Jump to content

Mers intrerupt la viteza constanta 520d e39 2001.


Recommended Posts

Salutare !! De curand max doua sapt. masina 520d e39 touring 282.000 km a inceput sa intrerupa in mers la viteza constanta, parca ai senzatia ca merge putin in salturi, iar cand iau piciorul de pe acceleratie si vreau sa accelerez din nou parca se inneaca timp de o secunda,doua si apoi merge normal cand accelerez mai puternic,daca merg tare, merge ,are putere dar cand incetinesc si merg constant la viteza mica merge iarasi in salturi,intrerupe,merge sacadat !Am schimbat filtrul de motorina si am curatat valva EGR pe care am gasit-o blocata si pe acolo murdar chiar foarte,vb si de galeria de admisie,dar masina merge la fel.Precizez ca masina nu scoate gram de fum nici negru nici alb numai ca dupa chestia asta nu se mai simte mirosul acela frumos(pt mine) de gaze ci unul de motor vechi fara catalizator si te inteapa rau mirosul parca de gaze nearse.Am verificat EGR-ul si acum functioneaza sigur.Masina este si a fost protejata adica nu ii dau la rece deloc nu depasesc 2000 rot. pana se incalzeste iar dupa ce merg tare nu o opresc imediat ci o las un minut,doua sa se raceasca turbo etc.de revizii si schimburi la timp nu se pune problema!Relantiul este ok.Motorul nu consuma ulei,max 700 ml la 15.000 km adica la schimb asta cand merg tare .Debitmetrul de aer a fost scimbat cand am adus masina din Germ si nu are mult,scimbat si remapat la A.Bavaria.deoarece nu tragea deloc Moarta pana sa il schimb (max 65.000km) deci nu stiu ce poate sa fie,am alimentat in ultimul timp cu top nordic si parca dupa asta a inceput sa faca urat sau poate este o coincidenta.Masina este 100% originala si in afara de problema mentionata este in stare ff buna! Multumesc si astept sfaturi va rog .

 

exact aceeasi problema am rezolvat-o eu la al meu...520d 2001. nu iti scoate si mai mult fum alb atunci cand ti se infunda? a mea asa facea... problema: senzorul de la supraalimentare miscat de la loc si am schimbat debimetrul de aer. una din astea trebuie sa iti fie problema

Link to comment
Share on other sites

exact aceeasi problema am rezolvat-o eu la al meu...520d 2001. nu iti scoate si mai mult fum alb atunci cand ti se infunda? a mea asa facea... problema: senzorul de la supraalimentare miscat de la loc si am schimbat debimetrul de aer. una din astea trebuie sa iti fie problema

 

Cam astea ar fi problemele...MAF-ul si/sau pompa de injectie (din pacate)...

Injectorul cu fir nu prea are legatura nici cu pornirea nici cu pierderea sporadica de putere in sarcina.

Link to comment
Share on other sites

Unde e senzorul asta de supraalimentare ?

nu stiu sa iti spun exact sincer, dar undeva in spatele motorului...eu am dus-o pe tester, i-a dat eroare de la acel senzor, a bagat mana dupa motor, a stat nici un minut cu mana acolo, a invartit ceva, habar nu am ce i-a facut si eroarea disparuta si masina mergea fara probleme...si dupa 3 saptamani, acum, m-a lasat iar... daca poate careva sa ma ajute, o sa postez link-ul de la topic aici, vreau cat mai multe pareri :)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/127954-turbina-dusa-sau-motor-gripat/

Edited by Raul-e39
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
problema cu intreruptul in mers am avut-o si eu si se accelera foarte greu ,nu avea vlaga,si apa se incalzea foarte putin. astazi am schimbat termostatele amundoua(si cel de apa si cel de egr) si problema se pare ca a disparut. se pare ca termostatul egr din cate am inteles ajuta la mentinerea constanta a temp.motorului. cert este ca am rezolvat problema. concluzia este ...daca ai probleme si cu temp. te sfatuiesc sa schimbi termostatele sa vezi ce se intampla
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...

electrovalva de la egr nu da intreruperi in mers,indiferent de situatie si in orice conditie!

intreruperile in mers se datoreaza problemelor pe sistemul de injectie,nu din cauza sistemului de recirculare al gazelor arse!PUNCT

EGR-UL NU FACE ALTCEVA DECAT SA INECE MOTORUL-BAGA O PARTE DIN GAZELE ARSE IN ADMISIE;EU,LA UN 525,AM ANULAT EGR SI,CUM ERA DE ASTEPTAT,MASINA TRAGE MAI BINE,PT CA NU SE INEACA CU FUM!...asa ca treaba cu electrovalva lu'peste e cioaca!

 

 

 

cum anulez egr ??? am 525 tds si nu trage cate odata isi da drumu nu prea trage mai deloc e clasic .... nu stiu ce sa i mai fac ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

MOTOR 2000D?136 CP?POMPA INJECTIE CU COMANDA ELECTRONICA?INJECTOR CU FIR(SENZOR HALLO?)

RASPUNS:schimba injectorul cu fir(needle motion sensor)!

bafta!

Am exact aceeasi problema de intrerupere la mers linistit. Insa la un motor de 2.9 diesel 2002, 193 bhp. La bord de mult imi arata "FUEL INJECT SYSTEM", mult inainte de a incepe intreruperile.

La diagnostica mi-a aratat 3 erori : FUEL INJECT SYSTEM, ELECTRIC FAN si ceva de genul GLOW PLUGS. Sint in Anglia si aici sa ma iert in service-urile lor, stiu a lua bani numai iar la ce se pricep este numai a schimba filtre si uleiuri.

Electric fan-ul asta e vintilatorul din fata care trebuie schimbat, asta stiu. Glow plugs - masina porneste normal la temperaturi reci.

Poate cineva sa imi dea un sfat care-i problema cu mersul intrerupt? Please!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.