Jump to content

sapphire e90 LCI


TudorMTS

Recommended Posts

Dupa indelungi cautari si multi nervi tociti, multe drumuri facute aiurea Brasov - Bucuresti, Brasov - Valcea, Brasov - Craiova, am gasit in final ceea ce imi doream, un e90 lci "in mintile lui". Sper sa va placa !

 

 

= Sapphire Black 318d LCI fabricat in 12.2008, 104.000km (REALI, cu istoric verificat la Bavaria, lucru care a fost extrem de important pentru mine), 6+1 MT, motor N47 =

 

Cateva dotari:

 

- filtru de particule

- functie Start/Stop

- volan piele multifunctional

- oglinzi exterioare heliomate, incalzite

- jante 17" spider spoke

- tapiterie piele sensatec bej

- scaune sport cu reglare laterala (pernite care se umfla/desumfla)

- cotiera

- intrare aux-in

- proiectoare ceata

- senzori presiune pneuri

- PDC spate

- senzori lumina, senzori ploaie

- dublu climatronic automat

- tempomat

- navi mare bmw-proffesional

- bluetooth + comenzi vocale

- pachet exterior crom

 

 

Dotari carora le simt lipsa: faruri bi-xenon, trapa, scaune incalzite, cup-holders.

 

Planuri de viitori:

Modificari prea mari nu vreau sa ii aduc masinii, doresc sa o pastrez cat mai OEM posibil. Totusi, vor urma in viitorul apropiat faruri bi-xenon OEM, iar trimurile din interior, groaznice dupa parerea mea, vreau sa le imbrac in folie piano-black sau sa le vopsesc piano-black, ramane sa ma mai gandesc la aceste variante. Initial vroiam sa cumpar alte trimuri , Edelholz, cum am pe 5-ar, insa preturile sunt exagerat de mari (aprox 1200euro), deci pica varianta asta. Eventual si la jante ma mai gandeam ca ar merge sa pun unele OEM M-Sport, ceva pe 18", insa nu e graba deoarece si actualele ma incanta.

Cu privire la exterior, clar voi zice pas la M-pack, nu ma incanta. Inclin spre Performance-pack care este genial dupa parerea mea, insa n'am gasit pe nimeni inca care sa'mi faca o oferta, iar la reprezentanta mi'e "frica" sa intreb.

Finala de asemenea as vrea sa o schimb, sa pun una dubla OEM, cum e pe 325/330/335.

 

Sunt extrem de incantat de cum se comporta masina, imi place mult mai mult feeling'ul la volanul acestui e90 decat la e60'ul 525xd. E...altfel :rolleyes: Atata tot ca imi lipseste sunetul de L6 si eventual si cutia automata. Probabil la iarna voi simti si lipsa xdrive'ului, ramane de vazut.

Tot ce ma irita la aceasta masina este "fabulosul" sistem Start/Stop, care se pare ca nu poate fi dezactivat DEFINITIV, conform spuselor celor de la Bavaria, trebuie sa'l dezactivez manual din buton de fiecare data cand ma urc in masina. Deja a devenit un reflex...

Un pic problematica este si culoarea, extrem extrem de pretentioasa, la maxim 12 ore dupa ce spal masina, deja se vad si cele mai fine fire de praf.

 

 

Si cateva poze...enjoy !

 

http://s13.postimage.org/okaluwyir/DSC07061_ph.jpg http://s15.postimage.org/9v0aapw7r/DSC07063_ph.jpg http://s15.postimage.org/4kvbjfbyv/DSC07064_ph.jpg http://s7.postimage.org/q8pbwhryv/DSC07066_ph.jpg http://s18.postimage.org/pk44i3bdx/DSC07067_ph.jpg http://s11.postimage.org/m4jzu6npr/DSC07068_ph.jpg

Edited by opkbv
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc ! Sper sa nu am probleme cu N47'le, din cate stiu eu sunt ceva probleme cu lantul la acest motor. Momentan nu pare a fi cazul, sper sa nu cobesc.

 

Daca aveti sfaturi cu privire la ce as mai putea modifica la masina , nu ezitati sa le impartasiti :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa, s-o stapanesti sanatos!Ca si planuri de viitor ti-as recomanda si un volan sport, M. Are un feeling/look deosebit :thumbsup:

 

Multumesc de sfat, si eu ma gandeam saptamana trecuta la volan. Din cate am vazut majoritatea de vanzare nu au si airbag'ul inclus. Dar se poate pune ulterior fara probleme nu ?

Oricum momentan prioritare sunt farurile, vreau neaparat sa trec la bi-xenon, atat din motive estetice, cat si din motive de siguranta noaptea.

Citisem pe un topic mai demult (sper sa nu te confund) ca erai si tu interesat de pachetul Performance, sau doar bara fata, nu mai tin minte exact...ai reusit sa rezolvi ceva, ai gasit ceva ?

 

 

foarte misto, imi place ca are navi mare

 

Da, si pe mine m'a fermecat. Si inca un plus ar fi ca este navigatia CIC-professional, nu CCC cum am pe e60, este mult mai de efect si cu o rezolutie net superioara ! Va trebui sa fac curand un update de soft, in Brasov imi recunoaste foarte putine strazi, mai exact doar arterele principale.

Edited by opkbv
Link to comment
Share on other sites

In cazul tau iti va trebui volan, trim + airbag, fiindca nu ai volan sport din fabrica.

Nu, eu n-am fost niciodata interesat de pachetul optic Performance, nu imi place. Eu, unul, as merge pe pachetul M.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

"Cu privire la exterior, clar voi zice pas la M-pack, nu ma incanta. Inclin spre Performance-pack care este genial dupa parerea mea, insa n'am gasit pe nimeni inca care sa'mi faca o oferta, iar la reprezentanta mi'e "frica" sa intreb."

Inteaba cu incredere s-ar putea sa ai o surpriza......... placuta(daca negociezi)sau fa-ti casco si o mica spartura bara fata + spate si te-ai scos :thumbsup:

p.s. felicitari pentru achizitie

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

In cazul tau iti va trebui volan, trim + airbag, fiindca nu ai volan sport din fabrica.

Nu, eu n-am fost niciodata interesat de pachetul optic Performance, nu imi place. Eu, unul, as merge pe pachetul M.

Inseamna ca te confund, scuze :D

La ce trim te referi mai exact ? Nu vine la pachet cu volanul ?

 

 

@adi v - casco oricum voi avea in maxim o saptamana, masina am luat'o printr'un leasing operational. Dar daca voi sparge bara fata de exemplu, casco'ul imi va asigura plata pentru o noua bara, cea stock cum am eu acum...nu ? Se pot face "invarteli" ?

Voi intreba si la reprezentanta de pachet, mersi de sfat !

Edited by opkbv
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca te confund, scuze :D

La ce trim te referi mai exact ? Nu vine la pachet cu volanul ?

 

 

@adi v - casco oricum voi avea in maxim o saptamana, masina am luat'o printr'un leasing operational. Dar daca voi sparge bara fata de exemplu, casco'ul imi va asigura plata pentru o noua bara, cea stock cum am eu acum...nu ? Se pot face "invarteli" ?

Voi intreba si la reprezentanta de pachet, mersi de sfat !

Daaaaaaaaaaaaaa platesti diferenta intre pretul barei stock si a barei performance (m) :thumbsup:

........si ce ti-a spus @lym este adevarat(covrig+airbag+trim)

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

frumoasa, s-o stapanesti sanatos...doar volanul ala parca e din alt film :)

 

hai sa-ti dau volanul meu sport, cu tot cu airbag si comenzi, are si trim-ul ala argintiu exact cum ai tu in masina ;) eu am pus ochii pe unul din piele perforata de M :D

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de aprecieri !

 

@mikken, in realitate nu e chiar asa rau volanul :D oricum, mersi de oferta, dar daca ar fi sa il schimb, clar il vreau si eu pe cel de M, nimic altceva. Cat despre trimuri, am precizat si in prezentare, nu vor ramane acestea, mi se par hidoase si emana un aer ieftin. Ma gandesc fie sa le colantez piano-black, fie vopsit piano black, fie sa le vopsesc intr'o vopsea care are aspect de lemn, nu stiu daca exista asa ceva..

Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa vopsesc bara spate, care este extrem de zgariata, si capota, care are multe urme de pietricele. In mod normal nu trece de 700 lei nu ? Aveti idee o vopsire integrala la ce pret m'ar duce ? (fara demontat componente, din moment ce nu schimb culoarea masinii ma gandesc ca nu e necesar). Poate apelez la varianta asta.

Daca stiti vreo vopsitorie PRO in Brasov, lasati un post. Eu alta inafara de Maxi Paint nu cunosc, dar nu am lucrat niciodata cu ei.

 

PS: Urmatoarea masina va fi clar dotata cu ventilatie in scaune, aceasta piele artificiala este pur si simplu CRUNTA pe timp de vara, Nappa'ul de la e60 nu se incinge atat de tare...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da, multumesc frumos :D

 

 

Am facut o mica lista cu modificarile pe care vreau sa i le aduc masinii (in ordinea prioritatilor) :

 

1. faruri bi-xenon oem

2. vopsit toate trimurile din interior in piano black

3. finala dubla gen 325/330

4. eleron portbagaj m oem

5. jante oem style 230 SAU bbs'uri ch-r. Aici inca oscilez, nu sunt modelele astea 2 batute in cuie. Puteti veni cu sugestii, chiar va rog.

6. Bara fata M, praguri M, bara spate BMW Performance. Initial m'am gandit la Performance pack complet, dar masina fiind neagra si nevrand sa schimb culoarea, nu ar arata cine stie ce si e risipa de bani.

7. oglinzi m3

 

Ideea este ca vreau sa o pastrez cat mai OEM posibil si cat mai "finuță".

Ar mai fi re-softarea dar inca nu stiu daca vreau sa risc acest pas, masina are 105.000km, nu sunt de neglijat. Ar mai fi partea cu DPF'ul, multi spun ca trebuie dat jos in caz de resoftare si nu prea ma incanta aceasta idee. Desigur, pe de alta parte, 170-180cp si cuplu ~400nm nu m'ar deranja :)

Edited by opkbv
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot 105000 de km am :)))) si nu prea as mai vrea sa ii fac resoftare. Nu stiu cum trage a ta dar eu sunt f multumit. Am facut niste teste cu audi a6 2.0 din 2009 de 136 si 2.7 de 180 de cp automata din 2007 si pot sa zic ca nu o sa trec la alta marca de masina niciodata :D .

Daca te gandesti sa vinzi jantele astea care le ai :D sunt un potential client :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.