gasiti pe autovit], iar un 320d 2010 intretinut e de vreo 10x mai scump. Imi cer scuze :)

 

Comparatia era strict legata de costuri de rulare pe o distanta de 600km vs performante. Si concluzia este: consuma degeaba, vba lui WLF [legata de laguna lui la vrema postului.]

 

Conteaza si de la 100km/h la 200km/h ce se intampla,e trasa de par comparatia,intr-adevar pt ce performante are consuma mult,in niciun caz nu este buna pt cineva cu buget de 3k euro,probabil candva a fost cumparata de cineva care castiga peste 10k euro/luna.

 

Unii cu 3k euro cauta logan 1.5dci intretinut,altii vor 7er V8,ce iti este si cu lumnea asta.

Link to comment
Share on other sites

Conteaza si de la 100km/h la 200km/h ce se intampla,e trasa de par comparatia,intr-adevar pt ce performante are consuma mult,in niciun caz nu este buna pt cineva cu buget de 3k euro,probabil candva a fost cumparata de cineva care castiga peste 10k euro/luna.

 

Unii cu 3k euro cauta logan 1.5dci intretinut,altii vor 7er V8,ce iti este si cu lumnea asta.

Nu e mare diferenta nici intre 100 - 200km/h

 

740i de 4.0 are standing km in 27.1s

740i de 4.4 are standing km in 27.4s

320d de 184hp are stand. km in 28.1s

 

dar tinand cont ca masina e veche si are uzura pronuntata la motor / transmisie, iti garantez ca pe 1km o ia de la 320d/2010.

 

Pur si simplu nu vad rostul achizitionarii unei astfel de masini! Daca era vre-un milionar pasionat mai ziceam, lua una in stare perfecta si mergea cu ea in weekend de placere. Dar nu sa freci zi de zi o rabla de 3k eur inmatriculata in BG si sa te minunezi ca poate sa suga mai mult decat castigi tu.

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

@kristal_madness

 

faci niste comparatii care chiar nu isi au locul. omul nu vrea 320d 2010 sau e38 96. el vrea sa schimbe un e39 97 cu un e38 96. Daca are bani sa intretina o astfel de masina bine daca nu iar' bine.

 

Acele date au fost puse ca raspuns la ce zicea colegul ca e diferenta intre ele intra 100 si 200km/h.

 

Din partea mea poate sa isi ia si 850csi. Dar e clar ca unu` care isi ia o astfel de masina de 3k eur nu are bani sa o intretina si ar fi mai intelept din partea lui sa isi ia ceva cu costuri de rulare mult mai mici.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Intretinerea unui e 38 nu e ieftina. Sa il tii in mintile lui, la dunga sau in conditii de exploatare normala(toate bune pe ea) te costa ceva ...

Sunt masini vechi. Daca o iei sh, se merita sa fi al 2-lea proprietar. Daca esti al 3-lea ... deja incep problemele.

 

Anvelopele(noi) ... gasesti ieftine, dar nu in RO. Eu mi-am achititionat din Olanda de 3 ori. Pe langa indicele de viteza e foarte important indicele de greutate... care la e38 e minim 98.

 

Directia: toate bune si frumoase doar daca drumurile sunt bune. Capetele de bara si bieletele antirului nu tin pe drumurile(din cluj)...pot fi ele si Lemforder. pe autostrazi te tin mult si bine.

 

Eu mi-am schimbat la a mea multe, inclusiv brate, bucse si alte acareturi pe spate, cabluri frana de mana... ceea ce muti nu o fac.

 

Amortizoarele ... gasesti ieftine, depinde de unde le iei si ce amortizoare iei.

 

Cele ma scumpe mi s-au parut(raportat nu la valoare, ci la ce reprezinta ca obiecte :wacko: ):

- garniturile de cauciuc de la pistonase etrier frana...aproximativ 170 roni pentru fiecare etrier(daca imi aduc bine aminte).

- filtre carbon activ habitaclu: nici nu spun pretul, si sunt 2 buc.

 

Da, pe a mea functioneaza toate butoanele, toti pixelii intregi, nici un martor nu mai este aprins in bord, nu troncane, nu scartie ... dar costurile pentru aceste aspecte la o masina veche cu muti km nu sunt de neglijat!

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma, nu-i locul nostru sa zicem cine ce isi permite. Gandirea ta e una buna si poate mai responsabila.

 

Dar la fel de buna poate fi si a lui, daca omul are venituri in surplus, si doreste sa bage banii in benzina etc, daca nu are familie sau alte responsabilitati.

 

Daca nu are in acest moment familie / responsabilitati, mai bine economiseste banii respectivi, decat sa ii dea pe cai verzi.

Link to comment
Share on other sites

ieri amm fost si am vazut-o,era distrusa arata bine numai in poze,scaune rupte,jegoasa,motor numai cu improvizatii si mufe scoase,o pierdere de timp.am zis ca nu mai stau sa raspund la fiecare in parte si scriu aicea pt toti.nu vreau seria 7 ca sa cante guta si sa dau ture de oras,in legatura cu bulgaria de ce sa dau in tara asta 7000 de euro sa inscriu masina,cand dau 500 la bulgari si nu am treaba,ca mai sunt tartani care nu isi mai fac asigurari care costa 200 de euro asta e.dar nu putem intra toti in aceeasi oala.is de 2 ani pe bulgaria si nici nu cred ca mai trec pe romania.si cu intretinutu cam imi dau seama ce costuri sunt la 740i,ca am schimbat la a mea(pompa,discuri frana,bucse de 2 ori,debitmetru aer si multe altele),si la consum ca asta a mea ia 9% si aia ea 14% nu mi se pare asa scump pt niste placeri asa mari.multumesc pt pareri si daca gasesc vreo una va tin la curent.
Link to comment
Share on other sites

Sa mergi cu F25 cu EDC si mai vorbim apoi de zornait.

 

X3 este rigida si aia si nu filtreaza la fel de bine gropile..

Pur si simplu asa sunt construite in general masinile mai noi.. si e foarte greu sa faci o masina si cu tinuta de drum buna si confortabila... costa enorm..

X3 pana la X1 e cel mai ieftin era cel mai ieftin X... cu un pret de baza putin peste un seria 3 normal...

 

Si da am mers cu asta nou. Am mers la un drive test cu un prieten.

nu vreau sa o dau in vs... sunt greu de comaparat clase diferite ..

Exista masini mai usor de intretinut ? pai da..

sunt masini care consuma mai putin ? mai rapide.. intodeauna o sa fie unul mai rapid ca tine..

Chestia la masina asta e ca intretinerea creste aproape geometric, mai ales in Ro cu nr. de km facuti..

Daca nu faci multi, dupa ce o pui la punct ar trebui sa fie ok.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.