Jump to content

e60 520d oil pressure low


Recommended Posts

Salut,

Masina e un e60 520d din 2008 cod motor n47, achizitionata de 1 saptamana cu aprox 190.000km la bord rulata in Germania

Ca orice om dupa achizitionare am zis sa ii fac si eu un schimb de ulei + filtre.

Am schimbat uleiul anterior care nu am idee ce tip era cu uleiul recomandat BMW 5W30.

Am scurs tot uleiul, am lasat cam 20min, am resetat cu testerul intervalul de service, am pus 5.2litri am pornit si imediat surpriza mi-a aparut martorul rosu cu uleiul in bord si pe display, engine oil presure to low ... bla bla bla.

Am dat o tura cu masina, am vazut ca in sarcina se stinge becu si ramane stins. Cum revin la relanti iar se aprinde. Am reverificat nivelul la ulei dupa ce am lasat-o oprita 15 min. Este cam 1mm sub maxim.

Astept sfaturi / pareri etc :)

Ms mult!

Link to comment
Share on other sites

cauze

1. pompa de ulei defecta sau sorb infundat

2. senzor presiune de ulei de obicei cel de langa filtru

3. ulei de proasta calitate

4. sistem de racire lichid de racire si ulei foarte imbacsit. Asta duce din cauza temperaturi de afara din aceasta perioada la fluidizare excesiva a uleiului de motor si automat la o presiune prea mica in sistemul de ungere .

5. Cuzineti de linie cu uzura mare.

Spor la verificari

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca am mers mai bine de 1000km fara sa am probleme, ma duce gandul la ce am schimbat in momentul in care a inceput sa faca figuri adica uleiul. Il mai las cateva zile si il tin sub observatie, si intr-un final o sa pun un castrol 5w40 DPF daca problema persista.
Link to comment
Share on other sites

poate fi si o simpla coincidenta ca acum sa te lase pompa de ulei, daca o sa mergi asa cu ea multa vreme vei distruge motorul, daca nu ai pus un ulei chinezesc din Vitan nu prea cred ca uleiul poate cauza problema scaderii presiunii subit mai ales ca ai pus produsul recomandat...
Link to comment
Share on other sites

Cobor la masina din nou si pun testerul sa vad exact valorile la presiune ulei daca le arata. Cu ocazia asta ma uit pe bidonul ramas sa vedem ce scrie exact.

Mai am o idee, am mai citit pe forumuri si se pare ca un nivel prea mare de ulei poate cauza probleme de presiune prea mica. O sa incerc sa mai scot vreo 200ml prin joja.

Link to comment
Share on other sites

poate fi si o simpla coincidenta ca acum sa te lase pompa de ulei, daca o sa mergi asa cu ea multa vreme vei distruge motorul, daca nu ai pus un ulei chinezesc din Vitan nu prea cred ca uleiul poate cauza problema scaderii presiunii subit mai ales ca ai pus produsul recomandat...

la cat ulei contrafacut e in Romania exista un risc mare sa nimeresti unul naspa. Ideea e ca trebuie urgent verificat.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

-uleiul e BMW 3w30 am reverificat.

-in sarcina nu da eroarea si se stinge becu

-cum o las sub 1500 RPM se aprinde

-am dat jos de tot cartusul filtrant pentru a elimina o posibila cauza, am pus capacul la cartus am pornit masina si am tinut-o la 3000RPM 5 secunde am lasat-o la relanti si iar s-a aprins becu. Carcasa filtrului a fost plina de ulei si s-a golit in 2-3 secunde cand am dat capacul jos.

-auto-com -ul nu indica presiunea la ulei deci nu am valori reale

 

maine o duc iar la service :|

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca pompa de ulei e pe duca. Si mi se pare normal ca acum sa inceapa sa dea semne din moment ce tocmai ai schimbat uleiul, acest ulei fiind mai vascos decat cel vechi.Un argument e faptul ca ai luat masina din Germania si acolo se schimba uleiul la 30.000, deci e clar ca era destul de subtire... Edited by allex_nastase
Link to comment
Share on other sites

maine dimineata ma duc la service sa dau personal jos carcasa filtrului de ulei si sa verific ce mai e pe acolo.

daca nu se rezolva voi schimba uleiul cu un castrol 5w40. sper sa o scot la capat asa ca e mai ieftin.

daca e de schimbat pompa de ulei imi vine sa imi iau lumea in cap. opelul astra din 2002 cu mai bine de 300.000km merge cu pompa originala fara problemesi daca vreau sa o schimb se rezolva in 2 ore.

un bmw care e clasa premium cu jumate din km si pret de 5 ori mai mare face probleme :| sunt din ce in ce mai dezamagit ...

Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata.

Service-ul unde am schimbat filtrul a comandat un filtru fara dop la circuitul de purjare. Automat tot uleiul din paharul retinator se ducea pe acolo.

Cost operatiune 36 lei (filtru MANN)

Norocul meu a fost ca nu aruncasera filtrele schimbate ieri si le-am luat la mana sa compar.

Edited by bazare
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Avand in vedere ca am mers mai bine de 1000km fara sa am probleme, ma duce gandul la ce am schimbat in momentul in care a inceput sa faca figuri adica uleiul. Il mai las cateva zile si il tin sub observatie, si intr-un final o sa pun un castrol 5w40 DPF daca problema persista.

 

sal am exact aceasi problema la un 520 i ,e60 motor m54 benzina,,i am schimbat senzori :nivel,presiune,,pompa ulei,,ulei mai gros,,,cuzinetii ok,,,zi mi te rog cum ai comandat filtru asta ce ai cerut exact?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.