Jump to content

Consum ulei mare?


Recommended Posts

A venit timpul sa fac revizia la masina si ar trebui sa schimb si uleiul.

E39 -2002- 2.2 benzina 170 cai

 

Pana acum am folosit ulei de la castrol LL04 5w-40 ... asa mi s a indiciat ca e special pentru bmw. Am mai citit ca e cam subtire uleiul.

Problema mea este ca masina consuma cam mult ulei. Intr un an de zile am mai pus 2-3 L ulei ... mi se apprindea in bord martorul de ulei cam 10 secunde si se stingea. Dupa ce completam o perioada nu se mai aprindea. La nivel la joja era scazut si completam cat era necesar.

Este normala aceasta pierdere intr un an de zile? Ce "investigatii" ar trebui sa fac si sa ce ar trebui schimbat sa nu mai consume asa mult ulei.

Si alta chestie... ce ulei credeti ca ar fi indicat pentru masina mea si pentru vechimea ei ... un ulei mai gros? Nu tin neaparat la brand dar sa fie ok. Am mai auzit si de liqui moly.

 

Astept niste indicatii si pareri. orice e bine venit :)

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

ar trebui sa folosesti castrol magnatec hc syntese 5w30 longlife 01 in prima faza.daca ai sa ai tot la fel consumul inseamna ca treaba e destul de avansata,adica din segmentii de ungere care au niste gaurele foarte mici care se infunda cu calamina.ai sa spui ca bat campii dar aceeasi problema am avut-o si eu si nu vroiam sa cred asa ceva.motoarele de 2.2 au aceasta problema
Link to comment
Share on other sites

eu am e46 318D, de fapt ieri am vandut-o, uleiul se schimba la 15 mii da, dar indicat este sa-l schimbi la 10 mii. Parerea mea!

mie pana in 10 mii de km nu imi halea gram de ulei, dupa 10 mii incepea si il halea + motor mai zgomotos + consum de combustibil un pic mai ridicat.

am facut vreo 80 de mii de km cu ea in 2 ani cat am avut-o, primele dati de schimbi de ulei l-am schimbat si am patit acelasi lucru dupa 10 mii il halea.

Sper ca te-am ajutat, schimba-l la 10 mii ca daca tragi de el 15 mii de km tot acolo ajungi cu halit de ulei(completat) + consumul de combustibil mai ridicat.

Link to comment
Share on other sites

eu am e46 318D, de fapt ieri am vandut-o, uleiul se schimba la 15 mii da, dar indicat este sa-l schimbi la 10 mii. Parerea mea!

mie pana in 10 mii de km nu imi halea gram de ulei, dupa 10 mii incepea si il halea + motor mai zgomotos + consum de combustibil un pic mai ridicat.

am facut vreo 80 de mii de km cu ea in 2 ani cat am avut-o, primele dati de schimbi de ulei l-am schimbat si am patit acelasi lucru dupa 10 mii il halea.

Sper ca te-am ajutat, schimba-l la 10 mii ca daca tragi de el 15 mii de km tot acolo ajungi cu halit de ulei(completat) + consumul de combustibil mai ridicat.

 

ai dreptate.... e stresant cand se tot aprinde becul acela in bord :) e adevarat ca dupa 10 mii incepe sa manance mai mult ulei.

Ma gandeam ca as putea sa rezolv problema cu un ulei mai gros si pana in 15 mii sa nu prea imi mai mananca ulei. si nici sa completez... :) Vorbesc de parca am pretentia unei masini noi :)

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate.... e stresant cand se tot aprinde becul acela in bord :) e adevarat ca dupa 10 mii incepe sa manance mai mult ulei.

Ma gandeam ca as putea sa rezolv problema cu un ulei mai gros si pana in 15 mii sa nu prea imi mai mananca ulei. si nici sa completez... :) Vorbesc de parca am pretentia unei masini noi :)

 

nu stiu exact ce ulei aveam eu, schimburile de ulei si restu pe la masina mi-a umblat un prieten de al meu care e mecanic, eu habar nu am dar parca tin minte ceva cu 5w40 sau 5w30, CASTROL sigur.. doar scrie si pe capacul de ulei de la motor ca trebuie Castrol.

 

Bmw-urile cica din fabrica ele halesc putin ulei chiar daca nu are nimic masina, este motor de turatie si haleste un pic + ca mai este si veche au si ele niste mii de km...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

BMW si CASTROL sunt fake'uri pe piata romaneasca, dovada si pretul de kkt la anumiti dealeri. Am schimbat uleiul la 2.0i cu 218k in bord cu BMW LL 10w40 si in 3000 k l-a subtiat ca pe apa si a inceput sa-l pape ca pe marmelada

Din cautari excesive pe net si forumuri cu profil pe aceasta tema, am ajuns la concluzia ca aceste uleiuri sunt contrafacute..

acum 3 zile am dat comanda pt un nou schimb de ulei si am optat pt Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40, destul de scump in comparatie cu restul dar macar am certitudinea ca imi vine pe original direct din Germania

 

parerile sunt impartite

cu stima

Edited by tho_klan
Link to comment
Share on other sites

Eu am folosit ulei BMW 10W40(luat de la ClaudiuBWR) si dupa 15k ( schimb facut la 12k ) am desfacut capacul de chiulasa, totul curat, de consumat a inceput sa imi manance dupa 8k si am completat maxim 500g in 4k de km. 1L/1000km este foarte mult, ori curge pe undeva ori segmenti/simeringuri supape praf.

Eu personal sunt multumit de uleiul BMW 10w40, asta iarna la -20C nu am avut probleme. Conteaza mult starea motorului, a mai fost discutia asta cu fake-uri, nimeni nu a dovedit asta, doar pareri aruncate aiurea.

 

Masina este E34 520i, circulata 90% doar in Bucuresti, cu 150k km reali si simeringuri supape schimbate.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

In 15 mii de km este rezonabil consumul de ulei pe care il ai. Nu te lua dupa numarul de km si sfaturi de cacao ca trebuie sa pui 10w, mergi pe BMW 5w40 si fa schimbul la 10 mii de km. Eu am aceasi motor si km 260 de mii, imi ia cam 1,5 litri la 10 mii de km. Am avut experiente neplacute cu Castrol Magnatec 5w40 care d.p.m.d.v. este un ulei execrabil iar despre 10w40 am folosit o singura data (dupa experienta cu Magnatecul cand imi manca 3 litri la 10 mii) si in 10 mii nu a consumat gram de ulei.

10w60 nu este pentru motorul asta.

Despre Liqui Molly vad ca apar tot mai multe feedback-uri pozitive, eu nu am folosit.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40 contine aditivul MoS2, nu mai stiu exact ce e, dar puteti cauta pe google ca e facut tocmai pt motoarele cu probleme, care mananca ulei. De accea nu vi-l mai mananca, puteai sa puneti LM 10w40 normal, sa vedeti acolo daca e diferenta intre fake si adevarat.

 

Se vinde si ca aditiv separat: http://www.amazon.com/LubroMoly-MoS2-Anti-Friction-Engine-Treatment/dp/B003U4O414

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.