Jump to content

My car


RaYn3

Recommended Posts

Gasesti ambele piese. Atat capsa ce vine in covoras cat si surubul ala ce il infingi in mocheta.

Nu cred ca se potrivesc intre ele modele diferite.

Dar sunt cativa lei, mai bine iei complet si nu ai probleme.

 

 

Am fost vineri la un magazin destul de mare de piese auto si n-aveau asa ceva :( Doar presuri si ceva elemente de plastic care trebuie fixate in mocheta, restul vin cu covorasele mi-au zis! Am fost si la repr BMW si nu se poate comanda doar covorasul de la sofer, desi cel de acolo mi-a zis ca in trecut se putea face! Probabil ca pana la urma comand doar acele elemente de plastic cu scaiul ce se prind in podea, iar pt covor o sa caut un mat textil, oponentul scaiului!

 

 

Alta chestie, vreau sa-mi pun folie si am fost in weekend la un tip in TM care monteaza doar LLumar si la tipul de folie ATR cu 5% transparenta pe spate si 50% pe geamurile fata, costul este de 1100RON! Cum vi se pare pretul?

Avea un poster cu toate foliile LLumar si peste ATR mai era decat un model nou zicea el, care inca nu era disponibil inca pe piata! Mi-a aratat si la lampa cu UV si chiar retine caldura fata de ATC care-i imediat sub ATR si mult mai mult fata de ce era sub ATC! Chiar e un lucru bun sa reflecte caldura, cel putin vara sa nu mai fie totul f incins dupa o zi de stat in soare! Cred ca pt o folie la fel de important este sa nu lase caldura in interior si nu doar sa-ti coloreze geamurile!

Link to comment
Share on other sites

Cum Doamne n-au gasit?

In programul de VAG trebuiau sa caute dar le-a fost lene.

Uite si piesele si codurile: http://www.ebay.co.uk/itm/2-X-FLOOR-MAT-FIXING-STOPPER-HOLDER-CLIPS-AUDI-SEAT-SKODA-VW-3D0898501-3D0864851-/271418357633?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f31cb7781

 

Referitor la folii, la mine in oras e un atelier de parbrize care monteaza si folii LLumar cu certificat, undeva la 550 lei (atat era in toamna cand am intrebat eu). Baietii sunt cam cei mai buni din oras, nu garaj.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la folii, la mine in oras e un atelier de parbrize care monteaza si folii LLumar cu certificat, undeva la 550 lei (atat era in toamna cand am intrebat eu). Baietii sunt cam cei mai buni din oras, nu garaj.

 

 

Pai probabil ca 550RON cu foliile cele mai ieftine! Asa si tipul asta zicea ca pune din alea sub ATC mult mai ieftin, dar calitatea este mai slaba, garantia de 5ani fata de 10ani la ATR si la calitate ma refer ca nu retine caldura mai deloc! Doar sa colorezi geamurile :) O sa ma mai interesez si in alta parte, cu acelasi tip de folie si abia dupa iau o decizie! Oricum imi place faptul ca retine caldura, cel putin comparatia cu lampa UV si cu diverse tipuri de folie!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti despre foliile Solarzone? Am gasit intr-un alt loc, la recomandare, ca fiind cei mai ok din TM atat in detailing cat si ca folii auto! Pret: 550RON toata masina! Am mai discutat si cu altcineva si intr-adevar 1100RON este cam mult!

 

 

LE. Astia cu 550RON sunt cei de la Cosmetic Sis si am mai gasit pe unii de la MotorKraft tot in TM care-s chiar mai ieftini! Cei care ati montat la acestia 2 ori chiar si la altii, ce parere aveti? Cei de la Motorkraft monteaza si LLumar si SolarZone si se lauda ca sunt certificati in montarea foliilor!

 

 

MotorKraft

Cosmetic SIS

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Pentru cei din TM, unde v-ati montat folii? Eu din cate m-am informat in ultima perioada, am luat legatura cu urmatorii, plus detaliile oferite de ei:

 

1. Motorkraft, desi cineva mi-a zis sa ma feresc de ei dupa o exp neplacuta cu acestia! Au montat folie pe o masina, doar ca au lasat fire de par, praf! Am sunat la ei, monteaza LLumar la 550RON, dar ca majoritatea pun folie entry-level llumar, AT! Nu demonteaza fetele la usi!

2. CA Glass, monteaza LLumar, tot entry-level(AT), la 480RON! Demonteaza fetele de la usi :( Ca si montaj, cica sunt OK!

 

3. Cosmetic SIS, monteaza doar folie SolarZone :( la 550RON toata masina! feedback bun dpdv al montajului! Nu demonteaza fetele de la usi!

 

4. In Urseni, monteaza LLumar de orice tip, destul de fair, in sensul ca m-a informat ca-s mai multe tipuri de folie LLumar, nu doar ca pune LLumar si atat, la fel ca toti ceilalti, plus testare pe diferite mostre de geamuri cu folii llumar, cu lampa UV! 500RON folia entry(AT) si 1100RON(ATR****) si 1000RON(ATC***)

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa-mi montez foliile pana la urma! Am mers la cosmeticaautotm.ro, tipul din mosnita de altfel! Si la recomandarea lui am pus 21% pe spate si 35% pe fata, a.i. trecerea sa nu fie prea brusca fata de un 5% pe spate! Am zis sa nu fie totusi prea evidenta pe fata si sa ma opreasca astia prin trafic! Am asistat la toata lucrarea si chiar mi-a placut cum au lucrat! Folie am mers pe ATC, peste ceea ce se monteaza in mod uzual prin alte locuri, adica AT! Mai jos doua poze facute cu telefonul desi nu se vede prea bine! Sunt cam multe reflexii si nici whitebalance-ul nu-i prea OK!

post-55199-0-77543200-1396021317_thumb.jpg

post-55199-0-29426400-1396021318_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Desi s-a pus praful pe aici, vreau sa identific care-i mai exact simeringul de la timoneria schimbatorului de viteze si ce tip de ulei(cati litri?) se pune pune mai exact in cutia de viteze? Ultima oara cand am fost la mecanic, mi-a zis ca sunt ceva urme de ulei din cauza acelui simering si ca ar fi bine sa-l inlocuiesc, doar ca nu prea stiu exact care-i ala! Eu presupun ca ar fi piesa 7 http://www.realoem.c...438&hg=25&fg=05 Sau?

 

Uleiul la cutie, desi este manuala, as vrea sa-l inlocuiesc doar preventiv, poate se mai imbunatateste totusi ceva in ceea ce priveste agatatul in prima treapta!

 

 

Ca si update-uri, am reusit sa-i pun alarma, Viper 3901V pe CAN, plus revizia dupa 11 000Km, acum 3 sapt! Am pus ulei Original BMW 0W40 si filtrele toate pe MAN!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Daaaa... un surub la baza cutiei. :D

Dupa ce demontezi scutul.

 

Uleiul la cutie il mai aman ca mi-am comandat volanta si kitul de ambreiaj si probabil ca pe maine le si schimb! Ma enerveaza acel tremurat la plecarea de pe loc! In fine!

 

 

 

Cum e cu alarma pe CAN? Unde ai pus modulul si ce ai avut de legat la el?

 

 

Este OK ce sa zic! N-am vrut sa ma mai complic cu o alta telecomanda ori pager de aceea am preferat aceasta solutie "clean"! Am montat-o la cei de la Falcon TM, totul a mers smooth, chiar stia ce face tipul respectiv! Modulul l-a bagat pe undeva pe sub volan, sincer sa fiu nu stiu pozitia exacta! Chiar l-am intrebat pe tip daca o sa am nevoie de butonul de pe modul vreodata, de acel valet parca si mi-a zis ca n-o sa fie nevoie sa-l folosesc ca-i chiar OK alarma! Pe langa ce stia alarma, mi-am pus LED-ul Viper precum si senzorul de perimetru interior-exterior. Pe asta mi l-a montat in consola centrala, pe sub schimbatorul de viteze! Desi la inceput anumiti "experti" de la alte firme ce monteaza alarme, incercau sa ma prosteasca de faptul ca nu-i OK acel senzor de perimetru cel putin si pt ext, ca se declanseaza prea des, nu-i adevarat deloc! Chiar functioneaza bine si suna doar daca te apropii foarte mult de masina ori cand incerci sa te uiti prin geamuri! La mine este setat aproape de maxim din cauza foliilor!

Link to comment
Share on other sites

E bine asa. Eu aveam senzor de perimetru la cealalta masina si l-am scos ca imi dadea prea multe alarme prin parcari.

Bip-urile la inchidere/deschidere cum sunt? La fel ca la cele oem de bmw?

 

De asemenea, poti porni/opri din idrive beep-urile si semnalele? Sau asta o merge doar la alarmele oem?

Link to comment
Share on other sites

E bine asa. Eu aveam senzor de perimetru la cealalta masina si l-am scos ca imi dadea prea multe alarme prin parcari.

Bip-urile la inchidere/deschidere cum sunt? La fel ca la cele oem de bmw?

 

De asemenea, poti porni/opri din idrive beep-urile si semnalele? Sau asta o merge doar la alarmele oem?

 

 

Sunt la lucru si nu-mi merge youtube-ul sa vad cum sunt cele de la alarmele OEM! Oricum sunt discrete si suna altfel in comparatie cu alarma ce-am avut-o demult pe logan!

 

 

Acasa am o parcare cu 2 randuri, deci nu e trafic, doar cei care vin sa parcheze ori sa plece! Spre ex aseara am auzit prima oara ca a beep-uit aici in parcare si asta dupa ce a parcat cineva langa mine, cel mai probabil ca dupa ce s-a dat jos din masina, respectivul s-a apropiat prea mult de masina!

 

 

Nu se pot modifica parametrii din idrive! Intr-adevar a trebuit scris in prealabil un soft specific ca sa lucreze cu masina, dar nu o poti controla ulterior din iDrive! Poate doar la cele OEM, doar ca la OEM din cate am inteles n-ai atat de multe optiuni, poate are doar senzorul de soc, sunt mai basic!

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am zis si pe topicul cu tremuratul la plecarea de pe loc, vineri am schimbat volanta si kitul de ambreiaj pe LuK! Din fabrica pe masina erau tot LuK doar ca avea si stanta BMW impreuna cu P/N! Problema rezolvata!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
O mica problema ori poate mai mult o ingrijorare din partea mea! Acum o ora cand am plecat de acasa spre lucru, desi n-am mult de condus(~5min), in doua cazuri in care am luat piciorul de pe acceleratie ceva mai brusc, un fel de frana de motor, pe langa asta am simtit ceva ca si cand ar fi patinat masina, desi nu mi s-a parut sa se fi aprins si martorul de DSC! In schimb s-a aprins scurt martorul de check engine! Asta cu martorul de check engine am remarcat ca s-a mai aprins si alte dati, indeosebi acum iarna si mai ales cand motorul era rece! Mentionez ca sunt vreo -4gr in TM la ora actuala! Ciudat rau se comporta dieselurile astea la frig, sufera :( Cum este mai cald afara, undeva peste 5gr, altfel suna si total alt comportament! Stiu ca pana acum n-a mai avut acel "patinaj" cel putin! Poate intr-adevar a prins ceva zona cu gheata pe asphalt totusi, desi era oarecum uscat, dar la temp de -4, -5gr se depune chiciura, trec masini, o topesc dupa care ingheata din nou! E ceva normal ori ar trebui sa-mi fac griji?
Link to comment
Share on other sites

La Bucuresti foliile costa in jur de 300 lei, cat despre senzorul de perimetru al alarmei mi se pare o chestie tampita si nu pot sa le sufar. Ai ales bine transparenta si se vede frumos pe masina.

 

In schimba, nu pot sa inteleg de ce trebuie sa porneasca alarma daca te apropii de masina?!?!?! Adica nu te deranjeaza, in parcari de supermarket, etc. Mie imi vine sa le sparg geamurile masinilor cu astfel de senzori.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La Bucuresti foliile costa in jur de 300 lei, cat despre senzorul de perimetru al alarmei mi se pare o chestie tampita si nu pot sa le sufar. Ai ales bine transparenta si se vede frumos pe masina.

 

In schimba, nu pot sa inteleg de ce trebuie sa porneasca alarma daca te apropii de masina?!?!?! Adica nu te deranjeaza, in parcari de supermarket, etc. Mie imi vine sa le sparg geamurile masinilor cu astfel de senzori.

 

 

 

Pai nu porneste alarma cand treci pe langa masina! Sunt doar niste sunete scurte de avertizare, poate la asta ai vrut sa te referi! Dupa cum am zis, la mine nu-I chiar atat de sensibil avand in vedere ca am folii si pe fata, senzorul fiind setat aproape de maxim ca sa detecteze totusi ceva! Asta ca sa-ti dai seama ca nu-I chiar atat de critic! Trebuie sa stai f aproape de masina, sa fii lipit de ea ca sa inceapa sa beepaie! Eu zic ca-i OK senzorul de perimetru si pt ext, iar aici imi vine in minte faptul ca se fura oglinzile la bmw-uri, acest senzor fiind un "antifurt de oglinzi" f potrivit! Gandeste-te ca respectivii trebuie sa stea f aproape de caroserie ca sa le demonteze, de usile din fata si automat alarma va face zgomot! Plus pentru alte chestii, dar cred ca la noi asta cu oglinzile este binevenit sa ai un astfel de sensor de perimetru ext! Stiu ca-s deranjante, dar eu spun ca-si fac treaba!

 

LE. Poate ca la alte alarme se intampla ca senzorii de perimetru sa dea rateuri ori sa-si faca de cap, dar la acest Viper cel putin, tind sa cred ca functioneaza correct!

 

 

Edited by RaYn3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Desi s-a pus praful, mai jos o lista cu ce-am reusit sa mai schimb in ultima perioada, desi poate le-am mai enumerat si prin alte topicuri:

 

 

 

 

1. inlocuit lichidul de frana - termen in iDrive

 

2. inlocuit ulei CVM

 

3. schimbat simering de la tija schimbatorului de viteze din CVM

 

4. schimbat volanta si disc ambreiaj pe LuK

 

5. tampon motor

 

6. 1buc. bec AE

 

 

 

 

 

 

 

Vreau sa-i revopsesc pragul din dreapta dupa ce l-am zgariat intr-o bordura acum ceva timp, plus capota care are niste puncte de unde a sarit vopseaua de la pietre.

 

 

 

 

As vrea sa-i schimb si tampoanele de la cutie. Am observat acum cateva sapt ca a smucit destul de tare schimbatorul atunci cand a trebuit sa plec din rampa. Ideea este ca si tremura destul de tare schimbatorul, asta fiind si motivul pentru care am schimbat mai mult unul din tampoane de la motor. Ce parere aveti, voi scapa de smucit si vibratii? Nu costa mult deloc acele tampoane, imi este mai mult ca iar trebuie desfacute scuturile si data jos(slabita poate) cutia, dupa ce deja intr-un timp relativ scurt am schimbat si kitul de ambreiaj, plus acel simering.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ca sa nu mai deschid un nou topic, fiind vorba despre masina personala si desi am mai discutat despre acest subiect si pe alte thread-uri, vreau sa intreb pe cei care poate au avut aceeasi "problema" ori poate sunt mai bine documentati.

Mai exact, de cand cu aceasta vreme geroasa, am avut ceva probleme, in sensul ca dupa ce plecam cu masina de pe loc (dupa cel putin o noapte de stat la -10 / -5grC), dimineata in primele 5min, mi se oprea motorul si primeam o lista lunga de erori: DSC/DBC/Fuel pump, Run Flat Tyre, etc. Mi-a facut o astfel de faza chiar in prima zi a acestui an, la fel dupa o prima noapte f geroasa. In fond aceasta problema mi-a aparut prima data inca de acum 2 ierni si in aceleasi conditii. Iarna trecuta, mai exact in dec. 2014 am schimbat bateria cu una de aceeasi capacitate tot pe OEM. Asadar, dupa ce am schimbat bateria, nu-mi amintesc sa mai fi avut astfel de probleme iarna trecuta, doar ca revenind in prezent, desi teoretic bateria este inca noua, problemele par sa fi revenit. Am mers la un tip cu tester(Rheingold) si mi-a citit erorile stocate dupa un astfel de "ciclu", problemele raportate de modulele ce-au dat erori fiind ca n-au putut comunica cu DDE-ul. Mi-a verificat si incarcare cu osciloscopul, aceasta fiind in parametrii mentionati de BMW in fisa tehnica. Deci problema de aceasta data nu vine de la baterie. Tipul cu testerul mi-a spus ca poate sa fie si DDE-ul, poate ceva contact imperfect pe PCB care la rece se contracta si de aici erorile de comunicare. Dar la fel putea sa fie si acel releu albastru care alimenteaza DDE-ul. Intre timp am schimbat acel releu, fiind cel mai ieftin si s-ar parea ca problema e rezolvata. Dupa ce l-am schimbat nu mi s-a mai oprit motorul si nici erori n-am mai primit. A mai ramas totusi o mica problema si mai mult din aceasta cauza am zis sa intreb. Ca si in datile cand primeam erorile, plus oprirea motorului, acestea erau precedate de aprinderea de doua sau de trei ori a martorului motor pe galben urmat de o scurta intrerupere (dadea in nas). Dupa ce am schimbat acel releu, observ ca inca mai are aceste simptome cu martorul de check engine, dar nu si erorile. Se intampla asa cum ziceam, in primele 5min de cand plec de pe loc si doar cand afara sunt sub 0gr si n-am miscat masina deloc pentru cel putin 2 zile de stat in ger. Azi dupa-masa erau -2gr, n-am mai mers cu masina de marti si la fel, dupa 5min mi s-a aprins check engine de 2 ori intr-un intervat de 2-3min. La fel se intampla din cate am remarcat doar pe perioadele de frana de motor in treapta a 3-a, dupa ce in prealabil am accelerat si am luat piciorul de pe pedala. Sa fie un fel de atentionare ca motorul este inca foarte rece si sa nu fortez?!?! Ori? In rest n-am nici o eroare, tot verific cu Carly. Ma intriga totusi acest lucru. E bine ca s-a rezolvat problema mult mai spinoasa cu oprirea motorului si carnatul de erori, desi nu-s 100% convins. Fata de datile trecute dinaintea schimbarii releului, dupa aprinderea check engine-ului si datul in nas, stiam ca mi se va opri motorul si se va umple bordul si ecranul de erori. Acum inca se mai aprinde acel martor, dar nu se mai opreste motorul.

 

Scuzati de povestea foarte lunga, dar am zis sa explic cat mai detaliat, desi am mai discutat si explicat si in alte topicuri similare ale altor useri.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu niste update-uri proaspete de astazi :). Am plecat in oras pe la ora 13 si evident ca dupa 5min au inceput iar surprizele. Prima data de doua ori s-a aprins check engine scurt urmat de mici smucituri, dupa care s-a oprit motorul de doua ori, plus binecunoscuta lista de erori. Dupa ce-am mers vreo 6Km pana la un supermarket, am stat pe acolo ceva timp dupa care m-am intorsc la masina si-am asteptat sotia sa vina si ea. Am ascultat radio si foarte repede s-a inchis, nu stiu daca a mers 2min. M-am mirat ca a mers asa putin. Dupa ce s-a inchis totul, mi-a aparut in bord si martorul de baterie pe galben, semn ca-i slabita. Am verificat-o in portbagaj si desi nu se putea vedea prea bine, acel ochi de pe baterie era negru, semn ca-i descarcata. La fel dupa ce am repornit masina, mi-a aparut iar acel martor cu bateria pe galben si a pornit destul de greu. A luat-o din prima, dar s-a chinuit, a invartit mult electromotorul. Tin minte ca la fel de greu mi-a mai pornit si marti dimineata. O alta surpriza este ca desi afara erau -2gr, dar si in alte dati cu zile geroase, bujiile n-au mai fost preincalzite, a pornit numai din compresie, semn ca nu-i curent suficient sa le aprinda si pe astea. Sa nu mai spun ca azi dupa ce-am repornit masina in parcarea supermarketului, radioul era pe mute, desi eu nu-l lasasem asa. Se pare pana la urma ca problema vine de la baterie. E descarcata destul de mult, poate si de gerul de afara, dar poate si de ceva consumatori. Ideea este ca intr-adevar nu circul mult cu ea si nu apuca sa se incarce suficient.

 

Unde as putea sa merg sa-mi incarce bateria full? Vreau sa-mi fac si programare la Banat Car zilele urmatoare, sa le-o las sa-si dea si ei cu parerea. Am de ~3ani o alarma Viper pe CAN, cu senzor de perimetru exterior si pe langa astea am si acel LED patrat de se pune in geam. Ma gandesc ca acel LED cel putin "suge" destul curent tot licarind acolo, plus cand si cand senzorul de perimetru exterior impreuna cu "trezirea" din sleep mode a intregii masini atunci cand altii isi parcheaza masiniile pe langa a mea. Vreau sa merg sa deconectez acel LED patrat, sa ramana doar cel mic, default.

Ce parere aveti de un redresor mobil? Are cineva asa ceva? Imi poate recomanda un model?

Link to comment
Share on other sites

acel led este nesemnificativ la consum, daca nu prea folosesti masina mai repede dezactiveaza senzorul de perimetru pana vine caldura, acele atentionari mai absoarbe ceva din baterie

 

O sa-l dezactivez definitiv, desi chiar si acum l-am dat aproape de minim. Stiti care trebuie sa fie curentul minim in baterie cu motorul oprit a.i. sa fie totul in regula? O sa incep sa-l monitorizez de acum incolo. Stiu ca intr-o dimineata imi arata undeva la 11,4V. Oricum trebuie sa merg undeva sa-mi incarce in primul rand bateria 100%.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.