Jump to content

Matusha'


Ziggye

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

A venit si piesa aceea , s-a montat si ...e posibil sa mi se para doar mie dar parca climatizarea si AC merg ceva mai bine, precum si motorul...

 

Si daca tot am avut ceva timp liber m-am decis sa vad care e treaba cu shpritzuitorul de la luneta...asa ca...voilla :

 

 

Problema la majoritatea, din cate am observat, si la Passat 3BG si la Laguna de exemplu, este ca se "gatuieste" futunul aceva care duce de la vas la spritzuitor..

Asa ca, instrumente necesare

http://img607.imageshack.us/img607/4720/20120706190.jpg

+ Timp si Rabdare

 

Se demonteaza fata de hayon care este prinsa in 4 clips-uri de genul

http://img507.imageshack.us/img507/7924/20120706162.jpghttp://img715.imageshack.us/img715/7495/20120706161.jpg

Si 4 protectii ale suruburilor sotpurilor, care nu sunt cine stie ce, dar blocheaza fata hayonului sa iasa, 2 sunt acoperite de niste capace mari rotunde cu cap de surubelnita in stea , iar 2 sunt pe laterale sun 2 capace mici care trebuiesc scoase pt a ajunge la ele.

 

 

Sunt toate in linie puse, incepand de sub bulbum stopului de mars-arierre

http://img641.imageshack.us/img641/7792/20120706179.jpghttp://img210.imageshack.us/img210/6465/20120706180.jpg

 

Fata se mai prinde sus , sub capacul de le motorasul de stergator, care este prins in 3 ...prinderi de genul celor care se folosesc la plafon ... in fin, se trage de el in sus putin mai tare ca este prins bine si inca 4 suruburi , 2 sus care tin fata de suportul motorasului

http://img853.imageshack.us/img853/8821/20120706167.jpg

Si 2 jos in stanga si dreapta manerului de inchidere al hayonului ( cele de jos sunt de 6mm iar cele de sus sunt suruburi tip stea )

 

Iar in partea de sus e prins in clipsuri clasice ( cele verzi, sunt 4, cate 2 pe fiecare parte )

http://img715.imageshack.us/img715/9610/20120706165.jpg

 

Din cate am observat, acel sprituitor nu are nimic mecanic sau electric in el, plus ca la mine era foarte murdar sub capac,avea noroi asa ca am apucat de el , am tras in sus si l-am curatat cu o periuta de dinti, cateva betigase de urechi si un pistol cu aer comprtimat si un jet scurt de apa sub presiune. Plus ca i-am oferit si un jet de ulei de mecanisme fine, sa vedem cum reactioneaza in timp :)

 

Cam asa arata http://img254.imageshack.us/img254/9366/20120706178.jpg

Este putin elastic dar nu sugerez sa trageti tare de el in laterale, decat perpendicular pe directia lui se iesire.

 

Iar, la final...

http://img577.imageshack.us/img577/7703/20120706175.jpg

 

Si

 

http://img96.imageshack.us/img96/3655/20120706189.jpg

Edited by Ziggye
Link to comment
Share on other sites

Revin cu 2 nelamuriri.

 

1: Ce este acesta piesa ? Eu am 2, una de Mecedes si una de BMW, sunt identice. La ce foloseste ?

 

http://img593.imageshack.us/img593/8528/20120709210.th.jpghttp://img826.imageshack.us/img826/8113/20120709211.th.jpg

 

2. Azi, a inceput sa mearga putin in shuturi, eram in a 3-a la aproape 2000 rpm si cand am calcat-o a dat 1-2 rateuri si a mers birici dupa aceea. Cand am ajuns acasa am deschis capota sa nu cumva sa fi pushcat ceva pe acolo dar totul era la locul lui/ ei. Apropo, e normal acest sunet pentru acest motor de 2L Vanos ? Mentionez ca este primul motor VANOS ( nici nu stiu ce inseamna aporpo :( )

 

http://youtu.be/lk8j-OUh8DI

 

Mentionez ca motorul era cald , la 90, de vre-o ora si ceva ...

Edited by Ziggye
Link to comment
Share on other sites

nu e scump e 2 mil (vascul)

si da tacane si ala

Tacanitul in sine nu e drama, dar indica o uzura si cand o sa ai nevoie mai tare te lasa. El normal trebuie sa se invarta mai tare cand e nevoie, si de multe ori nu o face, daca nu stii cum trebuie sa faca iti pare normal

 

 

elicea aia e vreo 5-600 de mii..

punctul slab cam la orice bmw in varsta e racirea, te sfatuiesc sa ai grija cu chestia asta. ca te duce la cheltuieli si belele mult mia mari.

(gen cum ai ramas cu ea in drum ca a crapat o porcarie de plastic)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cu racirea nu imi fac probleme deocamdata pt ca am schimbat antogelul si capcaul ala de plastic de la termostat ( cu unul metalic ) plus ca furtunele sunt foarte bune, au fost inspectate cu nu stiu ce aparat sa se vada daca au scurgeri sau nu.

 

Uite ca de venitlator nu m-am ocupat sau de vascocuplaj, dar e bine de stiut pe viitor ca sa le schimb :) Multumesc de indormatii.

 

Cat despre tzacanit, nu mi se pare cine stie ce, am mai avut un Hyundai si la ala chiar ca tzacanea, si la cald si la rece de zici ca batea toaca .Faza e ca nu stiu nimic inca despre VANOS si de aceea am postat acel filmulet , ca ma gandesc ca nu e tot una cu un motor normal, ma refer NON-VANOS.

Link to comment
Share on other sites

VANOS e sistemul de ajustare a unghiului axelor cu came de la bmw.

 

 

 

Nu compara motor de bmw cu hyundai, la M50 nu are voie sa tacane nimic. Tachetii sunt hidraulici si se autoregleaza in functie de uzura, injectoarele nu trebuie sa tacane, si VANOS-ul nici atat.

 

Vezi de unde e, normal la vanos se aude un rontait de lant mai degraba, mai si tacane, dar e relativ usor de depistat care si cand tacane..

eu cred ca e mai degraba de la vasc, daca ai avut o paleta rupta ..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi am revenit de la un drum de aprox 400km cu 4 oersoane la bord, si ceva bagaj. Ce pot sa zic, inafara de...WOW , masina s-a compportat exemplar. Desi mi se pare mie ca sta o roata cam stramb, nu am ce sa ii "reprosez". Cu 34L am facut traseul Tg. Mures - Reghin- Gheorghieni- Bicaz - Borsec - Toplita - Tg. Mures, 2 zile, plimbare de relaxare, cu opriri fara numar si urcare pe 70% din traseu.

 

Roata de care ziceam eu, mi se pare mie sau sta cam inclinata ?

http://img198.imageshack.us/img198/6032/20120721377.th.jpg

Fata de omoloaga ei...

http://img140.imageshack.us/img140/2415/20120721372.th.jpg

 

 

Ce ma surprinde pe mie este timpul cat sta motorul cald dupa oprire, ma gandesc sa nu cumva sa am eu o problema la el, ca merg ce merg, opresc motorul si dupa 3-4 ore inca sta acul la 90 de grade ( desi afara au fost 25 de grade Celsius )

Edited by Ziggye
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.