Jump to content

Invarte dar nu porneste


Recommended Posts

Salut baieti!

 

Va cer din nou ajutorul in legatura cu un e46 318d '03 . Pentru a va putea da seama mai bine am sa va explic exact ce am patit:

Vineri veneam acasa linistit fara sa merg sportiv sau sa o turez de nebun, si intr'un sens giratoriu in bagat a 2-a si am facut virajul la stanga si surpriza : motorul s'a oprit din senin . S'a aprins in centrul bordului "check engine" tot in timp ce eram in mers am zis ca poate am bagat a 4-a si s'a oprit asa ca am luat contactul si l'am pus din nou dar degeaba , invarte dar nu porneste. A venit cineva si ma tras pana la un service iar baietii de acolo pana acum au verificat :

 

-filtrul de motorina ... OK

-cand ii dau cheie nu scoate gram de fum pe toba

-au bagat'o pe laptop si nu au gasit nimic inafara de un senzor de la ulei si unul de la faza scurta de care stiam si eu

-ulei are

-au adus o baterie "cred" si au cuplat o borna pe + si una undeva pe la motor pe acolo din cate am vazut eu ( nu ma pricep) si au dat cu un fel de spray in timp ce ii dadea cheie iar daca tinea automatul masina avea o tantativa sa porneasca dar se ineca la scurt timp

 

Mecanicul a spus ca are simtomele unei masini care a ramas fara motorina dar eu am alimentat chiar in acea zi...

 

Masina este si acum la service si au spus ca maine se baga serios in ea . Daca ati mai patit asa ceva va rog sa imi spuneti , v'as ramane racunoscator .

 

Multumesc mult.

O zi buna

Link to comment
Share on other sites

Cu spray trebuie porneasca chiar daca nu aduce motorina pompa. Vezi ce motorina ai pus. Eu as banui ceva la injectoare

 

 

Am pus motorina sigur , m'am uitat pe bon . Am alimentat cu OMV Diesel

Cu spray dupa ce invartea vreo 5-8 secunde incerca sa porneasca dar se ineca imediat...

Link to comment
Share on other sites

nu conteaza. masina tre sa porneasca din spray. Eu am pornit un megane diesel cu pompa de inalte moarta doar din spray. Cat tineam sprayul mergea motorul :p. La tine problema e ciudata daca nu porneste din spray. Se aude ok motorul cand invarte?
Link to comment
Share on other sites

nu conteaza. masina tre sa porneasca din spray. Eu am pornit un megane diesel cu pompa de inalte moarta doar din spray. Cat tineam sprayul mergea motorul :p. La tine problema e ciudata daca nu porneste din spray. Se aude ok motorul cand invarte?

 

 

da , motorul se aude ok...

chiar ma intreb ce ar trebui se le spun baietilor sa mai verifice la ea maine cand merg din nou la service

Link to comment
Share on other sites

Poate-i toba infundata daca zici ca nu iese fum?

 

Ceva similar am patit eu, am dus masina in service si i-au schimbat racordul flexibil ca era spart. Dupa ce am iesit din service am facut cam 300 m si mai sus de a-2-a foarte turat nu voia, pana cand a murit. Si n-a mai pornit. Au desfacut teava dintre catalizator si toba si a pornit instant... si ce fumalau. (de-aia la mine se si sparsese racordul).

 

Zic si eu... nu-s mecanic, da cine stie.

Edited by icynoangel
Link to comment
Share on other sites

Poate-i toba infundata daca zici ca nu iese fum?

 

Ceva similar am patit eu, am dus masina in service si i-au schimbat racordul flexibil ca era spart. Dupa ce am iesit din service am facut cam 300 m si mai sus de a-2-a foarte turat nu voia, pana cand a murit. Si n-a mai pornit. Au desfacut teava dintre catalizator si toba si a pornit instant... si ce fumalau. (de-aia la mine se si sparsese racordul).

 

Zic si eu... nu-s mecanic, da cine stie.

 

 

toba e ok , au verificat baietii , s'au uitat si la la catelizator , tot ok e si el

 

cum adica sa ii fac diagnoza ( nu prea ma pricep )? a bagat'o pe laptop dar nu arata nimic ne la locul lui

Link to comment
Share on other sites

Revin cu o actualizare :

 

Am fost astazi de dimineata la service si pana la urma masina a pornit dar trasa.

Problema este urmatoarea: masina sta la relanti dar daca o accelerez putin se zdruncina motorul tare , se ineaca si moare ...

ce ar putea fi ?

 

ms anticipat

injectoare. la ralanti se aude frumos motorul si injectia?

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

injectoare. la ralanti se aude frumos motorul si injectia?

 

ce'i drept porneste mai greu acum dar la relanti motorul se aude absolut normal pana si macanicul se mira . Au desfacut tot pe la motor pe acolo si e ok , au desfacut toba si catalizatorul , la fel ok ...ramane sa verifice pompa de motorina dar cred ca asta o sa o faca maine

Link to comment
Share on other sites

pompa de motorina daca e moarta nu porneste deloc. Ea nu porneste daca e dusa nici daca tragi masina in fond este electrica nu este actionata de distributie. Masina pe tester arata presiunea care vine in capul pompei de inalta valoarea trebuie sa fie ceva mai mare de 3.5 bari.Iti porneste trasa pentru ca reusesti sa ridici presiunea pompei de inalte mai mult prin o turatie mai mare decat reuseste electromotorul la pornire. La tine problema cred ca este la pompa de inalte, la senzori sau injectoare. Pune tester bmw original pe masina. Uitate la corectia la injectoare, presiunea din rampa comuna, presiune pre alimentare dupa ce o pornesti trasa. Daca e de vina pompa de motorina se vad bule pe furtunul transparent de motorina. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

pompa de motorina daca e moarta nu porneste deloc. Ea nu porneste daca e dusa nici daca tragi masina in fond este electrica nu este actionata de distributie. Masina pe tester arata presiunea care vine in capul pompei de inalta valoarea trebuie sa fie ceva mai mare de 3.5 bari.Iti porneste trasa pentru ca reusesti sa ridici presiunea pompei de inalte mai mult prin o turatie mai mare decat reuseste electromotorul la pornire. La tine problema cred ca este la pompa de inalte, la senzori sau injectoare. Pune tester bmw original pe masina. Uitate la corectia la injectoare, presiunea din rampa comuna, presiune pre alimentare dupa ce o pornesti trasa. Daca e de vina pompa de motorina se vad bule pe furtunul transparent de motorina.

 

 

mi'ai dat un raspuns concret si iti multumesc mult

 

nu cred ca testerul era original cel care l'a pus ...

sa merg maine iar poate rezolv ceva

Link to comment
Share on other sites

motorul este M47 si pompa de sub scaun este de medi , cea de inalte este la motor si cea de joase in rezervor.

exact . Cea din rezervor este de transfer. Aceea daca ai rezervorul plin porneste si daca e dusa de tot

Link to comment
Share on other sites

salut

mi'a spus si mecanicul astazi ca e pompa de injectie...

noue e 77 de milioane...

sa caut ceva sh ...dar slabe sanse

 

 

oare se potrivesc cele de pe masini cu volan pe dreapta?

Da se potrivesc si de la masinile cu volan pe dreapta este acelasi sistem de injectie daca este si aceeasi motorizare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.