Jump to content

Probleme turbo 320D E46


Recommended Posts

In urma unor verificari atent efectuate la masina am ramas cu unele nelamuriri,masina este un E46 2.0D 136 cp,deci vestita actionare vacumatica.banuind ca electrovalva de la turbo e defecta am trecut vacumul pe direct ,plecand cu furtun din acel distribuitor de vacum cu 3 ramificatii,cu respectarea exacta a schemei de distributie( http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47/LHD/N/1999/october/browse/engine/vacum_control_engine_turbo_charger/ ) direct pe supapa de vacum de pe turbo,ocolind rezervorul de vacum si convertorul de presiune.nici o schimbare,am constatat ca in mare nu exista modificari sesizabile in comportamentul de altfel problematic al masinii,respectivul faptul ca nu trage constant.In acest caz convertorul de presiune e defect sau pompa de vacum nu functioneaza la parametrii optimi?au fost probleme cu pompele de vacum la m47?astept niste sfaturi pertinente,de la persoane care au mai intalnit problema aceasta ,sau care ar putea da indicatii utile.presiunea nu am verificat-o pe furtunele de vacum,urmeaza sa incerc si lucrul acesta.Pana atunci sunt binevenite alte indicatii.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Verifica daca se misca tija de la turbina.Pui pe cineva sa porneasca si tu te uiti la tija de la turbina sa vezi daca se misca.Mai verifica si daca face vacum .Bagi o seringa in capul furtunului si vezi daca trage.Nu prea am inteles ce simptome are masina.
Link to comment
Share on other sites

masina trage f.scurt,se opreste din tras,si tot asa face pana la 4000.

tija se misca ,m-am uitat cand o accelera cineva.

banuiesc electrovalva dar nici nu sunt sigur.logic ar fi,ocolind electrovalva si rezervorul de vacum,si punand furtunul de vacum direct pe supapa de vacum de la turbo sa traga mai bine sau?mi se pare ca trage cam la fel in cazul acesta,poate o idee mai bine.deocamdata nu am solutii

Link to comment
Share on other sites

verifica toate furtunele de vacum sa nu ai vreo fisura ca daca ai nu conteaza ce trage pompa daca se pierde pe traseu. Probleme cu pompele de vacum sincer nu prea am auzit la modelele astea. Ar mai fii varianta sa ai probleme pe injectie la presiunea de motorina care sa duca la o presiune scazuta in evacuare care sa conduca la reducerea puteri turbine si automat si al motorului. Fum da?. Ai pus tester pe ea? Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

La relanti se accelereaza liniar ?

da,se accelereaza bine,deci pot sa o tin constant,nu e simptom de debitmetru,probabil la el te gandesti.evident cu mufa scoasa la el merge mult mai rau,e adevarat ca nu e nou dar am incercat si cu el nou si e la fel,deci nu e de acolo.

 

verifica toate furtunele de vacum sa nu ai vreo fisura ca daca ai nu conteaza ce trage pompa daca se pierde pe traseu. Probleme cu pompele de vacum sincer nu prea am auzit la modelele astea. Ar mai fii varianta sa ai probleme pe injectie la presiunea de motorina care sa duca la o presiune scazuta in evacuare care sa conduca la reducerea puteri turbine si automat si al motorului. Fum da?. Ai pus tester pe ea?

multumesc pentru raspuns,furtunele de vacum le-am schimbat preventiv,si am verificat si cum sunt pozitionate corect pe real oem,m-am gandit ca poate fi de acolo,apoi am banuit pompa de vacum dar ai dreptate,nu prea sunt probleme pe partea asta la m47 pentru ca am cautat,fum nu da,pe program nu da nimic,si folosesc gt1.nu pot sa banuiesc decat electrovalva de la turbo.as inversa-o cu cea de la egr dar ma gandesc ca amandoua pot fi la fel afectate de uzura.in rest injectia cam iese din calcul,diuze noi la injectoare,au 15.000 de km,calc.pompa reparat,filtre schimbate etc.parca ceva o tine cand se demareaza,se accelereaza bine,pierde iar demaraj,ca si cum s-ar dezactiva turbina,apoi iar trage si tot asa...

Link to comment
Share on other sites

multumesc de sfat.sunt curios daca as incerc sa o testez din gt1 electrovalva oare m-ar duce la un rezultat concret,gen :"electrovalva defecta in urma masuratorilor efectuate",cum se intampla in cazul altor piese defecte in cadrul programului?
Link to comment
Share on other sites

multumesc de sfat.sunt curios daca as incerc sa o testez din gt1 electrovalva oare m-ar duce la un rezultat concret,gen :"electrovalva defecta in urma masuratorilor efectuate",cum se intampla in cazul altor piese defecte in cadrul programului?

 

am avut aceleasi simptome si nicio eroare.

Link to comment
Share on other sites

va multumesc pentru raspunsuri.cand spun de testat ma refer la o sectiune din gt1 care permite testarea tuturor senzorilor,respectiv electrovalvelor,pentru a vedea daca functioneaza in parametri,chiar daca ele nu prezinta eroare la scanarea tuturor modulelor masinii.e o facilitate a programului gt1.de la distribuitorul de vacum cu 3 iesiri si pana la turbina jos am schimbat toate furtunasele de vacum,mai e vreunul care necesita schimbat din cauza vechimii si care nu se observa cu ochiul liber(respectiv dilatatie la temperatura)?
Link to comment
Share on other sites

va multumesc pentru raspunsuri.cand spun de testat ma refer la o sectiune din gt1 care permite testarea tuturor senzorilor,respectiv electrovalvelor,pentru a vedea daca functioneaza in parametri,chiar daca ele nu prezinta eroare la scanarea tuturor modulelor masinii.e o facilitate a programului gt1.de la distribuitorul de vacum cu 3 iesiri si pana la turbina jos am schimbat toate furtunasele de vacum,mai e vreunul care necesita schimbat din cauza vechimii si care nu se observa cu ochiul liber(respectiv dilatatie la temperatura)?

da jos galeria de admisie si ai sa le vezi pe toate cum ies din teava de vacum....

Link to comment
Share on other sites

Curata si senzorul de Presiune de pe galeria de admisie.

Si la mine mergea in suturi dar violent..tragea tare se orea brusc 1-2 sec iar tragea iar se oprea..

Problema ... curatat senzorul de presiune de pe galerie..si sa rezolvat..

Sper sa-ti foloseasca.

Link to comment
Share on other sites

Pompa de sub scaun ai verificat-o.Are putere ?

are doar 2 pompe,una in rezervor(schimbata) si pompa centrala,de pe distributie,injectia nu e de tip common-rail ca in cazul tau,observ la semnatura ca ai facelift,la tine exista o a 3-a,sub scaun exact unde ai spus,acolo ai si filtrul de motorina.multumesc de sugestie

 

 

da jos galeria de admisie si ai sa le vezi pe toate cum ies din teava de vacum....

mersi,le voi verifica inca o data

 

Curata si senzorul de Presiune de pe galeria de admisie.

Si la mine mergea in suturi dar violent..tragea tare se orea brusc 1-2 sec iar tragea iar se oprea..

Problema ... curatat senzorul de presiune de pe galerie..si sa rezolvat..

Sper sa-ti foloseasca.

l-am curatat si pe acesta,nu avea cine stie ce calamina,fata de alte cazuri.nu am mai dat jos galeria ca nu aveam multa calamina.util sfatul in cazul celor care merg mai mult subturat,si care folosesc carburant slab in privinta cifrei cetanice,e adevarat ca nici noi,restul,nu folosim cine stie ce carburant minune,doar traim in Romania...

Link to comment
Share on other sites

mersi,dar din pacate acum nu sunt la tm,sunt plecat.un numar de telefon de-al lui imi poti da pe pm?macar sa ma consult putin cu el.

Salut. Am acelasi motor ca si tine si am avut aprox. aceleasi probleme. Rezolvarea a fost prin schimbarea ambelor electrovalve (turbo si egr, deoarece lucreaza in tandem), schimbarea furtunelor de vacuum (mare atentie... sa pui furtun de 3.5, nu mai mic!). Ambele electrovalve faceau probleme dar nu apareau pe tester gt1. Am curatat si senzorul de la galerie daca tot m-am apucat de treaba.

Bafta!

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am acelasi motor ca si tine si am avut aprox. aceleasi probleme. Rezolvarea a fost prin schimbarea ambelor electrovalve (turbo si egr, deoarece lucreaza in tandem), schimbarea furtunelor de vacuum (mare atentie... sa pui furtun de 3.5, nu mai mic!). Ambele electrovalve faceau probleme dar nu apareau pe tester gt1. Am curatat si senzorul de la galerie daca tot m-am apucat de treaba.

Bafta!

mersi de sugestie,eu ma gandesc sa iau mai intai o electrovalva noua,sa o schimb pe aceea de la turbo,iar egr-ul sa il tin anulat,respectiv futunul care intra in supapa mecanica de egr sa il obturez cu un surub,dupa calculele mele masina ar trebui sa traga cum trebuie acum,am dreptate?

 

furtun de 3.5?nu e acelasi tip de furtun ca la returul injectoarelor?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.