Jump to content

Filtre de aer "revolutionare"


Asgaard

Recommended Posts

Salut, in timp ce imi pierdeam vremea pe net am dat peste o reclama la filtrele acestea "extraordinaro-fantastice-revolutionare-nemaivazute-nemaintalnite" de la filcor (care pe langa faptul ca iti cresc puterea motorului iti scad si consumul, probabil iti mai baga si vreo 2-3 litri de carburant in rezervor:) )si sunt curios daca stie cineva detalii despre ele. Sincer mie imi suna a abureala ieftina, dar cum in general sunt atehnic totusi m-am gandit sa va intreb.

Despre asta e vorba http://www.filcor.ro/ (Sper sa nu fie considerata reclama,am pus site-ul doar ca sa vedeti despre ce e vorba)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

lol, daaa siiigur e un client:

 

 

 

Posesor BMW 525 – 2006

Salut! Am instalat, probat si testat filtrul de la tine. Am intarziat putin cu mesajul intrucat conditiile meteo din Bucuresti si activitatea profesionala incarcata m-au impiedicat sa execut montajul si testarea mai devreme. Mai bine mai tarziu decat niciodata! Pot sa spun ca a fost eliminata orice urma de scepticism.

Iata rezultatele, cu precizarea ca nu sunt specialist in domeniu:

- a scazut consumul de combustibil cu 17-19%;

- regimul de functionare la turatii mici s-a imbunatatit, demarajul a devenit mai lin si mai prompt. Este evident acest lucru la circulatia prin Bucuresti, unde, poate ca stii, datorita traficului foarte aglomerat, se circula mai mult in primele trepte de viteza, cu opriri si demarari frecvente pe traseu, cu utilizarea la fel de frecventa a franei;

- un alt aspect il constituie latura estetica-acustica. Demarajul si cresterea turatiei peste 2800 rpm sunt insotite de un zgomot nou, tonic, energic, sportiv, placut.

Nu stiu cat timp dureaza un astfel de filtru si cum se comporta pe termen mai indelungat, dar il voi testa in continuare.

 

http://memeorama.com/wp-content/uploads/2012/01/I-See-What-You-Did-There-Rage-Face-Meme.png

Link to comment
Share on other sites

lol, daaa siiigur e un client:

 

 

 

Posesor BMW 525 – 2006

Salut! Am instalat, probat si testat filtrul de la tine. Am intarziat putin cu mesajul intrucat conditiile meteo din Bucuresti si activitatea profesionala incarcata m-au impiedicat sa execut montajul si testarea mai devreme. Mai bine mai tarziu decat niciodata! Pot sa spun ca a fost eliminata orice urma de scepticism.

Iata rezultatele, cu precizarea ca nu sunt specialist in domeniu:

- a scazut consumul de combustibil cu 17-19%;

- regimul de functionare la turatii mici s-a imbunatatit, demarajul a devenit mai lin si mai prompt. Este evident acest lucru la circulatia prin Bucuresti, unde, poate ca stii, datorita traficului foarte aglomerat, se circula mai mult in primele trepte de viteza, cu opriri si demarari frecvente pe traseu, cu utilizarea la fel de frecventa a franei;

- un alt aspect il constituie latura estetica-acustica. Demarajul si cresterea turatiei peste 2800 rpm sunt insotite de un zgomot nou, tonic, energic, sportiv, placut.

Nu stiu cat timp dureaza un astfel de filtru si cum se comporta pe termen mai indelungat, dar il voi testa in continuare.

 

http://memeorama.com/wp-content/uploads/2012/01/I-See-What-You-Did-There-Rage-Face-Meme.png

da....niciunul nu e .....fiecare cu poveste care se incadreaza intr-un gen....

Link to comment
Share on other sites

Am vazut, mai e un reportaj si pe tvr1 facut prin Alba Iulia parca. Dar oricum mie mi se pare dubios ca toti au oarecum aceeasi placa, zic acelasi lucru sub o alta forma, si de asemenea folosesc aceiasi termeni, incepand de la reportaje, marturii de pe site, oamenii intervievati ,nu stiu, ceva e suspect (sau poate am dat eu in paranoia, dar vad ca nu sunt singurul...)
Link to comment
Share on other sites

Pai asta spun toate firmele renumite in domeniu..K&n,pipercross,simota,apexi...cum ca ar creste puterea si ar reduce semnificativ consumul,nu?Am admisie sport k&n de aproximativ 3 ani si va spun sincer canici consumul nu a scazut absolut deloc,ba din potriva,a crescut semnificativ si putere mai mare...in nici un caz.Simpla strategie de marketing!!! :rolleyes:

Nu poate un carton sa iti dea putere oricum ar fi el pus si indoit.....

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

Oricum, lasand gluma la o parte, un sambure de adevar exista , ca altfel nu cred ca primea atatea premii si medalii de zici ca e nadia comaneci. Dar de aici si pana la ce zic ei cu 3 cai castigati pe dyno la un motor de bertone 1.8/125 cai si redus consumul cu 20%,sincer mi se pare SF grav
Link to comment
Share on other sites

sincer vorbind as incerca asa ceva ,macar pe dyno.In cel mai rau caz pierd 175 ron :)

Da, parerea mea e ca ar trebui sa il incerci si sa ne faci si noua un review pertinent. Poate vezi ca se umple forumul de filtre d'astea. Si in plus, ai si 30 zile sa il dai inapoi daca nu iti esti multumit :)

Link to comment
Share on other sites

pai sa crezi tu ca tine cineva cont de review,oricum daca erau un set de leduri albastre sa vezi ce succes aveau :)

cum ai zis si tu baiatul asta nu cred ca a luat premiile alea aiurea,pe de alta parte daca scria pe asta K&N sau Pipercross sa vezi ce ne luam toti cate unul :rolleyes:

ma rog eu acum am pe masina admisie Performance dar cum am zis macar de curiozitate si toas pune 1-2 zile un filtru din asta de aer :p

inca un edit:nu cred ca sunt masluite reviewurile de la ei de pe site,vad ca e scris si cate un numar de telefon in dreptul celor care au postat acolo

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

pai sa crezi tu ca tine cineva cont de review,oricum daca erau un set de leduri albastre sa vezi ce succes aveau :)

cum ai zis si tu baiatul asta nu cred ca a luat premiile alea aiurea,pe de alta parte daca scria pe asta K&N sau Pipercross sa vezi ce ne luam toti cate unul :rolleyes:

ma rog eu acum am pe masina admisie Performance dar cum am zis macar de curiozitate si toas pune 1-2 zile un filtru din asta de aer :p

inca un edit:nu cred ca sunt masluite reviewurile de la ei de pe site,vad ca e scris si cate un numar de telefon in dreptul celor care au postat acolo

 

Admisia ta performance ti-a micsorat consumul?

Mai mult aer=mai multa benzina la amestec=mai multa putere nu e asa?

Mai mult are doar daca il impinge ceva in admisie (turbina,compresor)dar motoarele aspirate trag aer doar cat au fost setate din calculator.

Link to comment
Share on other sites

Si pe mine ma tenteaza, DAR, exista un DAR. La mine in carcasa filtrului de aer se afla un termostat care are rolul de porni/opri apa care circula prin clapeta de admisie pentru a o incalzi in functie de temperatura aerului aspirat.

Am avut o discutie destul de lunga pe live chat-ul de pe site cu un domn amabil referitor la acest amanunt, solutia gasita a fost introducerea acelui termostat pe tubul de admisie furnizat de catre ei, in mod normal sta prins in carcasa filtrului. Dansul a spus ca o sa caute o solutie ca sa nu fiu eu nevoit sa fac aceste adaptari de indata ce va gasi un model ca al meu la indemana. O sa astept un raspuns, oricum nu ma grabesc, dar principiul de functionare este interesant si plauzibil.

Nu este vorba numai de cantitate, ci si de temperatura, aerul mai rece are mai mult oxigen.

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

Da, ai si tu dreptatea ta... totul e pe baza de led audi style :)

On topic: Daca aveau si ei o reprezentanta in bucuresti, poate bateam un drum pana acolo. ma riscam la cateva sute de lei sa ma conving cu ochii mei; si daca nu imi convenea il dadeam inapoi.Dar astia am vazut ca fac livrari prin curier, sunt de nush unde, il cumperi, si te trezesti cu cartonul sub capota, banii dati si eventual si cu debitmetrul mort. Si returneaza-l sau cearta-te daca mai poti si ai cu cine :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.