Jump to content

martor motor aprins bmw e 46 320 d


magico_versace

Recommended Posts

am si eu o dilema...acum cateva luni mi s-a spart furtunul de la intercooler si..drept urmare masina nu mai tragea,scotea un fum negru si gros si s-a aprins bineinteles martorul motor "check engine".am mers la service,s-a depistat problema,s-a schimbat furtunul asta plus toate celelalte filtre,ulei si alte cateva piese.(tot trebuia sa ii fac schimbul de ulei).toate bune si frumoase,masina si-a revenit,tragea la fel ca inainte martorul stins pana acum vreo luna jumate cand s-a aprins iar(a mers nevasta-mea cu masina si ea merge cu motorul mai subturat,schimba sub 2000 rpm).am luat masina,am iesit sa dau o tura cu ea sa vad daca e vreo schimbare in mers...si nimic.masina tragea bine,nu dadea cu fum,am alergat-o putin si s-a stins martorul.de atunci s-a mai aprins de vreo 2 ori dar la fel,ne fiind eu la volan.am repetat procedura ca si prima data(am alergat-o putin)si s-a stins iar martorul.acum de cand cu zapada asta nu am mai putut schimba vitezele cum le schimb de obicei(peste 2500 rpm) si s-a aprins iar.problema e ca am alergat-o un pic zilele astea si...nu mai vrea sa se stinga :-)))mentionez ca nu s-a schimbat nimic in mersul masinii:trage bine,nu da cu fum,relantiul e ok,porneste bine...aveti idee care ar putea fi buba?ar putea avea legatura cu faptul ca in timpul cat a avut furtunul ala fisurat am mers cu ea si s-a strans mizerie pe undeva?sa fi infundat ceva?ar putea fi EGR sau intercoolerul,sa fie infundate,sa nu evacueze gazele cum trebuie?ieri am depistat ca am rupta teava de esapament pe la racordul ala flexibil si ma gandeam ca poate a intrat ceva pe acolo.daca aveti vreo idee de unde ar putea fi buba....
Link to comment
Share on other sites

chiar nu are nimeni nici o idee?

nu sunt un specialist ca restul de pe aici insa acum 2 saptamani mi-s-a aprins si mie acelasi martor din senin si problema era urmatoarea.....daca dai capacul de la motor jos...o sa vezi unul din senzorii de pe motor....la mine firele acelui senzor s-au frecat cu capacul si au ramas dezizolate...,pe capac in dreptul acelui senzor este un fel de placuta de aluminiu sau ceva de genul si cand atingeau firele placuta aia se forma un scurt si mi se aprindea martorul in bord...l-am izolat si s-a stins.

sper sa fie de ajutor

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

am si eu o dilema...acum cateva luni mi s-a spart furtunul de la intercooler si..drept urmare masina nu mai tragea,scotea un fum negru si gros si s-a aprins bineinteles martorul motor "check engine".am mers la service,s-a depistat problema,s-a schimbat furtunul asta plus toate celelalte filtre,ulei si alte cateva piese.(tot trebuia sa ii fac schimbul de ulei).toate bune si frumoase,masina si-a revenit,tragea la fel ca inainte martorul stins pana acum vreo luna jumate cand s-a aprins iar(a mers nevasta-mea cu masina si ea merge cu motorul mai subturat,schimba sub 2000 rpm).am luat masina,am iesit sa dau o tura cu ea sa vad daca e vreo schimbare in mers...si nimic.masina tragea bine,nu dadea cu fum,am alergat-o putin si s-a stins martorul.de atunci s-a mai aprins de vreo 2 ori dar la fel,ne fiind eu la volan.am repetat procedura ca si prima data(am alergat-o putin)si s-a stins iar martorul.acum de cand cu zapada asta nu am mai putut schimba vitezele cum le schimb de obicei(peste 2500 rpm) si s-a aprins iar.problema e ca am alergat-o un pic zilele astea si...nu mai vrea sa se stinga :-)))mentionez ca nu s-a schimbat nimic in mersul masinii:trage bine,nu da cu fum,relantiul e ok,porneste bine...aveti idee care ar putea fi buba?ar putea avea legatura cu faptul ca in timpul cat a avut furtunul ala fisurat am mers cu ea si s-a strans mizerie pe undeva?sa fi infundat ceva?ar putea fi EGR sau intercoolerul,sa fie infundate,sa nu evacueze gazele cum trebuie?ieri am depistat ca am rupta teava de esapament pe la racordul ala flexibil si ma gandeam ca poate a intrat ceva pe acolo.daca aveti vreo idee de unde ar putea fi buba....

[/quote

 

Salut este posibil sa am o rezolvare la problema ta...cel mai probabil este vorba despre regulatorul de presiune de la EGR ,dar inainte sa il schimbi verifica si furtunele de la el (sunt 2 unul mai scurt si unul mai lung) de preferabil ar fi daca schimbi acest regulator sa schimbi si furtunele ... in mod normal ar trebui sa te coste 300 ron max. bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.