Jump to content

E61 530d problema electrica – pierdere curent


Guest Pole

Recommended Posts

Guest poleposition

Bun, ori e blestem, ori am eu un camp energetic care suge... curentul din masini.

 

Primul a fost Audi-ul care ramanea misterios fara curent, apoi Porschele, la fel de misterios si nu s-a descoperit cauza din dupa un an, acum patesc asta la E61. Explic mintenas:

 

Masina a mers fara probleme de cand o am, singura problema cunoscuta si gasita, fiind releul de bujii, pe care il rezolv acum in weekend la Robert Tau.

 

Hint, pentru priceputi, de ceva vreme, se tot deschide capacul de sticla de la haion, nu cand pun contactul ci cand pornesc motorul, foarte enervant, ca trebuie sa cobor si sa il inchid de fiecare data, am inteles ca trebuie schimbat contactul de la capac, se pare ca e ceva problema comuna la e61, am mai citit pe forumuri.

 

Ieri si zilele trecute am mers cu masina, am pornit dimineata fara probleme etc., am observat insa, aseara, ca dupa ce stationam pe unde aveam treaba, masina parca pornea mai greu, invartea mai mult, ceea ce mi s-a parut ciudat, mai ales ca motorul era cald. Nu am bagat de seama, insa azi dimineata nu a pornit deloc, doar invartit de 2 ori si s-a stins totul. Intre timp se tot deschidea si capacul de la haion.

 

Din ce verificari s-au facut la masina, la AB, BMW Otopeni si ultima data pe testerul lui Robert Tau, nu exista alta problema la masina, in afara de releul de bujii.

 

Ce s-a putut petrece cu masina mea si care poate fi cauza mai baieti ?

 

Sambata las masina la Robert pentru releu si curatat galeria de admisie, sper sa descopere si ce se intampla si de unde pierderea asta de curent... eu suspectez ca este de vina contactul acela de la haion.

 

Opinii, sugestii, susanele ? Nu am verificat bateria, nu stiu ce sa zic.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

am uitat sa scriu, ca asa am vazut pe forumuri.. "astept doar pareri pertinente" lol :LMAO:

 

Pentru inceput verifica siguranta de diagnoza dupa ce masina intra in sleep mod vezi daca ramane curent pe ea , si mai verifica IBS senzor.

 

da, uite am sa notez si rog pe Robert sa se uite la aspectul asta.

Link to comment
Share on other sites

Corect, vezi ce se intampla dupa ce masina intra in sleep mode. Am avut si eu problema asta la un e60 pe care l-am avut pentru scurt timp. La mine, ceasurile de bord nu vroiau sa intre in sleep mode dupa ce inchideam masina si imi consumau bateria.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salut! Am si eu aceeasi problema cu luneta...se deschide aiurea cand pornesc masina. din pacate la mine vad ca nu mai functioneaza nici stergatorul de pe luneta. Ai gasit cumva vreo solutie la Bavaria? Cu bateria am avut si eu aceeasi problema dar vad ca s-a remediat in momentul in care am schimbat bateria. Ca tot vorbeai de blestem...cu ploile astea si praful din Bucuresti mi s-au infundat scurgerile la trapa = portbagajul plin de apa = toate modulele din portbagaj arse(modulul de trapa, modulul de senzori de parcare, modulul de porbagaj electric automat, 3 relee, modulul de suspensie pneumatica si inca unul care nu mai stiu ce facea). A mai ramas in viata modulul de bluetooth si cu bunavointa unui prieten am facut rost de modulul pentru senzorii de parcare si de modulul de suspensie pneumatica. Momentan merg asa cu ea ca masina merge unsa...macar sa nu ma mai stresseze rahatul ala de luneta...Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

abia acum am vazut postul tau.

 

microswich-ul de la luneta se schimba cu altul, asta e rezolvarea, costa vreo 200 de lei plus manopera.

 

Am pus baterie noua, asta arezolbat problema cu pierderea de curent.

Link to comment
Share on other sites

Ieri si zilele trecute am mers cu masina, am pornit dimineata fara probleme etc., am observat insa, aseara, ca dupa ce stationam pe unde aveam treaba, masina parca pornea mai greu, invartea mai mult, ceea ce mi s-a parut ciudat, mai ales ca motorul era cald. Nu am bagat de seama, insa azi dimineata nu a pornit deloc, doar invartit de 2 ori si s-a stins totul. Intre timp se tot deschidea si capacul de la haion.

Alternatorul e ok? Cat incarca?

Un caz posibil - daca zici ca s-a intamplat asa brusc dupa ce ai si mers cu ea inseamna ca bateria nu se mai incarca in timpul ala. Adica ea se tot consuma in timp ce alternatorul nu o incarca. Am patit si eu.

La tine probabil o fi murit de tot bateria daca zici ca ai rezolvat problema cu una noua.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.