Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

Astazi, daca tot am avut timp liber, mi-am mai inspectat masina si am gasit cateva lucruri care nu mi se par normale.

 

1.Cand strang de furtunul din clip (cred ca vine de la radiator) se aude un tacanit. Acel tacanit de la finalul clipului,care se aude mai incet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZVrtck8q3ZE&feature=youtu.be

 

2.Sub capacul ala mare de pe motor, deasupra curelei pt accesorii (sau de transmisie parca,sper sa nu vorbesc prostii) este acel orificiu liber. Nu trebuia sa fie ceva furtun acolo?

 

http://thumbnails72.imagebam.com/18736/fe153e187359951.jpg

 

3.Aici cred ca se pune antigelul,nu? Ei bine din cate stiam era o tija plutitoare care iti arata nivelul. La mine nu este nimic.

 

http://thumbnails69.imagebam.com/18736/5450ff187359968.jpg http://thumbnails17.imagebam.com/18736/55fa8e187359995.jpg http://thumbnails38.imagebam.com/18737/f920c7187360013.jpg

 

4.Sub cei 2 cilindrii argintii, iar am un orificiu liber. (PS:cablurile albe+cel rosu si negru sunt de la angeleyes)

 

http://thumbnails7.imagebam.com/18737/37db95187360031.jpg http://thumbnails17.imagebam.com/18737/fd9879187360048.jpg

 

5.Cureaua aia mica, nu prea cred ca asa trebuie sa arate,nu?

 

http://thumbnails17.imagebam.com/18737/b2ccfb187360068.jpg

 

6.Am vrut sa vad starea filtrului de polen,si cand am luat capacul jos.. :blink: nici urma de filtru.

 

In orice caz persoana de la care am luat masina,pe zi ce trece imi dau seama ca nu se poate numi om. SI eu am gresit enorm ca nu m-am gandit sa verific aceste lucruri mai demult(de ex cand am cumparat masina. ) Dar sunt tanar si la inceput de viata.Se pare ca sunt si prost :))

 

Era sa uit. Cand am luat masina facea figuri la pornire asa ca am schimbat bateria. Am pus Bosch de 90A. Am vrut sa pun de 100A dar nu am gasit si aveam nevoie de baterie, asa ca am pus de 90A si de atunci porneste masina la prima cheie.

Saptamana asta am schimbat codita de la portbagaj, iar acum am in sfarsit lumini la numar.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Cum se numeste cureaua aia? Sa stiu ce sa comand...

Plutitor, oare gasesc original sau sa caut la cineva cu dezmembrari?

Filtru de polen stiu cum se schimba, dar iti multumesc pentru videoclip. Voi comanda si filtru polen cu carbon.

 

LE:Multumesc din nou pt clip. Am aflat detalii despre instalare care nu le stiam.

 

Legat de 1, 2 si 4? Ceva sugestii? Sau pareri?

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu stiu ce furtun ai tu lipsa acolo.

Aia cred ca e cureaua de la AC. Da-i poza lui dan sau claudiu sa iti zica exact de ce ai nevoie.

Daca nu primesti raspuns pana maine ma uit eu la mine sa vad ce e pe acolo si iti spun.

Link to comment
Share on other sites

Aseara mi s-a stricat masina.

Mergeam prin Cluj, linistit cu 70 la ora si cand am accelerat a puscat ceva sub capota de am crezut ca s-a spart ceva pe acolo. In momentul ala masina a zmacit ca si cum as fi pus frana brusca de era sa sar pe volan si de atunci nu a mai tras deloc. CU greu ajungeam la 70 la ora, peste 2500rpm nu mai tragea orice ii faceam si m-am tarat cu ea pana acasa. Ca sa nu mai zic ca a trebuit sa vin asa cu ea 60 de km in care uleiul mi-a ajuns pe minim( dar nu scotea fum masina) doar un pic de la motor de sub capota. Bun,...am venit asa pana acasa ca si cu un tractoras ca asa de urat suna si trepida. Iar temperatura apei cand stateam pe loc urca la 100 de grade iar in mers a scazut pana la 633 de grade.

Dimineata m-am dus la service tot asa taras, unde toti mecanicii mi-au zis : Bai baiete..ii clar.TURBO defect. :pinch: '

Plus ca masina suna foarte gros zici ca era sparta toba.

Apoi s-au apucat sa se uite la motor, si cand au luat plasticele jos, ce sa vezi: furtunul de la intercooler flutura pe acolo si cica tot pe acolo a iesit si uleiul :blink:

Bun..au bagat furtunul la loc, l-au prins cu un colier si mi-au zis ca ce am eu acolo e o improvizatie..ca ala nu e furtunul original.

Dupa ce l-au prins la loc, si l-au strans au zis sa fac o tura cu masina.

Am iesit frumos...si surpiza. Masina trage de mananca pamantul, si acum trage LINIAR pe toata plaja de turatii. ( SI nu cred ca e PLACEBO )

Primele 2 minute cand am calcat-o kickdown a scos putin fum negru iar de atunci..gram de fum nu mai scoate oricat si oricum o calc.

Acuma s-au pus baietii pe cautat la reprezentata si la firme de piese auto furtunul original si miercuri o sa fac schimbul de ulei ( Ulei BMW LL04 5W30 cu filtru MANN) si schimb si frutunul cu cel original.

 

Furtunul:

 

http://thumbnails28.imagebam.com/18766/95421d187655686.jpg

 

LE:Tot oscileaza temperatura si acum,dar numai intre 89 si 91 de grade. E ceva defect?

LE 2: Am gasit furtunul, multumita lui grozadan.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Unde am scris 633 de grade..am vrut sa scriu 63 de grade.. <_>

Miercuri schimb:

-filtru ulei MANN

-ulei motor BMW 5W30

-filtru polen carbon MANN

-filtru aer MANN

-curea clima

 

Apoi, in curand voi schimba:

-epurator

-filtru motorina

-arcuri spate

-bucse bascula fata

-curea accesorii

-bucse teava esapament

 

SI o poza cu ea pregatita de 1 MAI:

IMG00246-20120430-1739.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare legata de temperatura apei.

 

AM observat ca la mine temperatura oscileaza de la 88 la 92 de grade..dar uneori ajunge si la 100 de grade apoi scade din nou in jurul a 90 de grade.

In tot timpul asta, acul din bord imi sta la mijloc.

E o problema? Ar trebui sa ma ingrijorez? Sa schimb termostatul?

 

PS:Am schimbat filtre+ulei+curea clima si parca trage mai usor motorul.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

O poza + ca am observat ca si acul trece de mijloc:

nu este normal. in momentul in care trece de mijloc ceva nu este in parametri. poate fii de la vasco, termostat, radiatoare f murdare pana la garnitura de chiulasa sau direct chiulasa fisurata. oricum te sfatuiesc sa investighezi repede daca mergi asa te poti trezi cu furtune sau radiator bubuit...

ps astea de 2000 diesel au obiceiul sa deformeze chiulasele... sper sa nu fie asa

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam ca in primul rand sa schimb termostatul de apa + cel EGR si o data cu asta sa fac schimbul de antigel apoi sa vad.

 

Pana acum am patit de 2 ori sa urce la 100 de grade ..o data cand stateam pe loc si afara erau 34 de grade iar a doua oara tot cand stateam pe loc dar dupa ce am parcurs ~80 km pe autostrada cu 170-180 km/h.

Radiator murdar, cel putin pe dinafara nu are cum sa fie...daca nu s-a murdarit de la ploaie cumva <_ ca nu umblu cu masina murdara si nici prin noroaie ea>

 

LE: Posibil sa fie ceva mizerie prin radiator ? Sau sa nu fie aerisit?

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Da ,in radiator poate sa fie mizerie.In legatura cu temperatura apei,cel putin la mine abia la 110 grade porneste termocupla(E46,318i).

 

P.S. clincanitul ala din filmuletul postat de tine e defapt termostatul.Asa fac toate ,e normal.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam ca in primul rand sa schimb termostatul de apa + cel EGR si o data cu asta sa fac schimbul de antigel apoi sa vad.

 

Pana acum am patit de 2 ori sa urce la 100 de grade ..o data cand stateam pe loc si afara erau 34 de grade iar a doua oara tot cand stateam pe loc dar dupa ce am parcurs ~80 km pe autostrada cu 170-180 km/h.

Radiator murdar, cel putin pe dinafara nu are cum sa fie...daca nu s-a murdarit de la ploaie cumva <_< ( ca nu umblu cu masina murdara si nici prin noroaie cu ea).

 

LE: Posibil sa fie ceva mizerie prin radiator ? Sau sa nu fie aerisit?

verifica sa ai antigel la nivel uneori daca ai mai putin are tendinta sa creasca apa. verifica sa nu ai scurgeri de antigel

radiatoarele se murdaresc intre ele nu pe afara. eu am patit era atata mizerie intre radiatoare inca nu se mai racea nimic. trebuie sa scoti garnitura dintre ele si sa te uiti. mai poate fii colmatat adik sa fie murdar inauntru sa aiba celule infundate dar am auzit mai rar. Inca odata nu e normal poti sa mergi si cu 220 toata autostrada apa nu trebuie sa urce....

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Da ,in radiator poate sa fie mizerie.In legatura cu temperatura apei,cel putin la mine abia la 110 grade porneste termocupla(E46,318i).

 

P.S. clincanitul ala din filmuletul postat de tine e defapt termostatul.Asa fac toate ,e normal.

110 nu este o temperatura normala de functionare... se depaseste punctul de fierbere al apei ceva este in neregula

Link to comment
Share on other sites

pacat ca nu am o masina acum sa iti arat cum fierbe si sub presiune. apa sub presiune fierbe mai greu... 110 nu e temperatura normala... maxim 95-96-97 tre sa atinga Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

pacat ca nu am o masina acum sa iti arat cum fierbe si sub presiune. apa sub presiune fierbe mai greu... 110 nu e temperatura normala... maxim 95-96-97 tre sa atinga

 

nu e neaparat adevarat, am vazut ca sunt mai multe feluri de comutatoare de temperatura pentru ventilator, unele 110-105 altele 99-89 dar e ok nu va mai panicati atata..daca n-aveati meniu secret nu va mai preocupa problema asta, tocmai asa e gandit sistemul la bmw pot fi 80-110 grade ea tot 90 arata

Link to comment
Share on other sites

Bun. Maine o sa fiu atent la ce face :)

Daca porneste ventilatorul ala mare din fata motorului, de langa radiatoare..atunci totul e bine?

Nu e stricat nimic?

 

Iti multumesc pt informatii!

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.