Jump to content

Trepidatii Si Fum


Recommended Posts

Da, e o electrovalva mica acolo, si iese un furtun din ea si intra direct intr-o conducta...Le-am schimbat si pe cele de acolo...

Salut "LEOZRX"!- am un E46 cu motor M47 care se comporta la fel ,n-am gasit rezolvare doar ca merg cu valva egr anulata(cu ea in functiune scotea mult fum negru pe evacuare la acceleratii,fie ele lente sau rapide,desi am filtru de particule) .La o diagnosticare mai veche cu INPA,valoarea avansului era prea mare(scala de masurare era plina si afisa semnul exclamarii),la fel si cantitatea de aer masurata de debitmetru.Acum vreo 20k km. la acceleratii normale ,masina dadea in nas pana la 2700 rpm si de acolo fugea de sub tine(fara trepidatii si fum).Atunci s-a rezolvat cu inlocuirea debitmetrului.Acum masina are consumabilele schimbate si banuiesc elctrovalva ce comanda turbina (din cate stiu intra in functiune pe la 1750rpm) sau o supapa din pompa de injectie care are legatura cu avansul(din cate am auzit mai ramane blocata).N-as umbla la distributie(daca ar fi de vina ,ar face urat pe toata plaja de turatii si n-ar porni la sfert la -15grd.) .

Link to comment
Share on other sites

exact, intri cu inpa pe dde3-f5-la toate meniurile si vezi live daca ai erori de debitmetru, cat este avansul la pompa si cat trebuie,

daca incerci sa masori static iti tb comparator, se monteaza pe pompa si afli cat este avansul static, cel dinamic il afli din inpa, cantitatea de aer, si pistonasul de avans

 

mai poti verifica si ce erori ai pe motor, chiar si la shadow, gen inj cu fir

Link to comment
Share on other sites

M-am dus la un tip care avea DIS-ul... Si pe pompa arata doua valori intre 1 SI 3 iar eu aveam 0.8(CAM PUTIN), iar la cea de-a doua valoare: intre 10 si 15 aveam 12.5, ceea ce e foarte bine. Dupa ce s-a facut testul acesta, masina a mers perfect 1 zi, iar apoi iar a inceput sa faca la fel. Am inteles ca trebuie marit un pic avansul de la 0.8 la 1.5 ca sa fie totul OK. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

am intrat si din dis dar nu stiu sa fac capturi, mi se pare mai greu de lucrat dar pare mai exact decat inpa, avansul in dis era 3,4 aproximativ oricum era cat tb.......

 

ai optiune sa pui cat tb sa fie si cat este si vezi exact, si debitmetrul de aer se citeste foarte exact in dis, in inpa daca il citesti sigur o sa aiba o valoare eronata, nu am nteles dc....

 

plus ca poti verifica din dis si daca lucreaza pistonasul de avans, verifica bine erorile intai

Link to comment
Share on other sites

nu

 

avansul static se regleaza din pompa cu comparatorul si pusa pe pozitie

 

avansul dinamic se regleaza automat din dde cu ajutorul pistonasului de avans

 

daca valorile corespund in live test, atunci avansul este bun

 

ai facut testul la debitmetru din dis?

 

 

nu se regleaza din dis

 

poti verifica doar daca lucreaza pistonasul de avans de pe pompa

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
@Dereglatu mi-a reglat avansul POMPEI DE INJECTIE. Problema e rezolvata in proportie de 97%. Mai am niste trepidatii date de functionarea incorecta a valvei EGR. Sper sa o rezolv cat mai repede. Masina se comporta mult mai bine acum, trage mai bine si consuma mai putin. Mai am de rezolvat pornirea grea intre temperaturi. Am inteles ca ar fi o problema la releul de bujii. Chiar daca as cumpara unul nou, tot nu s-ar rezolva problema. @Dereglatu e un profesionist. RECOMAND!
Link to comment
Share on other sites

Intre temperaturi porneste greu, cand e apa pe albastru. :thumbsup: La rece si cand temperatura lichidului de racire e la jumate, porneste sfert. Problema e alta, trepidatiile intre 1800 si 2200 rot/min inca se mai simt la acelerari finute.

Posibile cauze: Se pierde vacumm pe undeva, catalizator infundat sau EGR defect, ceea ce nu cred, pentru ca am obturat furtunasul care intra in valva cu un surub si trepidatiile tot se simt. :thumbsup:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am obosit de cand tot caut rezolvarea acestor trepidatii. Desfac catalizatorul sa il curat si inlocuiesc valva EGR. Daca nici acum nu scap de ele, ma las pagubas. :cry:

Ce am facut pana cum in sensul acesta: Schimbat tampoane motor/cutie, schimbat furtunase vacumm(in afara de unul mic care intra intr-o conducta, dar nu l-am uitat), reglat avans pompa injectie, toate filtrele schimbate inclusv epuratorul la 10.000 de KM, alimentat numai cu MAXX Motion sau Evo diesel, ulei 2T in motorina, ambele elctrovalve NOI, sters orice fel de erori din tester, curatat EGR, admisie, senzor admisie...

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am obosit de cand tot caut rezolvarea acestor trepidatii. Desfac catalizatorul sa il curat si inlocuiesc valva EGR. Daca nici acum nu scap de ele, ma las pagubas. :cry:

Ce am facut pana cum in sensul acesta: Schimbat tampoane motor/cutie, schimbat furtunase vacumm(in afara de unul mic care intra intr-o conducta, dar nu l-am uitat), reglat avans pompa injectie, toate filtrele schimbate inclusv epuratorul la 10.000 de KM, alimentat numai cu MAXX Motion sau Evo diesel, ulei 2T in motorina, ambele elctrovalve NOI, sters orice fel de erori din tester, curatat EGR, admisie, senzor admisie...

Salutare!Al meu E 46 cu motor M47 suferea de aceeasi dambla(cum am scris in posturile precedente).Acum nu mai face desi n-am intervenit deloc la reglaje.Am fost nevoit sa-i fac ITP-ul la RAR si acolo au turat motorul cum doar ei stiu s-o faca(vreo 20 de accelerari in gol pana-n limitare).La final am constatat ca in spatele tevii de esapament era un strat gros de funingine desi masina are filtru de particule.Cand am plecat de acolo motorul tragea mai bine si nu mai trepida in zona 1800-2000rpm.Pt. ca eu circul mai mult in oras am tras concluzia ca dpf-ul si catalizatorul sunt de vina(infundate).Acum ma gandesc cum sa scap de dpf pt. ca face corp comun cu catalizatorul.Si asta cat mai repede pt. ca am inteles ca ar afecta si turbosuflanta.

La cealalta problema cu pornirea ,un coleg de pe alt forum a rezolvat-o prin inlocuirea bateriei desi eu sunt sceptic, in conditiile in care a mea la prima pornire o ia la sfert la -20 de grade iar cu motorul caldut nu vrea nicicum.Mai adaug ca am EGR-ul anulat si consumul foarte mare.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.