Jump to content

probleme turbina bmw 320d 136 cp


Recommended Posts

1.problema mea este urmatoarea, am schimbat turbina si acum incepe sa fluiere cam de la 1200 rpm mai tare iar dupa 1800 foarte slab se aude sunetul, iar in decelerare, cand iau piciorul de pe acceleratie tot asa de la 1800 rpm la 1200 rpm fluiera tot la fe de tare, care sa fie problema? Masina trage foarte bine, cea veche am inlocuit o pt ca a inceput sa consume ulei, imi baga ulei doar pe admisie nu si pe evacuare.

 

2.Inca o problema o am cand pornesc motorul, ramane becul rosu la ulei aprins timp de cateva secunde iar in acelasi timp se aude un tacanit la motor, am mai auzit si la altele la fel, este normal?

Link to comment
Share on other sites

1. turbina e noua sau rectificata? nu cumva pierzi presiune pe vreun furtun de la intercoller?

2. nu prea e a buna ... lipsa presiune la relanti.... cauze

ulei necorespunzator

pompa de ulei cu probleme

probleme tacheti

uzura cuzineti linie pierde presiune la ralanti

 

Nu cumva mai clipeste lampa de ulei cateodata la ralanti? dupa ce o pornesti si mai mergi cu ea? sa fii atenta

Link to comment
Share on other sites

1. turbina e noua sau rectificata? nu cumva pierzi presiune pe vreun furtun de la intercoller?

2. nu prea e a buna ... lipsa presiune la relanti.... cauze

ulei necorespunzator

pompa de ulei cu probleme

probleme tacheti

uzura cuzineti linie pierde presiune la ralanti

 

Nu cumva mai clipeste lampa de ulei cateodata la ralanti? dupa ce o pornesti si mai mergi cu ea? sa fii atenta

 

turbina am luat o sh, la relanti nu clipeste niciodata, doar la pornire dimineata clipeste cateodata, cand se intampla sa clipeasca nu tacane motorul, iar cand ramane becul rosu aprins timp de 4,5 sec atunci se aude si un tacanit. Presiune daca as pierde pe la vreun furtun nu ar mai trage masina, asa cred

Link to comment
Share on other sites

nu neaparat daca e pun fisurat nu da fum dar suiera rau. Nu e de bine 4 5 secunde... verifica presiunea de ulei te poti alege cu belele mari
Link to comment
Share on other sites

nu neaparat daca e pun fisurat nu da fum dar suiera rau. Nu e de bine 4 5 secunde... verifica presiunea de ulei te poti alege cu belele mari

 

ce furtun trebuie sa verific? de ce suiera si la decelerare, la accelerare suiera intre 1200 si 1800 si la decelerare tot asa intre 1800 si 1200 rpm

Edited by laura83
Link to comment
Share on other sites

la mine cand am schimbat turbina mi au cedat garniturile alea de tabla de galaeria de evacuare si suera ca totzi draci.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2110&hg=11&fg=50

 

piesa 2 si 3 in cazul tau

 

astea sunt furtunele de intercoler

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2108&hg=11&fg=40

Link to comment
Share on other sites

sincer acel suier il am si eu dintotdeauna. dar cred ca este firesc , arata ca rutbina lucreaza. asta in cazul in care este fin, nu foaret puternic...sper sa nu ma insel, iar daca o fac, corectati-ma...
Link to comment
Share on other sites

Sunt cam nou pe aici si asta e cel mai apropiat topic de problema mea pe care l-am gasit...

 

Am un 320D nfl 136cai si nu trage cum trebuie.

 

Trage doar dupa 3000 in orice treapta si sub 3000 e foarte bleg si la accelerari in aceasta plaja de turatii are o ezitare in turatii...cand apasa pedala de ex la 2000-2500 ture, fie in gol, fie in sarcina, scade putin si abia dupaia se accelereaza.

 

Doar dupa 3000 trage bine, insa nu chiar in 'mintile lui'...si la fel, turbina nu se aude doar dupa 3000.

 

Sunt mecanic-electronist si vreau niste idei...cu ce sa incep...asa ca spuneti-mi.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Sunt cam nou pe aici si asta e cel mai apropiat topic de problema mea pe care l-am gasit...

 

Am un 320D nfl 136cai si nu trage cum trebuie.

 

Trage doar dupa 3000 in orice treapta si sub 3000 e foarte bleg si la accelerari in aceasta plaja de turatii are o ezitare in turatii...cand apasa pedala de ex la 2000-2500 ture, fie in gol, fie in sarcina, scade putin si abia dupaia se accelereaza.

 

Doar dupa 3000 trage bine, insa nu chiar in 'mintile lui'...si la fel, turbina nu se aude doar dupa 3000.

 

Sunt mecanic-electronist si vreau niste idei...cu ce sa incep...asa ca spuneti-mi.

 

Multumesc!

pai eu as incepe cu furtunele de vacum ... le as verifica pe toate ca sa fiu sigur. Daca as gasit vreo problema la vreunu sau ar parea imbatranite le as schimba pe toate.... dupa as merge mai departe la cauza generala a acestui tip de problema la turbo si as verifica si schimba regulatorul de presiune de la geometria variabila... ( se poate si repara adik desfunda daca ai nevoie iti explic cum).turbina intra dupa 3000 din "inertie"

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Prob cu Fluieratu la Turbina am avut si io..

FACETI DIFERENTA intre VUIETUL TURBINEI SANATOASE si FLUIERATUL ASCUTIT METALIC care este problematic...

Rezolvarea inlocuiti CENTRALUL din Turbina.. paleti ax geometrie variabila.. cu garantie NU mai CUMPARATI SH ca luati alte belele..

Tot aceasi bani dati pe un SH sau schimbati centralul...300 E max..si garantat trage si nu fluiera...

La mine fluiera in accelerare..intre 1500-3000 ture. Fluierat ascutit metalic

A luat-o pe ulei.mi sa dus un oring de etansare la ax si a bagat ulei pe admisie..

1200 RON ...am una de plang aia cu 150 cp *) bineinteles remapata...de la 134 la 163

Bafta..

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

mersi malasorte .. o sa le studiez

 

intre timp am facut si o diagnoza ... a dat NEEDLE LIFT SENSOR si CHARGE PRESSURE SENSOR ... cu ce sa incep?

 

am omis faptul ca la accelerari de la 2000-2500, unde ezita, in momemtul ezitarii pufaiae la toba si suna ca si cum ar tusi...sa fie injectorul ala cu cui?

Link to comment
Share on other sites

NEEDLE LIFT SENSOR injectorul cu fir nu comunica cu ecu

CHARGE PRESSURE SENSOR senzor presiune aer admisie... ( nu citeste presiunea de aer ce iese din intercoler si intra in admisie, vezi unde are senzorul a ta)

Cu amandoua poti incepe :p sunt la fel de grave

cat despre pufait vezi sa nu ai garniturile de la galeria de evacuare uzate

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2110&hg=11&fg=50

piesele 2 si 3

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

doar in plaja de turatii in care nu intra turbina pufaie/tuseste...deci nu cred ca e cazul garniturilor

 

ma ajuti cu niste documentatie cum sa ajung la charge pressure sensor, te rog?

Link to comment
Share on other sites

dai suportul de filtru de polen jos( 4 suruburi ) si cu o mana delicata desfaci mufa( sa nu rupi urechi ceva) si mai are un surub daca imi amintesc bine...trebuie o cheie cotita. se curata...recomand sa bagi si ceva pe gaura lui...ca poate e obturata/astupata.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1.problema mea este urmatoarea, am schimbat turbina si acum incepe sa fluiere cam de la 1200 rpm mai tare iar dupa 1800 foarte slab se aude sunetul, iar in decelerare, cand iau piciorul de pe acceleratie tot asa de la 1800 rpm la 1200 rpm fluiera tot la fe de tare, care sa fie problema? Masina trage foarte bine, cea veche am inlocuit o pt ca a inceput sa consume ulei, imi baga ulei doar pe admisie nu si pe evacuare.

 

2.Inca o problema o am cand pornesc motorul, ramane becul rosu la ulei aprins timp de cateva secunde iar in acelasi timp se aude un tacanit la motor, am mai auzit si la altele la fel, este normal?

 

Si eu am un e46 d 136cp cutie auto. Am reconditionat turbo (1000 ron) pt ca a cedat In iarna. Dupa reconditionare a inceput sa fluiere putin mai tare eu zic ca turbina ta nu are nimic daca simti ca trage bine.

 

Problema cu becul rosu de la ulei o am si eu dar la mine se aprinde becul galben de ulei(4-5 sec) si tacane cateva secunde (cca 5-50sec) depinde cat e de rece motorul si mai tacane cand o turez peste 2200 ture. Am fost la mecanic si mi-a spus ca nu are suficienta presiune de ulei, ulterior la o cercetare mai amanuntita a spus ca ar fi o electrovalva care nu funtioneaza normal. Mentionez ca becul de ulei a inceput sa se aprinda dupa ce am facut resoftare la 164 cp dar tacanitul l-am avut de cand am cumparat-o (7 luni). Momentan nu mai am buget pt rezolvarea problemei cu becul de ulei si tacanit dar revin cu detalii cand reusesc sa rezolv problema. Apropo tacanitul se aude la tine peste 2200 de turatii?

Link to comment
Share on other sites

Prob cu Fluieratu la Turbina am avut si io..

FACETI DIFERENTA intre VUIETUL TURBINEI SANATOASE si FLUIERATUL ASCUTIT METALIC care este problematic...

Rezolvarea inlocuiti CENTRALUL din Turbina.. paleti ax geometrie variabila.. cu garantie NU mai CUMPARATI SH ca luati alte belele..

Tot aceasi bani dati pe un SH sau schimbati centralul...300 E max..si garantat trage si nu fluiera...

La mine fluiera in accelerare..intre 1500-3000 ture. Fluierat ascutit metalic

A luat-o pe ulei.mi sa dus un oring de etansare la ax si a bagat ulei pe admisie..

1200 RON ...am una de plang aia cu 150 cp *) bineinteles remapata...de la 134 la 163

Bafta..

se auzea cam cum suiera vantul iarna daca nu sunt geamurile/usile etanse la casa? scuze de comparatie, dar alta nu am gasit..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.