Jump to content

trage ca o raba


Fulger

Recommended Posts

am mai intrebat de anume probleme aci pe forum si am gasit mereu solutii.va multumesc mult.

acum insa am alta:modelul meu este 525 tds sau macara asha scrie in acte si pe masina,

am inteles de la unii ca ar avea doar 105 cai adik 85 kw atat am eu scris in certificat;

toate merg bine pornire usoara acum ca am schimbat bujiile incandescente(pornea greu la rece),in relanti toarce ca un motanel,

rotund frumos tare,dar nu are forta la drum demareaza f greu si acul la consum nu imi urca mai mult de 14% in treapta 4 si in treapta cinci (cu pedala la podea in ambele cazuri) nu imi creste consumulmai mult de 11-12%.

e normal asha ceva?

ieri eram pe autobanda si cu treapta 5 si pedala in podea nu vrea sa urce mai sus de 145-150km pe ora.

am un consum foarte mik acum la un motor

de 25000cc adik undeva la 8-8,5 l la 100 km.

nu ar fi un deranj sa imiia vreo 9,5-10 daca ar trage mai cu forta,se poate face ceva pt a deveni maqi nervoasa?

multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

presupun ca este seria 5 e34.

consumul este normal, dar ar trebui sa traga mai bine.

dupa 2500 de ture cum se simte? cam pe acolo turbina trage cel mai bine la e34. scoate fum negru mult? "fluiera" turbina?

ai miros intepator la esapament?

 

daca nu ma insel modelul asta nu are debit metru, asa ca nu stiu ce ar fi la tine....

 

ps: filtrele (mai ales de aer) le-ai schimbat ?

 

chiar si 2.5 tds de pe e34 ar trebui sa aibe 143 cp.

poate e 524 td.....

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

e debitul mic dat din pompa. e o treaba delicata asta, daca ai 525TDS si nu trebuie umplat la el daca nu stii foarte bine ce faci. las-o asa sau du-o la Bosch la reglat pompa de injectie, dar sigur vor vrea cei de la Bosch sa le dai jos pompa de pe motor ca sa umble la ce au nevoie.
Link to comment
Share on other sites

dupa 2500 ture daca sunt in treapta 1-2-3 imi scoate un fum negru albastrui dar cam de pe la 3000 de ture.filtrele le-am schimbat toate inclusiv ulei si taote alea la fiecare 10000km.masina e 525 tds 04.11.1994 sau macar asha e dat in acte.daca se poate va rog niste poze cu pozitia debimetrului ca ala nu stiu unde e,cu pompa nu e problema daca e de ceva o dau jos si ma duc cu ea la bosch la reglat.va multumesc mult.o sa pun niste poze ale motorului pt ca mai am o masina pt piese tot un 525 tds dar e cu cutie automata si cutiea e defecta.pe motorul masinii asteia automata langa filtrul de motorina mai am ceva un fel de releu ceva sau nush ce sa zik ca e unde intra un furtunash mik de la galeria de admisie.

pemasina mea nu mai am acel asha zis releu si furtunasul ala sta atarnat pe sub galerie.o sa revin cu poze cat de repede pot.va rog tineti topicul deschis poate reusesc sa ii dau de capat la babuta mea.ms mult.

Edited by Fulger
Link to comment
Share on other sites

da , stiu de ce zici.

furtunasul ala ajunge sub galeria de admisie. daca nu ma insel pleaca din carcasa filtrului de motorina (de sus).

si inca o data, parca e34 525 tds nu are debit metru.

userul rmq are o masina ca a ta, stie el mai multe. dai un pm si poate te rezolva.

 

de unde esti?

 

 

le: totusi, esti sigur ca nu ai 105 kw si nu hp?

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

in acte imi scrie 85 kw nush ce sa zik eu de loc sunt din bacau dar lucrez in belgia si masina aci o tin vin acasa cu ea in vara 3 sapt si in iarna 3 sapt.daca userul RMK are una ca a mea in rog sa imi lase un nr de telefon fix sa il pot suna sau las mess meu aci(fara reclama)

faster_bullet e id meu de mess sau skipe barsan_gabriela.va rog ajuati-ma.ms mult.

Link to comment
Share on other sites

cred ca e TD nu TDS, e ala fara intercooler ceva mai slab..

daca iti scoate fum negru inseamna ca ai amestec prea bogat si aer insuficient.. verifici pompa, admisia curatata, verificata,, vacuum,.. pot fi multe cauze..

Modelul lui nu are debitmetru, nici un motor diesel de pe e34 nu a avut.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

VIN xxxxxxxxxxxxxxxx

Type code HA71

Type 525TD (EUR)

E series E34 ()

Series 5

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M51

Displacement 2.50

Power 85 kW

Drive HECK

Transmission MECH

Colour PETROL-MICA METALLIC (305)

Upholstery LEDER BISON/SILBERGRAU (L2SL)

Prod.date 1994-10-17

Link to comment
Share on other sites

Este TD, de 85Kw.

Consumul de 8-8.5 nu e asa mic, la un mers linistit.

Cand nu trage bine, te poti gandi sa nu fie umblat in wastegate-ul turbinei, are un reglaj si daca umbla cineva care nu se pricepe poate sa nu mai lase presiunea facuta de turbina sa ajunga in admisie; ar mai putea fi si injectorul de comanda. Cand e ciufulit sau curge masina nu mai merge bine.

Plus chestiile de alimentare: pompa de injectie dereglata, injectoare infundate, admisie obturata de filtru murdar.

Nu am mers cu un TD, insa un TDS urca la 200km/h. Imi vine greu sa cred ca un TD nu s-ar apropia macar de 160-170.

Depinde ce impresie iti face tie masina. Motorul e destul de slabut sub 2000 de ture. Peste incepe sa se miste frumusel, pana spre 4300-4500.

A ta fiind mai putin puternica poate de fapt atat poate ea si ai senzatia gresita ca nu trage. Zic si eu...

Link to comment
Share on other sites

filtrele de aer si motorina nu am decat 7000 km cu ele,dar le voi schimba macar sa incep de undeva,apoi galeria de admisie abia m curatat-o pt ca am schimbat bujiile era pornirea greoaie dimineata.turbo suflanta am schimbat-o eu si e adevarat ca are o tija acolo cu filet si piulita dar nu am umblat la ea cum am dat-o jos de pe celalat motor asha adar nu imi m puso pe masina mea.

intrebarea ce ma bate pe mine foarte tare este de ce acul la consum in treapta 4 nu urca mai sus de 12-13 % si in treapta 5 cu pedala de acceleratie la blana in ambele cazuri nu imi urca acul la consum mai sus de 11%.eu zic ca de ii dau blana ar trebui sa ia undeva la 20-30 la suta pt moment la fortare?

dar ea parca e stransa de gat si nu are ceva de nu vrea sa traga.pe autobanda am fost cu acceleratia in blana vreo 20 km si acul la consum nu urca deloc si nici nu se tureaza indeajuns sa isi ia demaraj,ma tine la 140-145 km nu vrea mai sus.

ma repet ca nu ar fi deranjant un consum mai mare dar sa aiba un pik mai multa forta,un 10-11 nu ar fi probleama daca ar trage mai bine.

revin din nou cu rezumat la ceea ce am facut deja:

galeria de admisie e curata,turbo suflanta de pe un motor cu cutie hidramata(acelasi model de masina si motorizare doar ca e hidramata.

dupa ce voi schimba filtrele de motorina si aer voi reveni sa vad ce o sa fie,adik in 2-3 zile.ma poate invata cineva cum se regleza turbo suflanta ?poate am gresit ceva la pus inapoi?mersi mult de ajutor

Link to comment
Share on other sites

Mergea la fel inainte de a schimba turbina?

Imi pare limitata, ca si cum nu ar mai avea putere. Asta inseamna alimentare: ori combustibil ori aer. Turbina (acea tija de care spuneai), injectoare, pompa. altceva nu-mi dau seama ce ar putea fi. Poate sunt si furtunuri sarite, pleznite, habar n-am.

Link to comment
Share on other sites

cu turbina veche aproximativ la fel era,furtune plesnite sau deteriorate nu prea cred(dar voi verifica)pt ca merge frumos in relanti.tija aia din spate turbinei nush cum sa o reglez ca intra in galeria de evacuare ascunsa,ar trebuii sa dau jos turbina iar dar nu stiu cum sa o reglez(poate ma ajuta cu info),o sa dau si la pompa ceva debit mai mare,si injectoarele le tin mai mereu cu o sticluta de solutie pt curatat la plin nu chiar la fiecare dar aproape mai mereu.o sa le dau jos si pe alea la verificat.

deci intr-un final ar trebuii sa verific aer si motorina sa aiba indeajuns?ms mult.

Link to comment
Share on other sites

Bancul e sfant pentru reglaj insa au fost multi care au reusit dupa ureche sa se joace din capacul pompei. Din aproape in aproape si cu teste poti regla injectia sa traga bine, sa nu scoata fum, sa revina acceleratia la ralanti repede, sa nu tzacane, etc. Sunt si aici pe forum cativa colegi care au explicat cum au facut asta.
Link to comment
Share on other sites

am schimbat filtru de aer si motorina.am incercat cu ea turata in primele 3 viteze pana la 4000-45000 se misca mai nervos un pik dar imi scoate un fum negricios si se cam inneaca,in treapta 4 ma-m dus la 140 km apoi in treapta 5 moare la 2500 ture urca pana pe la 2700 dar foarte greu.in primele 3 trepte daca ma duk cu ea turata pana aproape 4000 cam de la 3000 se simte forta olea cred ca atunci intra turbo in functie dar e prea sus turata la 3000 si cred ca din cauza asta nu urca in treapta 5?

as putea regla turbo sa intre in actiune pe la 2000?cred ca ar fi mai nervoasa ar ajuta motorul mai mult.e posbil de reglat turbo suflanta din tija aia ce o are atasata si se duce in galerie?e o tija scurta.sa fie de acolo beleaua mea?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.