Jump to content

Despre sistemul X Drive de la BMW


adrian825

Recommended Posts

eu am automata si iti spun ca eu fac balans cu ea.

sunt multe aspecte oricum, treaba e ceva mai complicata.

LA astea moderne de cand au pus DSC ( un lucru foarte bun) si au ajuns la concluzia ca nu e nevoie de diferentiala autoblocant sau LSD... e mai problematic cu iesitul din zapada..

Dar oricum, asta nu e o situatie normala si tipica, nu sunt masini pentru asa ceva, inotat in zapada, nici e60, fie el X, nici alte sedan-uri normale.

 

 

 

 

Iesi mai usor cu tractiune integrala ? cu siguranta ca da.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

X3-ul iese din discutie, nu ma impac deloc cu designul primei generatii , cel nou imi place, insa depaseste cu mult bugetul :).

 

Sunt hotarat oricum sa plec in germania dupa masina, nu am incredere sa o iau de pe la noi...

 

cei care sunt posesori de bmw 3 touring (2008-2009) ce imi puteti spune despre spatiul din spate, poate sta o persoana confortabil in spatele soferului? Mentionez ca sunt cam pe la 100kg si vreau sa stiu daca dupa ce ma urc la volan mai incape cineva in spate. Dar cred ca cel mai bine voi raspunde la intrebare ducandu-ma la un dealer bmw.

 

M-am decis la un 320 x D, acum ramane de vazut daca il iau in jurul a 100.000 km sau 150.000. Diferenta ar fi de 1500 eur.

 

 

Taxa de inmatriculare pentru acest tip de motor vad ca este undeva la 5.500 RON

Edited by adrian825
Link to comment
Share on other sites

DOMI, te respect pentru opiniile avute pana acum in multe privinte dar cateodata e bine sa-i crezi si pe ceilalati.

E foarte greu spre deloc posibil sa faci balans iarna cu E60 +cutie automata chiar daca ai cauciucuri bune si noi.(si asta mai ales daca ai portbagajul gol)

 

E am avut 525d E60 automat, si am facut balans, foarte importante sunt cauciucurile de iarna, chiar m-am descurcat pe stradutele din bucuresti pe unde stau, am ramas inzapezit ce-i drept din cauza troienelor care se formau pe marginea si pe jumatate drumului, dar cu balans, iesi.

 

Recomand X, mie nu mi-a permis bugetul la vremea respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am zis ca nu se poate merge iarna cu masina ca ramai inzapezit din 5 in 5 metri. Asta este o aberatie maxima.

 

Dar daca stai intre blocuri unde nu intra niciodata un utilaj de dezapezire(si sunt multe strazi in Buc. unde se intampla asta) atunci sa fii incapatanat si sa spui ca faci balans si ca nu ramai inzapezit mi se pare deplasat. Este de ajuns sa te opresti sa incerci sa parchezi(adica sa sari niste troiene ca sa intri in parcare) si acolo ai sanse sa ramai.

 

Atunci cand ai tractiune fata si ai ditamai motorul care apasa e cu totul altceva, dar cand ai un portbagaj gol(cum e in majoritatea timpului) si tractiune spate e alta poveste(si poti sa incerci si cu DSC si cu DTC si fara nimic..si cu frana de de mana sau cu alte metode care va mai vin in minte).

 

Hai sa laudam BMW-ul dar sa-i recunoastem si limitele si sa nu mai ne laudam masina precum un Batmobil pt ca nu are rost.

 

 

LE: am sa repet ca nu stiu daca ai percutat din prima, fereste-te de motorul N47, asa cum este si pe 320xd.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Adrian, vezi si aici http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47.

 

Eu unul nu inteleg cum la o folosire normala a masinii, fie ea si bmw cu tractiune spate, in oras, chiar si pe stradute, sa ramai inzapezit. Eu unul n-am ramas niciodata. Tot ce trebuie sa faci e sa nu accelerezi ca pierzi aderenta, iar cu niste cauciucuri de iarna bune iesi din orice zapada (bineinteles nu dintr-un morman cat masina).

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am zis ca nu se poate merge iarna cu masina ca ramai inzapezit din 5 in 5 metri. Asta este o aberatie maxima.

 

Dar daca stai intre blocuri unde nu intra niciodata un utilaj de dezapezire(si sunt multe strazi in Buc. unde se intampla asta) atunci sa fii incapatanat si sa spui ca faci balans si ca nu ramai inzapezit mi se pare deplasat. Este de ajuns sa te opresti sa incerci sa parchezi(adica sa sari niste troiene ca sa intri in parcare) si acolo ai sanse sa ramai.

 

Atunci cand ai tractiune fata si ai ditamai motorul care apasa e cu totul altceva, dar cand ai un portbagaj gol(cum e in majoritatea timpului) si tractiune spate e alta poveste(si poti sa incerci si cu DSC si cu DTC si fara nimic..si cu frana de de mana sau cu alte metode care va mai vin in minte).

 

Hai sa laudam BMW-ul dar sa-i recunoastem si limitele si sa nu mai ne laudam masina precum un Batmobil pt ca nu are rost.

 

 

LE: am sa repet ca nu stiu daca ai percutat din prima, fereste-te de motorul N47, asa cum este si pe 320xd.

 

+1

Sunt multe povesti cu dsc-ul care face minuni,pe carosabil alunecos este nevoie de un pic de neatentie si sa apesi un pic acceleratia,imediat o simti cum fuge de fund,daca iti permiti mergi pe awd.

Link to comment
Share on other sites

toate 320xd -urile au acest motor N47, este chiar atat de problematic? Cum identific daca modulul respectiv are acest motor? In seria de sasiu? Da-mi te rog mai multe detalii, intrucat nu prea ma pricep la detalii de genul asta.

 

multumesc mult

 

Uite aici despre probleme lui N47.

 

Daca te manca scarpina-te dar sfatul meu personal e sa nu o faci.

 

PS: sunt sigur ca iar o sa vina acum o gramada si o sa zica ca se intampla la 1 din 100 :p

Link to comment
Share on other sites

Aceste motoare LCI, se gasesc sa inteleg si pe 320 xD , nu?

 

nu as vrea sa sune stupid, insa spuneti-mi unde sa ma uit ca sa imi dau seama daca motorul este N47 sau LCI sau altceva...in seria de motor. Chiar nu novice la acest subiect si am nevoie de indicatiile voastre.

 

zi excelenta,

adrian

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am zis ca nu se poate merge iarna cu masina ca ramai inzapezit din 5 in 5 metri. Asta este o aberatie maxima.

 

Dar daca stai intre blocuri unde nu intra niciodata un utilaj de dezapezire(si sunt multe strazi in Buc. unde se intampla asta) atunci sa fii incapatanat si sa spui ca faci balans si ca nu ramai inzapezit mi se pare deplasat. Este de ajuns sa te opresti sa incerci sa parchezi(adica sa sari niste troiene ca sa intri in parcare) si acolo ai sanse sa ramai.

 

Atunci cand ai tractiune fata si ai ditamai motorul care apasa e cu totul altceva, dar cand ai un portbagaj gol(cum e in majoritatea timpului) si tractiune spate e alta poveste(si poti sa incerci si cu DSC si cu DTC si fara nimic..si cu frana de de mana sau cu alte metode care va mai vin in minte).

 

Hai sa laudam BMW-ul dar sa-i recunoastem si limitele si sa nu mai ne laudam masina precum un Batmobil pt ca nu are rost.

 

 

LE: am sa repet ca nu stiu daca ai percutat din prima, fereste-te de motorul N47, asa cum este si pe 320xd.

 

 

Tocmai de limitele masini m-am mirat si eu, pentru ca s-a comportat bine printre stradutele unde nu a intrat vreodata un utilaj(zona Iancului Magura Vulturului), si nu te gandi ca am lasat masina acasa vreodat iarna, chiar ma trezeam dimineata ma uitam pe geam si spuneam, sigur azi merg cu metroul, ma duceam la masina, sigurul lucru de care imi era frica era de bara fata sa nu o lovesc.Deci eu chiar am folosit masina in iernile din 2008,2009(stim cu toti cum a fost Bucurestiul) si nu a stat o zi acasa masina sau sa raman blocat pe vreo straduta.

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu. E diferit.

Am in vecini unul. Chiar si sunetul e complet diferit.

Sa mor de ciuda ca vecinul l-a cumparat la intamplare si a nimerit asa...

 

Imi arati si mie pe realoem de ce zici ca e diferit?

Poate ma uit eu aiurea :nea:

 

 

LE: adrian825

www.realoem.com -> bagi VIN-ul(daca il ai) sau selectezi de manuta modelul,anul,etc

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

orice tractiune fata e mai buna iarna, eu cu un golf mergem fara probleme aici la mine in fata casei unde un seria 1 nici nu se misca de pe loc. x-drive e ok, merge dar nu performeaza. mi se pare ca in conditii realmente grele mai bine se comporta diferentialele mecanice. de fapt sunt sigur.
Link to comment
Share on other sites

"Siulian" , m-am ingrozit citit topicul despre motoarele N47... si din masinile pe care pusesem ochii, toate aveau N47 :(

 

What to do? :(

 

Sincer dupa povestea asta ma bate gandul sa ma interesez de un Audi a4, avant , din 2009. Cine stie ce "bube" au si astea...

Edited by adrian825
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu si mercedes are tractiune pe spate, iar 4matic, este prea scump pt mine.

 

Incerc sa ma orientez catre un A4 , kombi, insa iarasi nu am nicio informatie despre fiabilitatea motoarelor.

 

Oricum, va multumesc inca o data pentru informatii, imi sunteti de un real ajutor in luarea acestei decizii, care se pare ca este mai dificila decat ma asteptam.

Edited by adrian825
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca cei de pe forumul audi sunt f darnici in informatii, poti incerca. Din ce stiu eu, motoarele de 1.9tdi cele fara prea multi cai, gen 105, sunt f fiabile. Cert e ca nasul meu are o octavia 2, acelasi motor (s-a cam pus pe toate, golf V etc) si nu a avut nicio problema in 200.000km. Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

1.9TDI, inclusiv cele de 131cp si de 150cp de pe Golf TDI GTI sunt foarte bune. Daca vrei tractiune integrala incearca sa gasesti un A4, 1.9TDI de 131cp, insa sunt cam scumpe pentru ca sunt cam rare in combinatia asta, dar bune!
Link to comment
Share on other sites

dar ca suv midi gen x3 cu max 2000cmc si automat aveti idei? eu nu am gasit. ori sunt ceva peste 2l - toyota, honda...ori aia, ori aialalta. am optat sa tin x3-ul si sa fac extensie de garantie iar la 525 ii dau viteza.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.