Jump to content

E46 2004 nu mai trage


09YNk

Recommended Posts

Noroc, de cateva zile mi s-a parut ca nu mai trage ....insa circuland mai mult prin oras si fara sa-i dau pedala nu mi-am dat seama....insa parca simteam ceva ......astazi am iesit putzin din oras sa ma conving....si pe traseul pe care ii dadeam 180 lejer abia a ajuns la 120Km/h....tzin sa mentzionez ca mi se pare ca am flexibilul rupt sau ceva de genul ....nu stiu daca influenteaza cu ceva la problema mea...in rest motorul merge la fel ca inainte .....se tureaza pana la 4000....adica ,daca ar conduce-o cineva care nu a mai mers cu o astfel de masina nucred ca i s-ar parea ceva in neregula....sper sa primesc ceva indicatii bune!!!va multumesc
Link to comment
Share on other sites

posibil sa ai probleme la turbina / debitmetru asa am avut eu abia ajungeam la 120 apoi pe la 140 murea de tot si nu mai avea deloc vlaga . du-o la un service si iti zice ce are , daca e turbina pe mine ma ajuns de la 350 lei reparatia +100 manopera la service , depinde de ce are.

 

si de la evacuare poate fi , cand am avut flexibilu desprins de tot parca mergea mai incet .

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

de ce nu ai putea sa ajungi la 180 in conditiile in care carosabilul este uscat drept si liber nu ai nici un fel de obstacol....utilizati materia cenusie inainte de a da cu parerea...mai bine nu intrebam cu atatia bagatori de seama daca poti sa-mi dai un sfat da-mi daca nu abtinete.o seara buna
Link to comment
Share on other sites

ms pentru interesul acordat ...o sa merg maine la un service....ai putea sa imi recomanzi un service ca eu mi-am cam pierdut increderea!!!ms inca o data

 

eu o fac mai mereu la Lulu service-ul lu Gica e un service bunicel si el are ceva experienta la E46 are si tester sa-ti verifice presiunea din debitmetru , la iesirea spre Roman pe partea dreapta dupa peco au tarife mici la manopera nu ca la altii scoruri de cazi pe spate .... , cu problema care o am acum nu ma pot duce pt ca trebuie tractata si nu stau nici bine cu banii asa ca fac tot posibilul sa o repar singur

 

Adevarul e ca pe vremea asta(ma refer la conditiile meteo) sa incerci sa ajungi la 180kmh nu mi se pare o idee geniala.

 

pe vremea asta chiar prinzi mai usor 180+ , daca motorul e incalzit si drumul e curat si liber prinzi sigur , eu am prins 200 cand veneam de la Bucuresti si sa stricat alternatorul :p , ca drept avantaj e aerul rece care il trage turbina , vara merge mai greu pe caldurile alea infernale ..

Link to comment
Share on other sites

Suna a limp mode , adica motorul intra 'in protectie' , cel mai probabil ceva de la turbo , o electrovalva , un furtun fisurat ar fi problema.

Aha...deocamdata trebuie sa astept pana luni sper sa o rezolv....si o sa va anunt care a fost problema!!!ms pt interes

Link to comment
Share on other sites

De obicei se strage depunere pe turbina de la mersul subturat, mai ales acum iarna. Cand aveti ocazia calcati-o pe coada, e mult mai ok asa. Eu am fost pe autostrada si am accelerat la blana in treptele 1,2,3 si 4...din cand in cand turam la maxim in treapta 3, apoi o lasam pana la 2.000 rot/min si repetam procedura....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.