Jump to content

Uzura Tampoane Motor


geobeks

Recommended Posts

la mine se balanseaza motorul cand scot pe liber la viteze mici si se balanseaza destul de tare cand franez , se aude chiar si o bataie ...eu nu am mai avut bmw dar inclin catre tampoane. mecanicii la care am fost vorbec de pompa de injectie. la franare se balanseaza destul dar nu mi scade turatia sub 800
Link to comment
Share on other sites

se balanseaza motoru la franare cand o scot pe liber ,cu cat franez mai brusc u atat balansul e mai puternic , parca se aude si o bataie cand franez , se misca si schimbatorul..

ridic-o intr-un service si verifica tampoanele /exista posibilitatea sa fie rupte ,,vezi si cele de la cutie,,

Link to comment
Share on other sites

stiu ca se mai pot verifica deschizand capota si balansand motorul .. daca se balanseaza tare atunci sunt rupte/slabite tare... Acum depinde ca pot fi cele de la cutie ... toba .. diferential..

 

treapta 1 cu frana de mana trasa si dat drumul la ambreaj incet

marsalier cu frana de mana trasa

Link to comment
Share on other sites

Unu face faza cu Frana de mana.. Si unu se uita cu o lanterna la suporti, se vad cum se misca Daca nu sunt buni.. Ce simptome ai la Masina ?

la franare pe liber se balanseaza motorul ,parca se gatuie ,nu scad si turatiile sub 800, si parca bate ceva , acum am observat ca se balanseaza si daca scot pe liber ,si bate uneroi si daca plec de pe loc (parca motorul). Am vazut mai nou ca atunci cand am scos pe liber mi a crescut si consumul in bord pana la 10 dupa care s a redus.

Link to comment
Share on other sites

la franare pe liber se balanseaza motorul ,parca se gatuie ,nu scad si turatiile sub 800, si parca bate ceva , acum am observat ca se balanseaza si daca scot pe liber ,si bate uneroi si daca plec de pe loc (parca motorul). Am vazut mai nou ca atunci cand am scos pe liber mi a crescut si consumul in bord pana la 10 dupa care s a redus.

bate in podea ?sau bate motorul?consumul nu are treaba cu suportii

Link to comment
Share on other sites

Am avut un accident iarna trecuta, a intrat unu in mine lateral-frontal. Cand porneam masina credeam ca explodeaza si sare motorul din loc, se simtea o zguduire foarte puternica in toata caresoria masinii precum si cand tineai mana pe volan, deja simteai ca iti amorteste :)) Au verificat tampoanele la service, intr-adevar unul era rupt si cand ridica cu ranga motorul, se ridica complet pe partea aia, celalalt tampon parea bun. L-au schimbat pe ala rupt, tot asa se simtea vibratia aia in masina cand era in relanti, trebuia sa iti ridici vocea ca sa te auzi in masina, zici ca iti baga cineva pickamerul in ea, asa simteam eu. Asigurarea nu a vrut sa imi schimbe si celalalt tampon la motor pentru ca parea ok, desi masina se comporta ca mai degraba aveai feeling-ul ca stai intr-un tractor. Am cumparat eu acel tampon si cand mi l-au montat, nici nu mai auzeam motorul cand era pornit. Dupa ce am umblat 1 luna cu tamponul rupt, au trebuit sa treaca 2 saptamani dupa ce am schimbat tamponul sa ma obisnuiesc daca motorul e pornit sau nu, ma mai uitam si la turometru :)) Ne-am tot uitat la tampon si parea in regula, deci chiar nu parea sa aiba nimic, si totusi, era ca si inexistent. Pana la urma mi-au despagubit si acel tampon, daca nu atunci mergeam la CSA si cumva tot rezolvam. La o dauna de 11000 de ron, ce mai conta pentru ei 300 de ron in plus sau minus, dar pentru un om de rand, poate insemna jumate de salar, si asa angel eyes-urile after market a trebuit sa mi le cumpar eu. Edited by ZoZo
Link to comment
Share on other sites

cu orima ocazie o sa merg , deocamdata nu pot s a o scot din parcare ,e zapada pana la antena , s a adunat de la astia cu lama... ave ti cumva idee daca injectorul cu fir trebuie inscris in ECU , dupa schimbare cu unul nou masina trage mult mai prost..320 136cp , am inteles de la cineva ca se calibreaza singur dupa ceva mers , ve ti idee?!!1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salutare !cred am rezolvat probleba cu balansul si bataia la franare , tremuratul manetei cand e pe liber . Am urmat sfatul lui srb_alex si intradevar motorul se ridica f mult , la o accelerare mai puternica s a ridicat in partea cu soferul cam cat o palma pe lat .Deci clar tampoane motor.imediat ce vremea se imbunatateste merg sa le schimb .
Link to comment
Share on other sites

am un coupe 330 cd din 2004 si face un zgomot nasol cand o opresc dar in mers nu am probleme nu se simte ca ar fi vreun tampon rupt.la mecanic am fost si a verificat este numa unu rupt dar problema este ca sa faca zogomotul ala de la volant cand o opresc de ci se aude nasol rau???asa mi-a zis domnu mecanic.acum nu mai stiu ce sa mai cred am sa observ cand cand schimb volanta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.