Jump to content

Rigiditate punte spate e39 touring


Recommended Posts

Dupa cum scrie si in titlu am o problema cu rigiditatea crescuta a puntii spate care dispune de amortizoare pneumatice. Stiu ca este boala lor cu pernele de aer sa le creasca rigiditatea odata cu varsta dar cititind mai multe pe internet am aflat ca aceasta se trage si de la bucsile puntii spate, recent am simtit si o ondulatie ciudata pe puntea spate la trecerea la o viteza mai ridicata peste niste gropi/hopuri, concomitent cu treaba stiu sigur ca nici bateria nu este prinsa cum trebuie in locasul ei, are opritorul montat (cel in forma de S de deasupra bateriei), totusi ramane un spatiu intre opritor si baterie iar striatiile de pe fundul lacasului bateriei nu ajuta la o fixare ferma. A rezolvat/izolat cineva problema cu rigiditatea la un e39 touring si care ar putea sa dea niste sugestii sau totul consta in schimbat perne+bucsi (cele 4 principale + 2 mai mici - am vazut in realoem ca mai exista cate o bucsa frontala si dorsala puntii ) ?!? Multam.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.