Jump to content

Ulei in apa si viceversa la Bmw E39


Recommended Posts

Am luat un Bmw E39 M52B28 automat la care i-am schimbat filtrele si ulei cutie si am pus ulei Bmw 10W40 la motor ca am zis ca e mai bun.

 

Am facut aproximativ 2000 km intr-o luna de zile cu ea si am observat in ultimele 2 saptamani ca a scazut lichidul din vasul de expansiune sub minim iar cand am verificat uleiul de pe joja mi s-a parut ca e prea lichid si picura de pe ea dar nu avea spuma sau ceva culoare ciudata. Nu am prea acordat atentie pana ieri seara cand am dat niste liniute prin oras. Temperatura la apa a stat tot la 90 de grade si prin traficul din oras.

 

Am verificat apoi si lichidul de racire si am simtit pe degete ca era si ulei in lichidul de racire. Ce sa mai verific ? Sub masina nu a curs nimic de la motor. Pe drum a picurat ceva sub masina pe mijloc sub scaunele din fata dar probabil era apa de la clima. E garnitura de chiulasa sau sa fie ceva infundat la radiator ? Sa mai completez cu apa ? Sa spal furtunele si radiatorul ? Sa fie fisurata chiulasa ?

 

Va intreb ce sa fac, daca mai pot merge cu ea asa pentru ca sunt in Austria la o nunta si aici preturile sunt mult prea mari pentru mine la service. Daca e nevoie am sa o repar si aici, asta e. Pe drum incoace am mers cu 130-140 km, deci lejer si cu pauze si mi-a si iesit un consum destul de bun.

 

 

A-si dori niste pareri daca se poate.

Edited by Maniak22
Link to comment
Share on other sites

Probabil s-a spart radiatorul de racire a uleiului.

iroase a ulei ars parca si a benzina cand miros capacul de la ulei. Nu e spuma dar e maroniu pe acolo. Ulei/apa tot picura de pe joja.

Lichidul din vasul de expansiune e albastru/verde si nu pare a avea impuritati. Lichidul de pe capac era uleios.

Am bagat-o de 2 ori pe tester inainte sa vin cu ea si doar niste erori la faruri am avut pe care le-am si scos.

Totusi nu trebuia sa creasca si temperatura peste 90 in conditiile in cand i-am dat forja? Dupa o zi dupa forja parca se aude ceva mai galagios toba finala.

Apa nu am sub masina asta e clar.

 

Sa vad cum fac rost de bani si caut un service aici sa schimb garnitura, uleiul si probabil lichidul de racire. Cand schimb lichidul de racire nu ar trebui spalata bine toata instalatia sa nu mai ramana ulei?

In rest daca tot schimb garnitura nu ar mai trebui sa schimb ceva ceva in motor ca sa fie bine?

 

P.S. Din cate stiu nu am termoflot, adica radiator de racire a uleiului. S-a pus mai mult pe diesel si eu am benzinar

Edited by Maniak22
Link to comment
Share on other sites

Garnitura chiulasa :fear:

Si trebuie alezata _chiulasa_? Sau sa schimb doar garnitura? Ceva camasi nu ar fi indicat sa schimb ?

E o problema mare ca trebuie sa schimb garnitura? Se poate intampla oricui la un anumit nr de kilometrii? Fostul proprietar mi-a spus ca nu a fost desfacut motorul si are 266.000 km.... cam greu de crezut nu?

Link to comment
Share on other sites

... mi s-a parut ca e prea lichid si picura de pe ea dar nu avea spuma sau ceva culoare ciudata. Nu am prea acordat atentie pana ieri seara cand am dat niste liniute prin oras.

 

-eu am schimbat acest tip de ulei din aceasta cauza si anume ca era prea ''lichid'' BMW LL 10w40, dupa numarul de km cred -repet - cred ca ar trebui alt tip de ulei. Eu am bagat LIQUI MOLLY MOS2 10w40, un tip de ulei specific cu acest aditiv MOS2 pt motoare de generatie mai veche insa cu factor de protectie

 

-nu poti completa cu apa pur si simplu, ci trebuie sa iti faca cineva aerisirea completa, sau chiar tu. Exista cateva reguli in cazul in care vrei sa completezi chiar si cu apa

 

scoate fum?

Edited by tho_klan
Link to comment
Share on other sites

-eu am schimbat acest tip de ulei din aceasta cauza si anume ca era prea ''lichid'' BMW LL 10w40, dupa numarul de km cred -repet - cred ca ar trebui alt tip de ulei. Eu am bagat LIQUI MOLLY MOS2 10w40, un tip de ulei specific cu acest aditiv MOS2 pt motoare de generatie mai veche insa cu factor de protectie

 

-nu poti completa cu apa pur si simplu, ci trebuie sa iti faca cineva aerisirea completa, sau chiar tu. Exista cateva reguli in cazul in care vrei sa completezi chiar si cu apa

 

scoate fum?

 

Nu scoate fum. Nu prea am unde sa fac eu aerisirea completa si nici nu am gasit inca un magazin de piese auto ca sa iau ulei sau antigel.

Nu stiu ce sa zic cu uleiul pentru ca am auzit de la multi ca uleiul nu se pune in functie de vechimea motorului ci in functie de stilul de condus.

Acum nu stiu ce sa mai spun.

Edited by Maniak22
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.