Jump to content

Probleme Klimatronic E 39 D


cip 5.20D

Recommended Posts

Am tot cautat sa aflu mai multe dar cam toti se rezuma la Piesa cu tzepi...

AM schimbat-o ieri. e noua e buna..

Problema e in felul urmator..dau drumul la klima 19*C

-pe la usi baga rece..

-pe consola centrala baga in partea sofer.. cald...pe stanga baga rece..

-pe la picioare sofer baga cald si la pasager rece..

Ce naiba are...

Si dau pe AC manual..fata si picipare.. acelasi lucru..

Am tot auzit de pompa auxiliara de apa..daca are furtunele calde intre ea si bord e dusa.. ???

Help ca mor de cald. :frantics:

5.20 D 2001

Link to comment
Share on other sites

sunt niste clapete de separare a aerului, alea sunt intepenite, sau motorasele care le actioneaza arse.

E cam problema, se lasa cu dat jos bord si verificat tot, sistemul e complicat ai vreo 12 motorase dinastea daca nu si mai multe.

Link to comment
Share on other sites

trebuie verificati clapetii din bord, ori nu primesc comanda, sunt blocati sau ceva rupt

Adica trebe dat jos bordu...????

Prob la mine este ca BAGA aer la debitul stabilit..dar e anapoda pe o gura vine cald pe alte 5 rece...

Ma gandesc daca sunt clapetii blocati ar trebui sa nu bage aer..sau nu...??

Link to comment
Share on other sites

Am tot cautat sa aflu mai multe dar cam toti se rezuma la Piesa cu tzepi...

AM schimbat-o ieri. e noua e buna..

Problema e in felul urmator..dau drumul la klima 19*C

-pe la usi baga rece..

-pe consola centrala baga in partea sofer.. cald...pe stanga baga rece..

-pe la picioare sofer baga cald si la pasager rece..

Ce naiba are...

Si dau pe AC manual..fata si picipare.. acelasi lucru..

Am tot auzit de pompa auxiliara de apa..daca are furtunele calde intre ea si bord e dusa.. ???

Help ca mor de cald. :frantics:

5.20 D 2001

e de la pompa auxiliara. Daca pe furtunele intre pompa si radiatoarele din bord circula antigel,atunci ea nu mai functioneaza,in sensul ca nu mai inchide circuitul. Daca te intereseaza cum sa o repari,ca sa faci putina economie,da mi un PM si ti dau un link extern despre porcedura.

Link to comment
Share on other sites

e de la pompa auxiliara. Daca pe furtunele intre pompa si radiatoarele din bord circula antigel,atunci ea nu mai functioneaza,in sensul ca nu mai inchide circuitul. Daca te intereseaza cum sa o repari,ca sa faci putina economie,da mi un PM si ti dau un link extern despre porcedura.

Da ma intereseaza... am sa ma uit la ea saptamana viitoare..

Poti sa-mi dai linku ala tu pe PM...thx..

Link to comment
Share on other sites

una din posibilitati ar fi sa nu iti mai inchida, robinetul de incalzire combinat cu unele defectiuni ale aerotermei adica clapete blocate ,motorase defecte, etc.,incearca sa schimbi robinetul cu pompa auxiliara sau sa remediezi si dupa treci mai departe, eu am si robinet dar nu e cu pompa auxiliara,piesele sunt din dezmembrarea unui 520d

am o aeroterma completa data jos ,e destul de complexa,iar datul jos de pe masina presupune desfacut bordul si altele,daca vrei te ajut cu informatii despre functionare, piese, pozitionare piese

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.