Jump to content

CV automata E39-525d


Recommended Posts

Salut, am o problema la cutie, cu maneta in R, daca tin piciorul pe frana se aude un zgomot, un carait insotit de o trepidatie. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am citit pe forum, spunea cineva ca ar putea fi de vina tampoanele motor. Daca sunt uzate, de ce are acest simptom doar in R, nu si in celelalte viteze? Multumesc !
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut, am o problema la cutie, cu maneta in R, daca tin piciorul pe frana se aude un zgomot, un carait insotit de o trepidatie. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am citit pe forum, spunea cineva ca ar putea fi de vina tampoanele motor. Daca sunt uzate, de ce are acest simptom doar in R, nu si in celelalte viteze? Multumesc !

Problema rezolvata, schimbat tampoane motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut, inca doua probleme aparute:

1. Dupa o stationare indelungata, 10-12 ore, la introducerea manetei in D masina nu are nicio tendinta de miscare, de a pleca de pe loc la eliberarea franei si la accelerare usoara. Revin cu maneta in N sau P si iar in D dupa care pleaca de pe loc.

2. La trecerea pe manual in timp ce reduc viteza, treptele se schimba frumos in jos pana la oprirea definitiva cand ramane in treapta a 2-a. Nu trebuie sa treaca in treapta a 1-a la oprire definitiva?

S-a mai confruntat cineva cu aceaste probleme? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut, inca doua probleme aparute:

1. Dupa o stationare indelungata, 10-12 ore, la introducerea manetei in D masina nu are nicio tendinta de miscare, de a pleca de pe loc la eliberarea franei si la accelerare usoara. Revin cu maneta in N sau P si iar in D dupa care pleaca de pe loc.

2. La trecerea pe manual in timp ce reduc viteza, treptele se schimba frumos in jos pana la oprirea definitiva cand ramane in treapta a 2-a. Nu trebuie sa treaca in treapta a 1-a la oprire definitiva?

S-a mai confruntat cineva cu aceaste probleme? Multumesc!

2. La fel este si la mine. Cred ca este normal. Pot sa plec cu a doua fara nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

De ce ai face asta?

Pentru ca pe manual pleaca foarte usor cu a doua, si in D pleaca cu 1 si pe la 1300 - 1500 de ture schimba a doua. Eu circul mai mult in oras si cred ca este o uzura in plus la cutie sa tot schimbe 1 - 2 - 3, cand ar putea sa schimbe 2 - 3 numai :) (Nu sunt specialist, ma gandesc si eu, poate ma insel)

Link to comment
Share on other sites

Pleaca usor pentru ca probabil are cuplu nesimtit. Sfatul meu e s-o lasi asa. Cutia sa aibe mereu uleiul curat in ea si la revedere. Asta e singura ta grija de unde privesc eu problema.
Link to comment
Share on other sites

La mine cu 1 pleaca de pe loc in D. Pot face update sa plece cu a doua?

nu stiu ce sa zic dar aici unde lucrez sunt multe bmw si toate automate

a mea e91 pleaca cu a 2

la un e60 535d 2005 tot cu a 2

x6 3,5d 2008tot cu a 2

x1 2l 2011 la fel

e39 530d 2002 tot la fel

tin sa cred ca toate ar pleca cu a 2_ua

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.