Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

Salut, am tot citit topicul deoarece sunt niste puncte care ma intereseaza si pe mine :)

Vreau sa trec de la playerul Professional la o navi, si mai mult ca sigur o sa fie una aftermarket. Am tot citit de cea de la Ersin, si cu bune si cu rele dar si alti producatori. Am gasit o ALTERNATIVA NAVI, ce parere aveti, ati auzit ceva despre ea etc.

PS: o sa urmaresc si schimbul de furtune de vacuum, ca in maxim de 2 luni, urmez si eu sa le schimb :).

Link to comment
Share on other sites

Salut, am tot citit topicul deoarece sunt niste puncte care ma intereseaza si pe mine :)

Vreau sa trec de la playerul Professional la o navi, si mai mult ca sigur o sa fie una aftermarket. Am tot citit de cea de la Ersin, si cu bune si cu rele dar si alti producatori. Am gasit o ALTERNATIVA NAVI, ce parere aveti, ati auzit ceva despre ea etc.

PS: o sa urmaresc si schimbul de furtune de vacuum, ca in maxim de 2 luni, urmez si eu sa le schimb :).

 

Parerea mea ca la banii astia,mai pui 300 si iti iei dinavyn direct..

Link to comment
Share on other sites

Salut, am tot citit topicul deoarece sunt niste puncte care ma intereseaza si pe mine :)

Vreau sa trec de la playerul Professional la o navi, si mai mult ca sigur o sa fie una aftermarket. Am tot citit de cea de la Ersin, si cu bune si cu rele dar si alti producatori. Am gasit o ALTERNATIVA NAVI, ce parere aveti, ati auzit ceva despre ea etc.

PS: o sa urmaresc si schimbul de furtune de vacuum, ca in maxim de 2 luni, urmez si eu sa le schimb :).

Cum zice si Criss88: la banii aia mai pui 300 lei si iti iei Dynavin. Daca iti iei altceva macar sa merite diferenta. Erisin isi merita din plin banii dar daca vrei poti lua si dynavin.

 

Eu iti recomand Erisin/Eonon sau Dynavin.

 

 

Update:

-eliminat clapete admisie [montat dopuri]

-schimbat furtune vacuum cu furtunase SAMCO siliconice

-curatat galerie admisie + senzor + filtru epurator

-curatat filtrul electrovalvelor care actioneaza EGR-ul si Turbo

 

Inca nu m-am plimbat cu masina sa vad daca e vreo diferenta, dar revin cu feedback dupa ce ma plimb.

 

Ce pot zice e ca furtunasele vechi erau coapte iar materialul de pe ele era tot mancat si furtunasele erau foarte largite si unele cum am tras putin de ele sa le scot s-au rupt.

Cand am dat jos galeria am observat ca la mine erau taiate tijele si lasate clapetele iar restul sistemului era lasat acolo doar ca furtunasul de vacuum care mergea la electrovalva ce actiona clapetele era obturat cu un surub. Am scris acum cateva luni pe forum ca am gasit un furtunas obturat cu un surub si nu stiam de la ce e, dar acum am aflat. Am scos clapetele pt ca pierdeau ulei pe langa ele si am montat dopurile, am refacut tot sistemul inapoi (fara furtunase obturate) si am scos doar tija care misca toate clapetele.

 

Senzorul de pe admisie nu mi s-a parut greu deloc de scos si era putin murdar. Acum l-am curatat si o sa vad cum se va comporta masina.

 

Galeria si egr-ul nu erau murdare aproape deloc (se vede ca schimb doar la 3000rpm + ).

 

Am observat ca langa cele doua locase rotunde (cele dinspre spatele motorului) a curs ceva ulei, probabil garniturile nu mai etanseaza bine asa ca in curand voi schimba toate garniturile de la galerie.

 

PS: Mi-au trebuit 3,8m pentru a schimba toate furtunasele (am turbina actionata vacuumatic)

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Cel mai ieftin Dynavin este 2749 insa conform specificatiilor cel pus de mine, pe "hartie" pare superior tehnic, nu stiu insa realitatea cum e in cazul lui, performanta reala, stabilitate, buguri de soft.

As mai aduga care ar fii diferentele reale intre cele ECO si DVN deoarece ca specificatii, nu difera prea mult, cel putin la prima vedere (plus optiunea de a folosi Android sau WinCE).

Link to comment
Share on other sites

Revin cu impresii dupa schimbari:

 

-trage mai liniar

-schimbarile de viteze mi se par mai line, mai ales din 1-a in a 2-a (nu cred ca e placebo)

-la pornirile de pe loc mai alerte, ca sa zic asa, nu mai are nici o ezitare

 

Oricum, mai ales in viteza a2-a se simtea ca turbo intra violent de pe la 3000rpm, acum trage asa de mai jos si e mai lin cand urca in turatii (nu ca nu ar trage cum trebuie, ba dimpotriva acum parca se tureaza mai usor). O sa vad si la drum lung cum se comporta.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Inca o chestie: daca accelerez pe loc finut, in jur de 1300-1400 rpm am un fluierat usor. TUrbo nu poate fi la turatii asa mici, asa ca intrebarea e: ce poate fluiera? Sa fie fisurat intercoolerul? Oricat m-am invartit pe langa masina nu reusesc sa imi dau seama de unde fluiera.

 

Ciudat e ca daca accelerez mai tare (indiferent ca e pe loc sau in mers) se aude doar suieratul normal de turbo iar daca merg constant doar in jur de 2100rpm se mai aude acel fluierat...nu stiu ce sa zic :usnure:

 

Dude,o faci ca iesita din Fast and Furious :)) :thumbsup:

Ehh..nici chiar asa ca nu am cu ce, dar macar sa functioneze in parametrii normali ;)

 

PS: fluieratul l-am sesizat de cateva zile, nu a aparut azi dupa ce am umblat prin zona galeriei.

Link to comment
Share on other sites

180 de cai este rezonabil (este marja cam tuturor), 190 de cai devine stage 2 si apare dansul.

PS: ai grija unde ii faci softul sau poate ai de gand sa ii pui un powerbox.

PPS: avand in vedere ca ai renuntat la clapete, se cere un remap sa corectezi plaja de turatie joasa, unde acum e mai puturoasa.

Edited by NWZeu
Link to comment
Share on other sites

Am zis si mai sus ca erau deja taiate tijele de la clapete (am observat abia cand am desfacut galeria) si m-am obisnuit sa folosesc asa cu masina de aproape 1 an si jumatate...

 

Oricum, cand voi face remaparea (nu pun powerbox) o sa specific ca am anulat clapetele.

 

Si am zis in jur de 190cp...asta insemand 180-185-190. O sa vad cand ii va veni timpul..deocamdata am altele de facut. Poate va mai trece si un an pana sa fac remaparea :unsure:

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Update:

 

Azi am schimbat filtrele + uleiul.

Filtre Mann iar la ulei am mers pe Castrol EDGE FST 0w40.

 

Ce pot sa spun pana acum e ca de la prima cheie motorul are un sunet mai rotund, iar in mers inainte cand acceleram, in jur de 2500rpm isi schimba motorul sunetul, avea un sunet ciudat. Acum e liniste si mi se pare mai silentios in general. Sa vedem cum se va comporta in continuare ;)

 

IMG322.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Am revenit dupa 961 km parcursi prin tara dintre care 700km mers alert, depasiri, viteza cat de mult s-a putut iar restul mers normal pana in 110km/h dar am prins multa aglomeratie, urcat la munte, serpentine, mers mult cu 1'a si 1 2'a, urcat putin prin padure pe drum forestier, etc.

Traseul a fost Dej-Oradea-Arad-Deva-Dej-Bistrita-Colibita-Bistrita-Dej :D

 

Impresii: dupa schimbul de ulei (la care am folosit Castrol 0w40, inainte aveam BMW 5w30) se aude clar o diferenta la sunetul motorul, nu mi se mai pare atat de zgomotos, iar legat de schimbul furtunaselor de vacuum se simte clar o imbunatatire. Prin oras nu sesizam diferenta, dar la drum lung trage putin mai bine. Diferenta se simte mai mult in treptele 3-4-5.

 

Sunt multumit de masinuta si de cum s-a comportat pe drum .

 

PS: Consumul total pe cei 961km mi-a iesit 6,99%, cu clima pornita non-stop.

 

PS2: Xenoanele noaptea sunt foarte folositoare. Nici nu se compara cu ce aveam inainte, iar faza lunga e ireala :)

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

lol , mi-ai furat replica cu faza lunga :p

 

eu am avut de mers pe A1 acum cateva nopti..super misto cu xenoanele..unde-i luminata strada nu realizezi potentialul, insa cum iesi din oras..minunat :)

 

eu merg doar pe 0w40 la ulei de cand am masina, asa a avut de noua, i-am pus la un schimb 5w40 si mi se parea ca motorul este mult mai zgomotos , parca nu mai mergea rotund...uleiul l-am schimbat in 1-2mii de km ..i-am pus ce-i trebuia :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.