Jump to content

ulei in filtru de aer


Recommended Posts

Deschid topic dupa topic in timp ce imi mai bag nasul in masina mea 320d e46 99, astazi am descoperit ca am ulei in filtru de aer , un furtun la EGR spart si ma mai intrebam de ce scoate un fum negru si nu trage, sunt novice in masini trebuie sa schimb turbo, sau ce sa fac, turbo suera cand accelerez si nu are viata motoru......
Link to comment
Share on other sites

Verifica prima oara daca ai joc la axul turbinei. Da jos cotul de plastic gros ce iese din carcasa filtrului de aer si intra in turbina. Ai 2 imbusuri de 5 in dreptul debitmetrului. Jos la turbo e doar presat, n-ai nici un colier. Deasemenea pe cotul respectiv mai ai un furtun mai mic ce duce la baza carcasei filtrului de aer. Ai grija sa nu intre mizerie in turbina. Umbla cu mainile curate. Daca turbina are joc inseamna ca-ti papa ceva ulei pe acolo. Totusi verifica si curata/inlocuieste filtrul epurator care colecteaza gazele din capacul de la culbutori. Daca masina nu trage nu da vina pe turbina din prima. Mergi la cineva cu un tester(cineva care se pricepe nu nea Gica cu ELM327), scaneaz-o si verifica-i parametrii de functionare in timp real. Niciodata nu stii ce are pana nu excluzi fiecare posibila cauza. Spor la mesterit
Link to comment
Share on other sites

Verifica prima oara daca ai joc la axul turbinei. Da jos cotul de plastic gros ce iese din carcasa filtrului de aer si intra in turbina. Ai 2 imbusuri de 5 in dreptul debitmetrului. Jos la turbo e doar presat, n-ai nici un colier. Deasemenea pe cotul respectiv mai ai un furtun mai mic ce duce la baza carcasei filtrului de aer. Ai grija sa nu intre mizerie in turbina. Umbla cu mainile curate. Daca turbina are joc inseamna ca-ti papa ceva ulei pe acolo. Totusi verifica si curata/inlocuieste filtrul epurator care colecteaza gazele din capacul de la culbutori. Daca masina nu trage nu da vina pe turbina din prima. Mergi la cineva cu un tester(cineva care se pricepe nu nea Gica cu ELM327), scaneaz-o si verifica-i parametrii de functionare in timp real. Niciodata nu stii ce are pana nu excluzi fiecare posibila cauza. Spor la mesterit

 

 

Multumesc, intre timp am observat ca partea superioara a furtunului de la EGR are o gaura imensa, nu am gasit inca furtunul dar l-am bandajat cat am putut de bine si l-am pus la loc, supriza a fost mare sa vad ca motoru' a revenit la viata, in plus pe la egr si furtunul lui pana la intercooler numai ulei..... as vrea sa scot EGR-ul sa-l curat si toate furtunele alea.

Link to comment
Share on other sites

Recomand sa dai jos tot ce tine de EGR si sa cureti la o spalatorie valva cu jetul de apa. Insista! Nu folosi solventi deoarece iti pot patrunde la membrana de vacuum. Deasemena fara forta bruta, surubelnite sau orice poate zgaria interiorul valvei.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru interventie, chiar sunt uluit, de cand am facut ghidusia cu bandaju la EGR a disparut fumul la accelerare, chiar daca ma dau la ea nu mai scoate fum, totusi furtunasul cel bandajat da semne ca cedeaza, nu am gasit un furtun nou, sau unul care se potriveste, dar am gasit un manson din aluminiu flexibil care vreau sa-l trag peste cel din cauciuc si sa-l strag sa vad ce se intampla!!!
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru interventie, chiar sunt uluit, de cand am facut ghidusia cu bandaju la EGR a disparut fumul la accelerare, chiar daca ma dau la ea nu mai scoate fum, totusi furtunasul cel bandajat da semne ca cedeaza, nu am gasit un furtun nou, sau unul care se potriveste, dar am gasit un manson din aluminiu flexibil care vreau sa-l trag peste cel din cauciuc si sa-l strag sa vad ce se intampla!!!

Cumpara un futrun nou/din dezmembrari de la intercooler la egr. E presiune totusi de cativa bari. Daca se sparge si iti trage resturile de improvizatie/murdarie in admisie poti sa-ti iei adio de la motor. Nu-i de joaca!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am verificat ax turbo este ok, insa uleiul nu venea de acolo, acolo ajungea din alta parte, langa fiecare injector exista niste furtunase , unul dintre ele cel mai aproape de filtru de habitaclu era scos de acolo, nu stiu din ce motive. Am inlocuit cartus filtru epurator, am pus furtunasul la locul lui, insa acum peste 3000RPm moare motoru in treptele superioare respectiv 4/5 in celelalte se tureaza normal......nu stiu ce sa-i fac.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.