Jump to content

Sfat achizitie Bmw X6 3.0d


flr28

Recommended Posts

pentru ca benzina si impozitele sunt mari, si daca impozitul pana la urma il poti inghiti, cand trag linie si vad cata benzina consuma intr-un an evident ca este mult mai avantajos un diesel...fiecare cumparator are anumite idei in cap cand isi cumpara o masina, de cele mai multe ori multi sunt ciudati in alegeri, vad aici multe BMW-uri 320i, 316i luate de noi, nu pot decat sa ma gandesc ca o cumpara pentru emblema fiind entry level, altfel nu vad de ce aici, unde benzina e ieftina, ti-ai lua o asa motorizare, doar de dragul de-a avea un BMW...alta explicatie nu vad! Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

inteleg ce zici DSF, dar daca 2000 de euro sunt un nimic la consum + inca alte 1500 la impozit, cum de nu avem doar x6 5.0i pe strazi?

 

Pentru ca in cazul asta particular (X6, SUV) dieselul e un motor mai potrivit. Oricum si benzina are turbine iar costurile sunt cam la fel la intretinere. Plus ca x6 5.0i costa cu vreo 30% mai mult ca un diesel. ( pret nou)

Eu nu faceam comparatie intre benzina si motorina, spuneam doar ca 1-2000 euro in plus pe langa 7000-8000 cat te costa s-o tii intr-un an , nu e mare diferenta si nu face gaura mare in buzunar.

Chiar daca ar fi sa mergi 60.000 km pe an cu motorina, mare diferenta nu e la costuri de carburant in comparatie cu intretinerea (doar 2 seturi de gume =3000 euro)

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

DSF- sunt sigur ca 5.0i se descurca mult mai bine fata de 3.5D sau chiar 4.0D, ca sa nu mai vorbim de sound...totul se rezuma la consum si impozit, de asta nu vezi asa multe motorizari de genul asta in Europa, de ce nu vezi asa mult in USA sau de ce nu se importa in Middle East? singurul motiv e pretul benzinei, daca ar fi diesel-ul atat de avantajos si mai bun ca benzinarele sunt sigur ca ar fi alta situatia si aici si in USA...unii mai vorbesc de autonomie, e si asta un factor, insa in Europa e plin de benzinarii...nu risti sa ramai in pana de benzina, mai degraba risc sa raman aici unde sunt zone si de sute de km fara o benzinarie sau daca in final gasesti una are doar cea mai proasta benzina, ori in Europa cam greu sa te intalnesti cu astfel de situatii...
Link to comment
Share on other sites

e normal sa intrebi, dar daca asta e un factor care te face sa te decizi impotriva atunci e clar ca nu e de nasul tau respectiva masina, daca diferenta aia de 2-3k e peste bugetul tau...ineseamna ca oricum rulezi la limita si daca intervine ceva nasol atunci ce faci?
Link to comment
Share on other sites

Sa te informezi da, dar sa stai sa faci diferente pentru 1000 -2000 euro/an in sus sau in jos pe care ii scutesti nu stiu cum, nu prea mi se pare normal cand masina costa 50-60k cash SH.

Si nu din considerente de figuri , romanisme , smecherie sau alte chestii, dar atingi bara intr-o bordura si n-ai casco (s-au mai vazut cazuri ) si 5000 euro camera de night-vision +3000 senzorul de ACC + bara+ vopsea si montaj = 9000-10000 euro. Daca iti faci probleme de 1000-2000 euro , de unde scoti 10k ? Sau 1 amortizor 1000 euro + alte exemple. Ideea e sa-ti cumperi masina pe care ti-o permiti comfortabil sa o intretii , fara sa ajungi la sacrificii sau improvizatii gen dezmembrari , etc.

De aia ziceam 5-10% din pretul nou e aprox. intretinerea anuala.

Edited by DSF
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mik, vezi ca decizi in locul altora si gresesti.

De ce-ti spun ca gresesti. Pai tu judeci alegerea celorlalti prin prisma viziunii, nevoilor, preferintelor tale. Nimic mai gresit.

 

Daca romanii si-ar cumpara BMW nou dupa principiul occidentalilor, s-ar vinde destul de putine in romania.

Insa, sunt sigur ca sunt multi ca mine care daca au 50k e la viata lor si isi doresc mult o anumita masina. Se duc si si-o cumpara.

Pe cand un occidental, trebuie sa aiba multe sute de mii de euro in cont ca sa dea 50k e pe o masina.

 

Eu sunt in urmatorul paradox. Imi permit un M5 nou dar nu-mi permit benzina si intretinerea lui. D-aia mi-am luat un dizelache care nu imi deranjeaza cu nimic confortul psihic, dimpotriva...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe cand un occidental, trebuie sa aiba multe sute de mii de euro in cont ca sa dea 50k e pe o masina.

 

 

Sunt alte prioritati D-rive, un cotetz de caine prin Vest costa 300.000 euro. O casa decenta pe aici prin Olanda e 500.000 euro (adica Bentley, Ferrari si alte OZN-uri). Gandeste-te cat vine rata la ipoteca in fiecare luna si ai de platit 20-30 ani. E normal sa fii prevazator si sa nu te arunci la cine stie ce masini , pentru ca in caz de "buba" dormi in boscheti.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Absolut corect.

Plus ca in Olanda, sunt alti bani din toate punctele de vedere.

 

In Ro, casa si masina sunt importante. Pe afara nu am vazut multa lume sa puna accent pe chestiile astea.

Majoritatea isi iau masina ca mijloc de locomotie si cam atat. Ori la noi, fiind acea foame de dinainte de 89, multi pun pe primul plan masina in detrimentul unei case.

Link to comment
Share on other sites

D-rive - cred ca toti judecam prin prisma mentalitatii/educatiei proprii, nu prea vad cum sa faci altcumva, altfel am gandi toti la fel daca ne-am raporta la acelasi punct fix...eu imi sustin ideea ca daca impozitul si consumul sunt singurele impedimente care il fac sa nu isi ia un X6 atunci e clar ca nu isi permite masina aia, lasand la o parte intretinerea, poate e norocos si nu are parte de cheltuieli neprevazute!
Link to comment
Share on other sites

cum am spus si eu mai sus, multi dintre cumparatori sunt ciudati in alegeri, in special in cazul masinilor noi, modul in care si le configureaza tine de felul lor de-a gandi, insa din asta poti emite cateva ipoteze despre ei, ca atare sunt de parere ca cine isi ia un BMW pentru ca este o masina buna si nu pentru brand, va lua mereu un motor pe masura, pentru ca e cam greu cu un entry level engine sa simti sheer driving pleasure :) Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca nu sunt de acord cu tine.

BMW si la motoarele mici, comparativ cu suratele lor de la alti producatori, tot mai bine se exprima.

Daca le compari cu motorizarile superioare pe aceeasi masina, normal ca e trista. Dar comparatia e incorecta.

Link to comment
Share on other sites

E offtopic discutia asta despre motoare la X6 pentru ca toate sunt decente. x6 3.0d are suta in 7.5 secunde, sunt marci care au varful de gama mai incet ca matahala asta de 2 tone.

Nu mai vorbim de restul de motoare.

Pe la 116d sau 316i M-Power e alta situatie si sunt de acord cu tine.Dar face foarte bine la vanzari. Cine dracu ar mai cumpara la fleet, business lease doar 135i sau 335i ? Trebuie sa manance si gura lor ceva :D . Culmea e ca e chestie de marketing calculata si studiata, isi bazeaza vanzarile pe dinamica si sportivitatea modelelor cu motoare mai potente.

Link to comment
Share on other sites

Sa te informezi da, dar sa stai sa faci diferente pentru 1000 -2000 euro/an in sus sau in jos pe care ii scutesti nu stiu cum, nu prea mi se pare normal cand masina costa 50-60k cash SH.

Si nu din considerente de figuri , romanisme , smecherie sau alte chestii, dar atingi bara intr-o bordura si n-ai casco (s-au mai vazut cazuri ) si 5000 euro camera de night-vision +3000 senzorul de ACC + bara+ vopsea si montaj = 9000-10000 euro. Daca iti faci probleme de 1000-2000 euro , de unde scoti 10k ? Sau 1 amortizor 1000 euro + alte exemple. Ideea e sa-ti cumperi masina pe care ti-o permiti comfortabil sa o intretii , fara sa ajungi la sacrificii sau improvizatii gen dezmembrari , etc.

De aia ziceam 5-10% din pretul nou e aprox. intretinerea anuala.

 

 

Din pacate....ai mare, mare dreptate!

Link to comment
Share on other sites

In primul post flr28 intreba despre consum, dar nu numai. Ci si despre probleme uzuale/comune la care sa fie atent la achizitionarea uneia SH. Si o alta intrebare a fost impozitul. Si toata lumea a sarit ca arsa de parca ar fi o informatie cunoscuta de toata lumea. Poate omul n-are treaba cu domeniul auto, nu inteleg cum de la o simpla intrebare se ajung la speculatii ce n-au absolut nicio legatura cu subiectul initial.

Ce e asa rau sa intrebi de consum si impozit? Eu oricati bani as avea, intotdeauna voi avea dorinta sa dau statului cat mai putini bani. Asta inseamna impozit si consum. Din pretul unui litru de benzina/motorina 60-70% se duce la stat prin accize, tva, taxa de drum etc. Iar impozitul integral la stat. Vigneta sunt de acord s-o platesc, dar doar o data pe an, nu la fiecare litru de benzina.

Asa ca daca as avea bani mi-as cumpara o masina electrica sa nu mai platesc combustibilul 70% la stat.

Multa lume are conceptii predispuse. Fiecare face ce vrea cu banii lui, nu trebuie sa-i tina nimeni socoteala sau sa-l judece. Dar asa e romanul, moare de grija altuia.

Link to comment
Share on other sites

@IulianC

 

Daca mergi pe rationamentul asta cu statul care fura, etc ..., inseamna ca toti care inmatriculeaza masini in Romania sunt fraieri (=> se poate la bulgari mult mai ieftin ) si toti care cumpara motorina din Peco sunt iar fraieri ca se poate de la tiristi "fara acciza".

 

Problema e simpla :

Daca are cash 60k de dat pe un moft , o masina premium, inseamna ca teoretic respectivul nu moare de foame si nici nu traieste cu 300 euro pe luna . => 500-1000 euro sunt bani de bomboane intr-o luna.

Cat poti sa circuli si cat poate sa consume combustibil o masina pe luna ? Sa zicem 1000 euro daca mergi de rupi. Nu mai cumperi mentosane luna aia si asta e.:D Oricum strica dintii ...

 

Despre probleme si fiabilitate e super justificata intrebarea ca nimeni nu vrea sa ramana cu "bolidu" in drum sau sa umble pe la meseriasi. Dar ca sa alegi modelul de X6 in functie de consum , nu mi se pare normal :

 

Ceva de genul :

"Iau X6 3.0d ca papa cu 0.13 grame motorina mai putin ca 4.0d si oricum n-am nevoie de putere ca merg linistit ".

 

Acum mai las-o dracu daca la masini de 60k te uiti la 1 litru in plus sau in minus, sarmanii aia care fac credit de 1500 euro sa-si ia un Cielo sau Logan la mana a-7-a ce ar trebui sa mai zica ?:D

Vad ca nu intreaba nimeni de Casco , desi am eu vaga impresie ca e dublu fata de impozit. Da Casco nu e obligatoriu, am uitat .....

Edited by DSF
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DSF n-am zis ca statul fura. Nici n-are cum, statul este o entitate. Cei care au acces la conducerea statului o fac, dar asta e alta discutie, nu la asta m-am referit. Mie unul nu-mi place sa dau bani la stat, imi place doar sa platesc ce consum si serviciile de care beneficiez.

N-am pomenit nimic de inmatricularea masinilor in Romania. Nu stiu cum ai ajuns aici.

Nici n-am zis nimic de combustibilul cumparat de la Peco.Ci doar ca se plateste prea mult pentru nivelul nostru de trai. Sunt impotriva motorinei cumparate de la tiristi, n-as cumpara niciodata. Am si eu camion si utilaje, nu mi-ar placea sa fiu furat.

Nu stiu de ce faci calculele astea pentru cel care a intrebat. Poate omul va castiga curand 500.000euro, nu avem de unde sti si pe mine chiar nu ma intereseaza.

Omul a intrebat de X6 de consum, poate nu-i convine si-si ia X3/X1 sau orice alt model care consuma mai putin. De ce ar fi Casco obligatoriu?

Link to comment
Share on other sites

De ce ar fi Casco obligatoriu?

 

La o masina de 3-4.000 euro nu prea ii vad utilitatea.

 

Dar la una de 60k, poate vrei sa dormi linistit.

 

Un X6 fara casco mi se pare ca o vila cu 20 camere, piscina incalzita si WC-ul la 100 m in spatele terenului de tenis. Vorba aia "Noblesse oblige" :D .

Link to comment
Share on other sites

pai daca mergem pe principiul vostru cum ca ,daca ai 60k iti permiti orice, ti se rupe de la distanta de orice costuri, ti se rupe ca nu ai casco, esti plin de bani iti permiti sa scoti 10, 20k , da ajungem intr-un cerc vicios in care stai sa te intrebi de ce kkt sa scoti 20k din buzunar cand poti da 3k la casco si esti asigurat?

 

pe acelasi principiu se merge cand omul intreaba cat e impozitul si cat consuma?iti spui, decat sa dau 3k impozit la stat mai bime imi iau altceva unde dau impozit 50 euro, dar aia nu inseamna ca omul nu-si permite sa dea 3k, ci doar ca sunt alte variante si fiecare alege ce vrea.dar ca sa alegi trebuie sa sti ce alegi de unde si intrebari despre consum, impozit si alte cele. cine vine cu povesti de genul ai 60k nu ai dreptul sa intrebi cat consuma ce impozit are(daca intrebi inseamna ca nu-ti permiti masina), ori nu are 60k , ori a castigat banii la loto

Link to comment
Share on other sites

@DSF, sunt de acord cu Casco in cazul in care ar fi avariata din cauze naturale (cade copac peste ea, grindina etc.), furt sau vandalizare. Dar nu sunt de acord cu Casco in cazul in care eu as lovi masina. Daca stiu ca sunt incapabil sa circul pe strada si sunt predispus sa lovesc masina, ori imi iau masina ieftina (dar ar suferi altii din cauza mea) ori as circula cu bicicleta.

Eu unul nu mi-as face Casco pentru ca masina sta in garaj si sunt foarte atent. Acum ca intra altcineva in mine si nu pot evita imi acopera asigurarea lui.

@Viper05, total de acord cu tine.

Link to comment
Share on other sites

Asta cu asigurarea celuilalt e cu dus si intors. Sa vezi ce bine te simti cand cel care are asigurare obligatorie la Carpatica sau Euroins iti intra in mandretea ta de X6 si dauna la a ta e de 50000 ron, gen airbag-uri sarite si altele. Te f... in ea de asigurare iti spun eu ca aia suma de 50000 o dau tot anul pt toate despagubirile. 8)
Link to comment
Share on other sites

Asta cu asigurarea celuilalt e cu dus si intors. Sa vezi ce bine te simti cand cel care are asigurare obligatorie la Carpatica sau Euroins iti intra in mandretea ta de X6 si dauna la a ta e de 50000 ron, gen airbag-uri sarite si altele. Te f... in ea de asigurare iti spun eu ca aia suma de 50000 o dau tot anul pt toate despagubirile. 8)

 

Acum vreo 3 ani am avut o dauna usoara din vina unuia cu asigurare la Euroins. La cererea lor am solicitat intr-un service un deviz cu piese originale - bara fata, armatura bara, far, lampa semnalizare, aripa si grila fata - in incercarea sa il evit pe bizon pt. ca nu acordase prioritate l-am frecat usor pe aripa lui din spate, cu partea stanga fata a masinii mele, rezultand avarierea usoara a pieselor de mai sus. Devizul a ajuns la 7000 lei cu tot cu manopera (parca vreo 1200 lei), asta acum 3 ani, pentru un E36 din '97. Au strambat cei de la asigurari din nas, dar nu au avut ce face...I-am amenintat cu CSA-ul, i-am explicat ca daca eu doresc piese originale, ei sunt obligati sa accepte, chiar daca masina e mai veche si s-a rezolvat: au acceptat sa dea aprox. 1700 eur pe o amarata de bara , aripa si far+ manopera la o masina evaluata probabil la un 3500 eur la vremea aia.

 

Deci se poate. Pt. cine nu crede, cred ca am si acum devizul respectiv si acceptul asigurarilor. Toata chestia este sa te tii de ei si sa nu umble service-ul cu "cioara vopsita" gen piese originale doar in deviz, si in realitate pe masina stifturi turcesti. Atunci e mai greu...

 

PS: mai grav e cand celalalt nu are asigurare si nici bani pe langa el. Am cunostinte care au patit-o. Efectiv nu ai ce draq sa iei de pe el. Eventual sa il vinzi pe piata neagra de organe... :pardon:

Edited by m_3512
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.