Jump to content

Bmw 318I E36


Recommended Posts

salutari! este normal sa se opreasca motorul daca scot mufa de la REGULATORUL DE RELANTI? merci!

 

Daca ai regulator in genul celui din poza citeste mai jos (sunt aproape sigur ca si la modelul in T este la fel). Daca ai celalalt model lipit pe galerie nu stiu exact cum este.

 

http://www.autohausaz.com/secure/PartImages/0280140529.jpg

 

Nu este normal. Cand scoti mufa regulatorul se duce intr-unul din capete unde lasa sa treaca mai mult aer decat daca ar fi conectat, turatia sta pe la 1800-2000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai regulator in genul celui din poza citeste mai jos (sunt aproape sigur ca si la modelul in T este la fel). Daca ai celalalt model lipit pe galerie nu stiu exact cum este.

 

http://www.autohausaz.com/secure/PartImages/0280140529.jpg

 

Nu este normal. Cand scoti mufa regulatorul se duce intr-unul din capete unde lasa sa treaca mai mult aer decat daca ar fi conectat, turatia sta pe la 1800-2000 rpm.

+1 :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am cel pe galerie, si se opreste, si dupa ce bag mufa, si pornesc, tre sa o tin accelerata in primele 10 secunde, altfel moare motorul. Eu credeam ca e normal sa faca asa... Sau sa am eu probleme cu regulatorul?
Link to comment
Share on other sites

Daca ai regulator in genul celui din poza citeste mai jos (sunt aproape sigur ca si la modelul in T este la fel). Daca ai celalalt model lipit pe galerie nu stiu exact cum este.

 

http://www.autohausaz.com/secure/PartImages/0280140529.jpg

 

Nu este normal. Cand scoti mufa regulatorul se duce intr-unul din capete unde lasa sa treaca mai mult aer decat daca ar fi conectat, turatia sta pe la 1800-2000 rpm.

al meu este aplicat pe galerie. se poate desface sa vad ce e in interior?

Link to comment
Share on other sites

Eu am cel pe galerie, si se opreste, si dupa ce bag mufa, si pornesc, tre sa o tin accelerata in primele 10 secunde, altfel moare motorul. Eu credeam ca e normal sa faca asa... Sau sa am eu probleme cu regulatorul?

ce tip de motor ai,cumva m43?si eu l-am scos si l-am curatat pt ca ramanea turata la 1000-1100 rpm cand o scoteam din viteza si masina mergea si dupa ce l-am curatat si l-am pus pe masina cand e calda masina si o opresc si ii dau cheie trebuie sa o tin 10 sec turata ca sa nu moara....plus ca daca ii dau talpa,cand ma opresc fluctueaza relantiul grav....intre 300-400 rpm si 1200-1300 vreo 3-4 secunde.nu stiu ce naiba sa ii fac ....mie sa nu se agraveze :|

Link to comment
Share on other sites

ce tip de motor ai,cumva m43?si eu l-am scos si l-am curatat pt ca ramanea turata la 1000-1100 rpm cand o scoteam din viteza si masina mergea si dupa ce l-am curatat si l-am pus pe masina cand e calda masina si o opresc si ii dau cheie trebuie sa o tin 10 sec turata ca sa nu moara....plus ca daca ii dau talpa,cand ma opresc fluctueaza relantiul grav....intre 300-400 rpm si 1200-1300 vreo 3-4 secunde.nu stiu ce naiba sa ii fac ....mie sa nu se agraveze :|

 

Asa se intampla cand umbli la prize(mufe)si nu iei bornele de la baterie;apar erori.

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.