Jump to content

problema e46ti


Recommended Posts

Va salut recent am vazut o chestie pe joja de ulei si mai exact ieri cand mi-am cumparat ulei filtre etc pentru revizia tehnica am scos joja de ulei si am observat un gen de spuma de culoarea spumei de capuccino un crem asa deschis dar este relativ vascos asa nu chiar spuma ca o budinca sa-i spun asa.

Anul trecut m-a lovit un taximetrist si am schimbat radiatorul farurile un lonjeron spoiler semnalele motorul face un tacanit iar cand il pornesc se aude putin ciudat in aceasta iarna mi-am dat seama tarziu ca nu mi-au pus cei de la service in radiator antigel si motorul a ajuns de vreo 3-4 ori pe rosu din cauza ca avea dopuri de gheata pe instalatie si apa in radiator era bocna am asteptat sa se dezghete si i-am pus apa si antigel roz acela la bidon de 1litru roz cu sticla alba nush exact ce firma e....

Am mai dat un search inainte de a posta pe forum nelamurirea si nu m-am convins chiar asa de bine multe pareri sunt impartite ...ba e apa in baie ba e antigel .

Am desfacut capacul de la filtru de ulei si cel de la filtrul de aer si cel de deasupra narilor si am observat ceva ulei pe motor pe acolo mai exact cum te uiti spre botul masinii in stanga de role si de acea curea si exact sub filtru de ulei am completat cam 1 litru la 8000 de km si acum intrebarea mea care e : ce anume ar trebui sa fac nu am schimbat nici uleiul deoarece am inteles ca daca e problema din apa in baie trebuie schimbata garnitura de chiulasa si planata chiulasa (m-am uitat si pe unde ii torni ulei cand il schimbi si e curat inauntru si nu scuipa ulei cu motorul pornit).

Si inca o intrebare i-am schimbat placutele am pus si senzori acum ce trebuie sa fac ca sa sterg eroarea ? sa o sterg din tester ? ele mi s-au aprins de vreo mie de km sa zic asa .

Va multumesc anticipat si sper de data asta sa-mi raspundeti si mie la post

 

 

Am uitat sa precizez masina mea 316 ti facelift 2002

Link to comment
Share on other sites

Va salut recent am vazut o chestie pe joja de ulei si mai exact ieri cand mi-am cumparat ulei filtre etc pentru revizia tehnica am scos joja de ulei si am observat un gen de spuma de culoarea spumei de capuccino un crem asa deschis dar este relativ vascos asa nu chiar spuma ca o budinca sa-i spun asa.

Anul trecut m-a lovit un taximetrist si am schimbat radiatorul farurile un lonjeron spoiler semnalele motorul face un tacanit iar cand il pornesc se aude putin ciudat in aceasta iarna mi-am dat seama tarziu ca nu mi-au pus cei de la service in radiator antigel si motorul a ajuns de vreo 3-4 ori pe rosu din cauza ca avea dopuri de gheata pe instalatie si apa in radiator era bocna am asteptat sa se dezghete si i-am pus apa si antigel roz acela la bidon de 1litru roz cu sticla alba nush exact ce firma e....

Am mai dat un search inainte de a posta pe forum nelamurirea si nu m-am convins chiar asa de bine multe pareri sunt impartite ...ba e apa in baie ba e antigel .

Am desfacut capacul de la filtru de ulei si cel de la filtrul de aer si cel de deasupra narilor si am observat ceva ulei pe motor pe acolo mai exact cum te uiti spre botul masinii in stanga de role si de acea curea si exact sub filtru de ulei am completat cam 1 litru la 8000 de km si acum intrebarea mea care e : ce anume ar trebui sa fac nu am schimbat nici uleiul deoarece am inteles ca daca e problema din apa in baie trebuie schimbata garnitura de chiulasa si planata chiulasa (m-am uitat si pe unde ii torni ulei cand il schimbi si e curat inauntru si nu scuipa ulei cu motorul pornit).

Si inca o intrebare i-am schimbat placutele am pus si senzori acum ce trebuie sa fac ca sa sterg eroarea ? sa o sterg din tester ? ele mi s-au aprins de vreo mie de km sa zic asa .

Va multumesc anticipat si sper de data asta sa-mi raspundeti si mie la post

 

 

Am uitat sa precizez masina mea 316 ti facelift 2002

eroarea la placute o poti sterge daca senzorii nu sunt defecti.pune contactul si lasa l vreo 30-40 de secunde si eroarea ar trebui sa dispara,repet: doar daca sunt senzorii buni.

Edited by bmw_e46
Link to comment
Share on other sites

Antigel pierzi?

Uleiul trebuie schimbat.

Posibil sa pierzi putin ulei pe la garnitura capac filtru ulei sau cea de la corpul filtrului de ulei.

Ptr martorul de placute pune contactul cca 40-50 sec pana se stinge martorul.

 

pierd si antigel mai pun la ceva vreme cand mi se aprinde in bord senzorii i-am schimbat si nu s-au stins deloc

 

eroarea la placute o poti sterge daca senzorii nu sunt defecti.pune contactul si lasa l vreo 30-40 de secunde si eroarea ar trebui sa dispara,repet: doar daca sunt senzorii buni.

am mers cu masina si nimic nu s-a stins... am pus senzori noi fata spate dar trebuie sa las contactul pus 30-40 de secunde chiar daca pornesc motorul nu se sting daca nu las contatul pus 30-40 de secunde ?

Link to comment
Share on other sites

pui contactul 30-40 sec fara sa pornesti motorul.

sarna mishoo :* ma duc jos sa vad daca merge sau nu desi ar trebui sa mearga am pus senzori noi mufele erau ok ... ar trebui sa mearga revin cu un edit dupa treaba asta

 

le : a mers meri inca o data mishoo

Edited by circiusorin
Link to comment
Share on other sites

spuma in ulei este de la antigelul care ajunge in circuitul de ulei... poate sa ajunga din cauza garnituri de chiulasa sau din cauza fisurilor din chiulasa sau mai rau deformare. daca atunci cand ai ramas fara apa si s a incalzit motorul pe rosu ai adaugat apa cand motorul era pe rosu 99 , 9 % s a deformat chiulasa practic face burta , pleaca dupa blocul motor. Uneori se fute si blocul dar mai rar. Tacanitul in schimb nu are treaba cu asta... probabil de la temperatura mare si a luat uzura ori axa cu came ori vreun cuzinet. ca sa vezi daca e cuzinet scoti filtru de ulei si il lasi la scurs pe un servetel gros alb daca raman pete rosii e clar... sunt si cuzineti. pentru verificat chiulasa e simplu daca ai furtunel mic de retur la vasul de expansiune il scoti din vasul de expansiune si il bagi intr o sticla transparenta plina cu apa daca apar bule in apa e clar dar e posibil sa fie deformat doar pe circuitul de ulei si apa . oricum daca desfaci capacul la ulei ar trebui sa fie o spuma pe capac in interior...

 

Nu mai merge asa cu ulei cu antigel o sa il pui in cap de tot garantat

 

P.S martorul de la placute credema e ultima ta problema dar normal trebuie sa se stinga singure daca senzori sunt buni si bine montati

Link to comment
Share on other sites

Si au aveam spuna si la capac ulei si la joja , dar asta cand mergeam pe distanste scurte sub 2km , cica e condens , intr-adevar la drum mai lung nu mai este nici o spuma,

Dar la tine tind sa cred ca e garnitura, din pacate , daca ai avut probleme si temp a ajuns la rosu

Tacanitul cica e ceva normal daca zici ca e 318 facelift inseamna ca e din seria n42 (motorul). Cam asta e sunetul lor, asa sunt Motoarele cu valvetronic , se aude tare?, sau doar cand ai capota deschisa?

Link to comment
Share on other sites

Si au aveam spuna si la capac ulei si la joja , dar asta cand mergeam pe distanste scurte sub 2km , cica e condens , intr-adevar la drum mai lung nu mai este nici o spuma,

Dar la tine tind sa cred ca e garnitura, din pacate , daca ai avut probleme si temp a ajuns la rosu

Tacanitul cica e ceva normal daca zici ca e 318 facelift inseamna ca e din seria n42 (motorul). Cam asta e sunetul lor, asa sunt Motoarele cu valvetronic , se aude tare?, sau doar cand ai capota deschisa?

 

sincer se aude si cu capota inchisa destul de tare are un sunet de tacheti asa dar la pornire cand plec undeva cand pornesc prima oara masina urca turatia cam pe la 2000 de ture si se aude ciudat asa sunetul de motor pornit cel normal si apoi parca o accelerez asa si are un sunet de metal asa gen nush cum sa-i zic eu il aud din masina mai ales seara parca e diesel

 

spuma in ulei este de la antigelul care ajunge in circuitul de ulei... poate sa ajunga din cauza garnituri de chiulasa sau din cauza fisurilor din chiulasa sau mai rau deformare. daca atunci cand ai ramas fara apa si s a incalzit motorul pe rosu ai adaugat apa cand motorul era pe rosu 99 , 9 % s a deformat chiulasa practic face burta , pleaca dupa blocul motor. Uneori se fute si blocul dar mai rar. Tacanitul in schimb nu are treaba cu asta... probabil de la temperatura mare si a luat uzura ori axa cu came ori vreun cuzinet. ca sa vezi daca e cuzinet scoti filtru de ulei si il lasi la scurs pe un servetel gros alb daca raman pete rosii e clar... sunt si cuzineti. pentru verificat chiulasa e simplu daca ai furtunel mic de retur la vasul de expansiune il scoti din vasul de expansiune si il bagi intr o sticla transparenta plina cu apa daca apar bule in apa e clar dar e posibil sa fie deformat doar pe circuitul de ulei si apa . oricum daca desfaci capacul la ulei ar trebui sa fie o spuma pe capac in interior...

 

Nu mai merge asa cu ulei cu antigel o sa il pui in cap de tot garantat

 

P.S martorul de la placute credema e ultima ta problema dar normal trebuie sa se stinga singure daca senzori sunt buni si bine montati

 

 

malasorte nu mi-a ajuns niciodata la rosu din cauza ca nu aveam apa ca eram prea dobitoc sa vad martorul aprins in bord si sa merg asa cand pornesc prima oara masina daca apa e sub nivel imi arata si ca un baiat bun ce sunt si o ascult ii pun niste apa :D ... la rosu mi-a ajuns iarna cand aveam doar apa in instalatie fara antigel din cauza mu..ti..r de la service-ul pi..i apoi i-am schimbat apa i-am pus mai mult antigel ca erau minus multe grade afara si am rezolvat treaba dar cand imi intra pe rosu opream instant motorul si trageam pe dreapta fiind foarte frig in 10-15 minute se racea aproape de tot nu am pus apa niciodata cu motorul incins pentru ca nu puteam sa desfac capacul de la radiator ca-mi sarea apa in gura si la capacul de la ulei m-am uitat este absolut perfect curat cu motorul pornit nici nu scuipa ulei inauntru se vede totul uns cum trebuie nu e nimic murdar piese negre sau alte cele totul e la treaba lui doar la joja am observat si am renuntat sa schimb uleiul ca pana nu aflu ce inseamna chestia aia sa nu il schimb degeaba ...

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu zice sa il schimbi dar iti zic ca e o idee f proasta sa mergi cu un ulei amestecat cu antigel... nu e f de culoare uleiul ala numai are proprietati de ungere...
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca la al meu n42b20 era faza cu intizatorul de lant , ceda cel din fabrica dupa un timp apoi au facut altul , vezi daca iti este schimbat , asta in legatura cu sunetul ,

http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/101-Projects-16-Tensioner-Upgrade/101-Projects-16-Tensioner-Upgrade.htm

 

Daca capatul e ala mai lat inseamna ca e ala vechin, cauta mai multe poze pe net si diferenta e vizibila , iti dai seama daca a fost schimbat sau nu

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca la al meu n42b20 era faza cu intizatorul de lant , ceda cel din fabrica dupa un timp apoi au facut altul , vezi daca iti este schimbat , asta in legatura cu sunetul ,

http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/101-Projects-16-Tensioner-Upgrade/101-Projects-16-Tensioner-Upgrade.htm

 

Daca capatul e ala mai lat inseamna ca e ala vechin, cauta mai multe poze pe net si diferenta e vizibila , iti dai seama daca a fost schimbat sau nu

 

merci frumos fuelforlife

Link to comment
Share on other sites

garnitura vreo 1.5 mil victor reinz si planat depinde ... vrei 1 2 3 mil in fctie de cine o face si daca are fisuri interioare. manopera 2-3 mil. acum m am gandit e posibil cand a inghetat apa in bloc sau chiulasa sa fii facut fisuri din cauza asta. a patito un tovaras la 325 tds . era fisura in bloc direct
Link to comment
Share on other sites

garnitura vreo 1.5 mil victor reinz si planat depinde ... vrei 1 2 3 mil in fctie de cine o face si daca are fisuri interioare. manopera 2-3 mil. acum m am gandit e posibil cand a inghetat apa in bloc sau chiulasa sa fii facut fisuri din cauza asta. a patito un tovaras la 325 tds . era fisura in bloc direct

 

am fost la un service azi diagnostic asa la prima vedere direct garnitura de chiulasa daca e "ciupita" sa zic ca e ok o cumpar si o schimb si vad care e treaba plus planat plus manopera si a mai vazut-o un baiat l-a sunat pe un mecanic care mananca e46 pe paine si mi-a zis cu totul si cu totul alt diagnostic si tind sa cred ca are dreptate eu in blocul motor nu am apa doar in baia de ulei el mi-a zis la telefon urmatoarea chestie si m-a luat direct nici nu mi-a zis de chiulasa de nebunii d-astea mi-a zis sa ma uit sub filtrul de ulei si sa-i zic daca e apa acolo...si ce credeti chiar e apa se vede si pe (nu stiu cum)flot sau ceva de genul am uitat denumirea se vedea urma albicioasa asa si pultea sa zic asa apa ... si mi-a zis ca e mai mult ca sigur fisurata (nu stiu cum)flot acum sa vedem ma duc maine la el la service si vad care e treaba de bataia de la motor mi-a zis primul mecanic de la service ca e prea subtire uleiul eu i-am pus la ultimul schimb 5w40 si mi-a zis sa-i fi luat 5w50 sau 10w40 ... maine o sa pot spune mai mult ca sigur care e problema sa speram ca nu o sa ajung sa schimb chiulasa sau bloc motor pentru ca nu se merita mai bn ii pun alt motor direct ca si asa nu pot spune ca ii pot face mare tunning ...

 

ai idee cat a platit pentru toata treaba asta cam cat l-a costat blocul ? sau cum a procedat l-a reparat (asta in caz ca se poate repara) sau cum a facut....

Link to comment
Share on other sites

am fost la un service azi diagnostic asa la prima vedere direct garnitura de chiulasa daca e "ciupita" sa zic ca e ok o cumpar si o schimb si vad care e treaba plus planat plus manopera si a mai vazut-o un baiat l-a sunat pe un mecanic care mananca e46 pe paine si mi-a zis cu totul si cu totul alt diagnostic si tind sa cred ca are dreptate eu in blocul motor nu am apa doar in baia de ulei el mi-a zis la telefon urmatoarea chestie si m-a luat direct nici nu mi-a zis de chiulasa de nebunii d-astea mi-a zis sa ma uit sub filtrul de ulei si sa-i zic daca e apa acolo...si ce credeti chiar e apa se vede si pe (nu stiu cum)flot sau ceva de genul am uitat denumirea se vedea urma albicioasa asa si pultea sa zic asa apa ... si mi-a zis ca e mai mult ca sigur fisurata (nu stiu cum)flot acum sa vedem ma duc maine la el la service si vad care e treaba de bataia de la motor mi-a zis primul mecanic de la service ca e prea subtire uleiul eu i-am pus la ultimul schimb 5w40 si mi-a zis sa-i fi luat 5w50 sau 10w40 ... maine o sa pot spune mai mult ca sigur care e problema sa speram ca nu o sa ajung sa schimb chiulasa sau bloc motor pentru ca nu se merita mai bn ii pun alt motor direct ca si asa nu pot spune ca ii pot face mare tunning ...

 

ai idee cat a platit pentru toata treaba asta cam cat l-a costat blocul ? sau cum a procedat l-a reparat (asta in caz ca se poate repara) sau cum a facut....

 

faza a fost asa. era fisurat blocul motor pe raciere si ulei. omul a gasit adik i am gasit eu unu motor intreg de la dezmembrari cu 250 euro si l a luat si la pus direct . manopera 2 mil. e f simplu de mutat. asa daca pui chiulasa ta e manopera mai mare dat jos distributie pus la punct etc. asa mai bine omul l a pus direct si dupa a dezmebrat motorul lui si a vandut vibrochen pistoane axe cu came etc. a recuperat aproape toti bani dupa motorul nou dar a durat cateva luni. parerea mea in caz daca doamne fereste este motorul cauta unu la dezmembrari functional ascultal cum merge si punel direct. credema pe cuvant face economie mare decat sa incepi cu dat jos verificat plana montat. poate sa nu iasa o iei de la capat alte lichide alt ulei. din experiente vb la alte masini. un motor din asta la dez nu are de ce sa faca mai mult de 250 300 euro bun. mai ieri vroia un baiat sa imi vanda un e36 328 i din 96 cu 800 euro functional de aia zic ca e absurd sa ceri mai mult. cum e bataia la motor? se aude in turatie? se aude la rece? se aude in decelerare? parerea mea scoate filtru de ulei si punel pe un seervertel alb vei afla multe...

 

faza a fost asa. era fisurat blocul motor pe raciere si ulei. omul a gasit adik i am gasit eu unu motor intreg de la dezmembrari cu 250 euro si l a luat si la pus direct . manopera 2 mil. e f simplu de mutat. asa daca pui chiulasa ta e manopera mai mare dat jos distributie pus la punct etc. asa mai bine omul l a pus direct si dupa a dezmebrat motorul lui si a vandut vibrochen pistoane axe cu came etc. a recuperat aproape toti bani dupa motorul nou dar a durat cateva luni. parerea mea in caz daca doamne fereste este motorul cauta unu la dezmembrari functional ascultal cum merge si punel direct. credema pe cuvant face economie mare decat sa incepi cu dat jos verificat plana montat. poate sa nu iasa o iei de la capat alte lichide alt ulei. din experiente vb la alte masini. un motor din asta la dez nu are de ce sa faca mai mult de 250 300 euro bun. mai ieri vroia un baiat sa imi vanda un e36 328 i din 96 cu 800 euro functional de aia zic ca e absurd sa ceri mai mult. cum e bataia la motor? se aude in turatie? se aude la rece? se aude in decelerare? parerea mea scoate filtru de ulei si punel pe un seervertel alb vei afla multe...

Link to comment
Share on other sites

Am inteles la mine bataia aia se aude la relanti in mers nu se aude , am cautat pe net si am gasit cum ii zice la piesa aia de care am zis in reply-ul de sus si anume termoflot ... nush daca are treaba sau nu cu apa care intra in baia de ulei problema e ca nu prea am loc sa schimb filtrul de ulei ca este exact langa cilindru si nu merge cu cheie d-aia tip lant e nebunie mare ma duc azi la nrg auto in popesti acolo lucreaza baiatul ala care mananca e46 pe paine sunt 2 frati gemeni care sunt meseriasi nu stiu de ce m-am complicat eu cu alti mecanici cand acolo stiam exact ca o sa fie ok
Link to comment
Share on other sites

am fost astazi la service acolo si mi-a spus ca este spart termoflot-ul care trebuie schimbat el are racirea la ulei acolo la filtru si da apa pe afara din aceasta cauza imi "fuge" apa din radiator cat despre joja azi cand a scos joja surpriza ! nu era pic de capuccino pe ea ...si mi-a spus sa ii schimb uleiul ca e cam prajit intr-un final a bagat a scos joja si a iesit putin capuccino a zis ca nu are treaba si mi-a zis sa nu mai folosesc antigel roz ala la sticla alba sa folosesc doar albastru ca ala roz cam sparge furtunele , merg pe mana lui o sa cumpar termoflotul sa vedem unde il gasesc la un pret rezonabil . O sa pun o poza ii fac maine la termoflot ca se vede apa acolo a ramas albeata d-aia ....sub filtrul de ulei

 

Off Topic : cum schimb sabotii de la frana de mana si cum reglez frana de mana ?

Link to comment
Share on other sites

saboti se schimb chiar f usor. cu reglatul lor e chestie finete asa ca nu ti as recomanda sa o faci tu daca nu pricepi sau o sa experimentezi intoarceri de spate necontrolate.cat despre reglat firul de obicei se intinde si se strange la mana si la ochi daca il strangi prea tare dupa nu se mai lasa frana de mana din experienta vb. termoflotul de la dezmebrari cred ca nou e f scump . si da are dreptate mecanicul cu antigelul roz. bmw recoamnda pe cel alabstru

 

si de bataia la motor ce ti a zis? e te la tacheti hidraulici sau axele cu came? e boala la 318 316

Link to comment
Share on other sites

saboti se schimb chiar f usor. cu reglatul lor e chestie finete asa ca nu ti as recomanda sa o faci tu daca nu pricepi sau o sa experimentezi intoarceri de spate necontrolate.cat despre reglat firul de obicei se intinde si se strange la mana si la ochi daca il strangi prea tare dupa nu se mai lasa frana de mana din experienta vb. termoflotul de la dezmebrari cred ca nou e f scump . si da are dreptate mecanicul cu antigelul roz. bmw recoamnda pe cel alabstru

 

si de bataia la motor ce ti a zis? e te la tacheti hidraulici sau axele cu came? e boala la 318 316

 

am inteles pai in cazul asta o sa o duc la service sa o faca cat despre zgomot mi-a zis ca sunt nebun ca asa face motorul ca si el are un e90 acelasi motor si face la fel inca nu e de schimbat nimic antigelul cum il dau jos ? ca sa nu mai ramana pe instalatie ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.