Jump to content

Problema schimb filtru de ulei


Recommended Posts

Salutare tuturor. Ma confrunt cu urmatoarea problema:

De curand am achizitionat un 316 E46 1895 cmc din 2000 benzina 105 cp. Ca aproape orice om normal am vrut sa-i fac schimbul de ulei si filtre. Problema mea este urmatoarea : nu reusesc sa desfac capacul din plastic pentru a schimba filtrul de ulei, sub nici o forma. Au incercat rand pe rand 4 persoane ( de incredere ) din 4 service-uri diferite cu diferite chei pentru filtru, nici unul nu a reusit.

Am fost informat pana acum ca, trebuie spart capacul respectiv si inlocuit cu un altul, ori trebuie demontat tot corpul - aluminiu si dupa care spart cpacul si inlocuit......

Motorul este intact, nu are gram de scurgeri este imaculat, parca nu-mi vine sa ma apuc de demontat....corpul in care este filtru de ulei si capacul respectiv....., cu atat mai mult cu cat nu vreau sa umblu pe la garniturile de la imbinarea corpului aluminiu cu blocul motor.

Ce sa-i fac ???. S-a mai confruntat cineva vreodata cu aceasta problema ?

Link to comment
Share on other sites

Din pacate daca nu ai reusit in 4 locuri,banuiesc cu chei potrivite,singura solutie e sa iti achizitionezi preventiv un capac pt filtru de ulei si apoi sa efectuezi operatia.Ori nu sa mai schimbat uleiul de multa vreme la masina si pur si simplu carcasa filtrului sa blocat,ori la precedenta schimbare sa montat carcasa filtrului defectuos si sa stricat filetul ,sau sa strans pana a iesit sange din ea.Eu personal as achizitiona alta carcasa filtru pt ca aia de pe masina o sa devina inutilizabila mai mult ca sigur.Imi poti lasa ultimele 7 caractere din seria de caroserie sa iti comunic un pret si un cod de piesa ca sa stii la ce sa te astepti.
Link to comment
Share on other sites

Din pacate daca nu ai reusit in 4 locuri,banuiesc cu chei potrivite,singura solutie e sa iti achizitionezi preventiv un capac pt filtru de ulei si apoi sa efectuezi operatia.Ori nu sa mai schimbat uleiul de multa vreme la masina si pur si simplu carcasa filtrului sa blocat,ori la precedenta schimbare sa montat carcasa filtrului defectuos si sa stricat filetul ,sau sa strans pana a iesit sange din ea.Eu personal as achizitiona alta carcasa filtru pt ca aia de pe masina o sa devina inutilizabila mai mult ca sigur.Imi poti lasa ultimele 7 caractere din seria de caroserie sa iti comunic un pret si un cod de piesa ca sa stii la ce sa te astepti.

 

Salut, din pacate nu am actele cu mine, am intrebat si ieri la un magazin de piese.....ceea ce ma inebuneste este faptul ca piesa respectiva daca o comandam de la ei sosea in 3-4-5 zile......, pe de alta parte poate reusesti si fara seria VIN indentificarea respectivei piese, asta in eventualitatea in care doresti sa ma ajuti. Nu stiu ce alte detalii despre motor sa-ti spun....1985 cmc, 1999 decembrie produsa efectiv, 77 kv 105 cp, benzina.

Link to comment
Share on other sites

11421715960 Capac filtru ulei cu garnituri 135 lei.Suna si la un concesionar Bmw poate il gasesti pe stoc si poate si mai ieftin.Asa este,de regula la 4-5 zile vine comanda.Poti merge linistit cu masina pana iti vine piesa,atata timp cat nu iti pierde ulei.Am identificat piesa dupa schema atasata de colegul Bogdan.
Link to comment
Share on other sites

Saru` mana, si va multumesc tuturor pentru raspunsuri sfaturi si opinii. Voi suna la reprezentanta in Bucuresti, fiind si orasul de resedinta sa vad daca au piesa pe stoc.

Am uitat sa va mai intreb un singur lucru. Spargerea piesei respective, este indicat sa se faca fara demontarea corpului unde se infileteaza filtru ( aluminiu )?. In Bucuresti, recomandati pe cineva pentru aceasta operatiune ?

Link to comment
Share on other sites

Carcasa filtrului se taie,se sparge se face bucati..dar cu atentie sa nu se afecteze alte piese.E de evitat demontarea ansamblului filtrant ca sa nu apara alte complicatii si la montare sa nu supureze cu ulei.Daca ai de gand sa faci operatia cu demontarea ansamblului trebuie achizitionata preventiv garnitura ansamblului care te costa 21 lei.Gasesti si aici pe forum baieti buni si priceputi care te pot ajuta.
Link to comment
Share on other sites

offtopic:

sunt o gramada de idioti care strang astfel de suruburi/capace/busoane foarte tare si nu vad de ce pentru ca nu este deloc necesar

 

acolo nu e nicio forta ca sa fie nevoie de o astfel de strangere..ala doar sta pur si simplu acolo

 

la avion, filtru de motorina se strange cu mana..

Link to comment
Share on other sites

E cald si in birou si acasa si afara.........o tura pana pe litoral cu o masina mult dorita si asteptata nu strica nimanui :) dar ce te faci cand nu poti schimba uleiul.......... :download: Becul de la ulei se stinge dupa 2 secunde de la pornire, dar nu mereu alteori se stinge concomitent cu pornirea motorului, nivelul nu a scazut deloc din Germania si pana in prezent, insa uleiul are aproape 20 mii, de aceea sunt disperat sa-l schimb.
Link to comment
Share on other sites

Pune si tu la socoteala ca ai adus masina de la Hamburg si aia sunt km cu un drum pana la mare si inapoi. :D

Stai linistit si da fuga la garla aia mare fara probleme.Am vazut masini aduse din De care nu aveau schimbat uleiul de peste 25.000km si sa scos filtrul de ulei(elementul filtrant)pe bucati si bucati din el cu penseta.Poti face o solutie de compromis sa schimbi uleiul fara filtru si cand ti-a venit carcasa filtrului sa schimbi si filtrul,dar e tiganie pe fata si doar efect placebo.

Link to comment
Share on other sites

poti face doar schimbul de ulei momentan si sa lasi acelasi filtru ca nu e chiar asa mare panica..decat sa mergi cu uleiul ala care are 20 000 km

 

sau..cumpara alt capac, sparge-l pe cel de pe masina, si aia e ;)

 

GABIVVX1 am postat simultan..gand la gand

Edited by slefbb
Link to comment
Share on other sites

Problema este in felul urmator, ca sa poti sparge capacul trebuie demontat corpul filtrului sa nu cada bucati din plastic in circuitul de ungere. Nu exista nici un risc sau vreo problema ulterioara daca se demonteaza corpul filtrului.

 

Uite aici exemplu de schimb de garnituri si oring-uri la modelul tau de motor.

 

P.S. L-ai sunat pe baiatul cu dezmembrarile sa vezi daca are capacul de la filtru de ulei?

 

Salut Robert. L-am sunat de ieri, si nu are din pacate. Nu am vrut sa te deranjez cu telefonul, doar pentru a-ti comunica ca nu am gasit respectivul capac.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc inca o data tuturor pentru raspunsuri, problema s-a rezolvat asa :

Gaurit capacul dintr-un cap in altul cu un burghiu ceva mai gros.

Cu un dorn introdus prin gaura respectiva, si ceva forta a cedat destul de repede, desfiletandu-se.

Curatat temeinic si aspirat corpul aluminiu si gata.

Inlocuit cu unul SH.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.