Jump to content

Probleme pornire Bmw 725 tds


Recommended Posts

Salutare tuturor.

 

Detin un bmw 725 tds an 98 E38 si de la o vreme ma confrunt cu o problema. Cand pornesc masina imi scoate o pacla de fum negru , si porneste putin mai greu adica mai in lung fata de cand l-am adus . De exemplu daca ii dau pedala pana la 4 mii de ture apoi cand o las la relantiu se simt niste vibratii , defapt ca niste valuri usoare in caroseria masina . Are cineva idee de la ce provin treburile astea?

Link to comment
Share on other sites

Pompa de injectie pentru pornirea grea la cald.

 

Cauta pe net ca sigur vei gasi raspunsuri la intrebarile tale dar oricum trebuie verificata pompa de injectie in primul rand. Motoarele diesel BMW de2.5 Euro 2 de pe 325, 525, 725 pana in 98 au aceasta problema

 

Si eu am un 725 din 97 si trebuie reparata pompa.

poti anula senzorul temperatura motor si va porni la sfert cand e cald motorul (porneste bujiile incadescente indiferent de temperatura) dar eu nu o va chiar ca o solutie definitiva doar de moment pana se repara pompa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pompa de injectie pentru pornirea grea la cald.

 

Cauta pe net ca sigur vei gasi raspunsuri la intrebarile tale dar oricum trebuie verificata pompa de injectie in primul rand. Motoarele diesel BMW de2.5 Euro 2 de pe 325, 525, 725 pana in 98 au aceasta problema

 

Si eu am un 725 din 97 si trebuie reparata pompa.

poti anula senzorul temperatura motor si va porni la sfert cand e cald motorul (porneste bujiile incadescente indiferent de temperatura) dar eu nu o va chiar ca o solutie definitiva doar de moment pana se repara pompa.

 

si eu am aceiasi problema cu pompa d injectie la sheptarul meu... cum pot anula senzorul de temperatura motor?

e complicat? sau doar o mufa?

Link to comment
Share on other sites

problema la mine nu e de la pompa de injectie . Problema e ca pe furtunu de tur de dupa filtru de motorina imi vin bule de aer chiar multe .... . Nu stiu de unde si cum am fost la 5 mecanici toti is varza in beci ... e clar ca de la bulele alea de aer se dezamorseaza pompa . Daca pornesc masina si o opresc si o pornesc apoi repede nu se vad bule iar masina porneste la sfert . Daca o las 20 de minute apar bule pe furtun si o ia foarte greu . Astept pareri.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am avut un E36 pe care am pus un motor M51 2.5tds si m-am confruntat cu aceeasi problema cu bulele de aer pe instalatie.

Ca si rezolvare am cumparat o supapa de sens (20 lei) pe care am montat-o pe furtunul de tur dintre filtrul de motorina si pompa de injectie.

Am mai umblat putin si la capacul cu reglaj electronic al pompei de injectie si nu am mai avut probleme cu pornirea atat cu motorul rece cat si cald ;)

Succes!

 

La mine cred ca se dezamorsa pe la furtunasele de retur de la injectoare cu toate ca le schimbasem inainte. Uneori am vazut ca mai era motorina si in jurul injectoarelor si am inlocuit garniturile de cupru ale injectoarelor.

Link to comment
Share on other sites

In rezervor ai in partea dreapta pompa de motorina si un senzor de nivel iar in partea stanga e doar senzorul de nivel (plutitor).

Ai verificat furtunasele de retur ale injectoarelor?

Sau poate mai trebuiesc stranse piuletele din capul injectoarelor care fixeaza conductele metalice...

Sau poate conducta transparenta dintre pompa de injectie si filtrul de motorina din cauza vechimii sa nu mai etanseze bine...

Link to comment
Share on other sites

Bulele vin dinspre filtru motorina rezervor . Azi am schimbat filtru motorina cu unu Mann ce-i drept porneste putin mai usor dar bule tot vin . Nu s-a umblat 1 an de zile la injectoare sau alte chestii pr la motor. Problema a aparut de 2 saptamani . Am sa ma duc sa verific pompa din rezervor . revin cu argumente.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Problema e din rezervor . Am scos turul si nu baga motorina cum trebuie si probabil cand trage s creaza vid mare si prinde aer pe la o inbinatura ceva. Ceva este infundat in rezervor sau nu functioneaza cum trebuie . Masina in service luni am raspunsul . Aveti ce ceva idei pana una alta?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut.Nu te mai chinuii ca nu rezolvi nimic.Aceasi problema am avuto si eu si am demontat tot si degeaba.Problema este din fabricatie si se rezolva prin doua metode ori anulezi rezervorul din stanga ori nu lasi sa scada motorina sub prima linie adica 20 de litri.Si acum si explicatia bmw e38 tds ca si celelalte are doua rezervoare.Cum se spunea si mai sus cel din stanga are senzor de nivel iar cel din dreapta are pompa electrica de motorina si un senzor care face media cu celalalt rezervor.Si pe principiul vaselor comunicante teoretic combustibilul ar trebuii sa scada egal din cele doua rezervoare dar avand in vedere ca cele doua rezervoare sunt despartite de coloana cardanului conductele sunt mai sus si nu scade nivelul egal atunci cand mai ai 20 de litri in ele respectiv 10 litri si 10 litri.Cand scade sub acest nivel cel din dreapta unde este pompa se goleste si prinde aer iar cel din stanga nu.Cand am desfacut si am vazut ca cel din dreapta este aproape gol iar in cel din stanga mai aveam 12 litri.Asta poti sa o faci ca sa te convingi desfaci bancheta si o sa ai un cauciuc perforat si ajungi la pompa si desfaci si poti sa scoti cu o pompa de vacum tot combustibilul din rezervorul drept si ai sa vezi ca din stanga nu scade.Culmea este ca in mers nu am avut probleme si nu am pentru ca o sa zoceti da ce ma tu nu lasi sa ti se aprinda becul la motorina dar eu va spun din experienta proprie ca atunci cand imi scade nivelul sub 20 de litri imi porneste greu mai ales la rece. Daca am motorina mai mult 30 40 sau jumate de rezervor porneste la sfert.Si credetima am curatat tot.Deci cum v-am spus cei care nu fac drumuri lungi si se multumesc cu 40 de litri pot sa anuleze la un service rezervotul din stanga iar cei ce au nevoie de toata capacitatea de 85 trebuie sa nu lase motorina sub 20 de litri,sau pun pompa de motorina si in rezervorul stang sau pun masina inclinata pe dreapta.Bafta si km multi fara probleme.

P.S. am pus si eu valva de sens noua cu pompa de amorsat si mi sa spart in 3 luni de am avut de tras in drum cu ea asa ca aveti grija ce puneti.

Link to comment
Share on other sites

egalizarea rezervoarelor se face de catre sucking jet pump

sau lift pump in cooperare cu pompa de motorina din rezervor care trebuie sa creeze o anumita presiune ..cauzele lipsei de presiune pot fi sorb pompa motorina infundat .filtru motorina infundat sau pur si simplu pompa este 'obosita' .. trebuie verificati si senzorii de nivel..este putin probabil ca pompa de transfer (sucking jet pump

)sa fie defecta fiind un dispozitiv simplu de transfer pe baza diferentei de presiune..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
salutare tuturor . problema a fost rezolvata ... Desfacut sub bancheta din spate pe partea din spate la pasager capacul ce se afla sub cercul de cauciuc . Desfacut si capacul de metal . Deci bmw 725 tds are pompa de cmbustibil sau ce o fi aia . Spre surprindere filtru de pe capatul pompei era aproximativ cimentat :) . Am suflat la o vulcanizare filtrul , iar pompa am pus-o pe direct si nu functiona . Am schimbat pompa pret 250 RON de producator (mare atentie aceasta pompa e compatibila si cu unele pompe de benzina ) . In concluzie am schimbat acea pompa si masina merge ok
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare tuturor . Revin cum am spus si in postul anterior am schimbat pompa si totul a fost ok pana la un moment dat . Am cumparat o pompa de la dezmembrari de 728 benzina . tipul de la piese auto a spus ca in programul lui ii da ca e compatibila si cu cea de 725 tds . am pus-o pe masina a functionat 1 luna dupa care aceeasi probleme mult aer pe furtunul de tur si masina nu mai pornea . Am cumparat una noua de la un magazin de piese auto dar surpriza tot o pompa de benzina care zice el ca in program ii zice ca merge si pe 725 tds . Am montat-o masina a mers ok pana astazi cand a aparut aceeasi problema cu bule de aer pe furtunu de tur . Mentionez ca aveam in jur de 13 litrii motorina in rezervor , masina a fost parcata pe o parte , ridicata partea dreapta unde e pompa . Se poate sa se fi dus motorina in rezervorul din stanga? dupa ce am lasat-o cateva ore am pornit-o cu greu si acum nu mai apar bule , i-am mai pus 20 de litrii de motorina si pare sa functioneze. Care ar fi motivul de se duc pompele pe masina? sa fie din cauza ca imi dau pompe de benzina care zice ca se potriveste si pe tds-ul meu ? sau dati-mi un cod al unei pompe diesel pentru 725 TDS. Va multumesc pentru ca imi cititi si imi raspundeti la problemele mele.
Link to comment
Share on other sites

Pompa aia din rezervor are un fel de sita la capat, daca mergi cu 10-15l de motorina in rezervor va trage toata mizeria adunata in 15 ani si se va infunda. Daca incerci sa stai macar cu jumatate de rezervor plin nu cred ca o sa mai ai probleme. Si posibil ca indicatorul de combustibil sa nu functioneze asa cum trebuie si sa ai mai putina motorina decat iti arata el.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Daca te uiti pe realoem o sa vezi ca ai coduri diferite la pompe. Concluziile le tragi singur.

 

16141183361 e ce ai tu pe masina.

16141183947 e pentru motorizare benzina

 

Pretul este identic la amandoua, asta pare ciudat.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
salut.am un bmw 730d din 2004 si de ceva vreme face figuri la pornire doar cand este cald ...adica nu porneste pana nu se raceste motoru....ati mai avut probleme de genu asta...sa fie senzor de temperatura sau pompa de inalta preusine...astept niste raspunsuri...multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut!

 

Am un 725tds si de ceva vreme am probleme cu pornirea la rece (dimineata sau cand este frig afara)... trebuie sa dau de 3-4 ori la automat asa sustinut (cam 10secunde) ca sa o ia...de parca ar fi dezamorsata pompa si ~1min nu merege in toti cilindrii, apoi isi revine... daca las masina in soare si se incalzeste putin porneste aproape la sfert... la cald nu am probleme cu pornirea...

 

Am schimbat furtunasele de retur ale injectoarelor pt ca se crapau si pierdea motorina si ma gandeam ca poate se dezamorseaza...

Am cumparat bujii incandescente noi... am schimbat si releul pt bujii incandescente... si tot greu porneste la rece.

am verificat cu aparat de masura si cu lampa de control si cand pun contactul nu primesc curent pe firele care se prind pe bujiile incandescente...

 

Ce ar trebui sa verific si unde???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salut.Ia instalatia la mana si verifica de la traseul de la bujii inspre releu si pana la sigurante.Nu stiu sa iti spun exact fara o schema electrica dar vezi ca ai relee la motor in partea dreapta cum stai la volan,dupa torpedou si in portbagaj.Releul de temporizare al bujiilor incandescente este de asemenea alimentat de un releu.Si verifica desigur toate sigurantele.Am demontat cele doua e38 ale mele cap coada dar nu mai tin minte exact.A si daca tot nu dai de buba vezi ca mai ai niste sigurante foarte mari sub mocheta pasager fata dreapta.Acestea pica foarte greu dar asta ti-ar fi ultima solutie.(trebuie dat scaunul jos).Si inca o chestie in bord pe display nu iti arata mesajul de incalzire buji gen"pre heating"?Sa sti macar daca da comanda.Daca nu iti apare mesajul cand e rece atunci e senzorul temperatura motor stricat.daca ai probleme cu pixelii si nu poti descifra atunci cauta un electrician bun sa o ia la puricat ca fara bujii nu porneste si numa omori electromotorul.Bafta Edited by zoom1200
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.