Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

+1 tuturor de mai sus :).

 

Daca s-ar face ceva cu banii, daca nu s-ar fura, as da fara prea multe comentarii.

 

Chiar am vb cu un norvegian chestia asta, si la ei salariul e impozitat (cu tot cu CAS etc) 50%. Adica ai 10000eur, mai iei 5k. Dar nu ii deranjeaza, sa vezi atitudine pozitiva, mi-a zis ceva de genul, la noi nu exista conceptia de om sarac, ci doar de om aflat in dificultate care trebuie ajutat. Dupa ce-l ajuti, se pune pe picioare, va ajuta si el la randul lui ca salariat.

 

Deci o atitudine deloc revoltatoare.

 

ora de munca incepe de la 22e acolo, cat a-r fi de mari preturile tot e destul ca sa traiesti civilizat,normal ca nu e nimeni suparat cand termina ziua de lucru si au o gandire pozitiva

 

in olanda la fel daca nu castigi peste 28mii pe an iti retrag viza dupa primul an, pe o parte e greu sa te integrezi printre ei, pe o parte dupa ce ai intrat in sistem o sa ai parte de lucruri frumoase in viata, olanda este deosebit de frumoasa, am ramas cu un gust amar cand m-am intors in tara

Link to comment
Share on other sites

La noi consider ca daca iti doresti un motor normal pana in 2litri taxele sunt suportabile. Chiar si pana la 3litri te mai poti descurca desi diferenta e mare. Dar acum sa fim seriosi, vad in oras zilnic SUV-uri cu motoare intre 3 si 5 litri conduse de doamne de 30-50 de ani care se plimba prin oras. Banuiesc ca ai putea sa mergi 10 km prin oras si cu altceva decat cu un touareg 5.0TDI.

Spre exemplu Dacia a scos noul logan 2 cu motorul 0.9TCE turbo si 90hp. Cine a condus logan 1.6 benzina stie ca nu este bolid dar ca sa te duca pana la piata si inapoi este OK. Noul motor e si mai potent deci mai bun. Consum mic, impozit si asigurare foarte mici. Dar avem mentalitatea astea sa aratam opulenta ...

Link to comment
Share on other sites

astazi a luat un prieten numere pe o masina recent adusa, a platit taxa la calcului celei de anul trecut, inca "cica" nu exista alta calculatie. era fericit ca dupa noua taxa "timbru de mediu" suma totala ar fi fost cu ~500€ mai mult (3000 cmc / 2007 euro4)
Link to comment
Share on other sites

La noi consider ca daca iti doresti un motor normal pana in 2litri taxele sunt suportabile. Chiar si pana la 3litri te mai poti descurca desi diferenta e mare. Dar acum sa fim seriosi, vad in oras zilnic SUV-uri cu motoare intre 3 si 5 litri conduse de doamne de 30-50 de ani care se plimba prin oras. Banuiesc ca ai putea sa mergi 10 km prin oras si cu altceva decat cu un touareg 5.0TDI.

Spre exemplu Dacia a scos noul logan 2 cu motorul 0.9TCE turbo si 90hp. Cine a condus logan 1.6 benzina stie ca nu este bolid dar ca sa te duca pana la piata si inapoi este OK. Noul motor e si mai potent deci mai bun. Consum mic, impozit si asigurare foarte mici. Dar avem mentalitatea astea sa aratam opulenta ...

 

Nu e corect cum gandesti. Poate oamenii aia isi permit masinile alea si nu ii intereseaza ca dau 5000 de lei impozit sau cat naiba este. Pe principiul asta te-ai putea intreba si tu de ce ti-ai luat E60 cand si un Logan 0.9 te ducea din punctul a in punctul b. Stiu ca una dintre trasaturile romanilor este sa se intinda mai mult decat le este plapuma dar nu poti generaliza. Si pana la urma Touareg nu este o masina opulenta in opinia mea, e chiar practica.

Link to comment
Share on other sites

 

Spre exemplu Dacia a scos noul logan 2 cu motorul 0.9TCE turbo si 90hp. Cine a condus logan 1.6 benzina stie ca nu este bolid dar ca sa te duca pana la piata si inapoi este OK. Noul motor e si mai potent deci mai bun. Consum mic, impozit si asigurare foarte mici. Dar avem mentalitatea astea sa aratam opulenta ...

 

Ia tu Logan si cand pleci la munte roaga-te sa stea Huidu acasa! nu auzi ca le-a dat la temelie astora de au luat Logan euro 3/4? Vor sa le ia mii de euro taxa, aia de la Dacia au propus, rasu dracu...

Link to comment
Share on other sites

Niste imbecili astia de la Dacia. Daca ei doresc taxe mari pai oamenii aia cu Logane eur3 si 4 nu o sa le mai poata vinde niciodata. In felul asta omul nici nu isi va mai lua alt logan nou ca nu il poate vinde pe ala vechi. Deci pierde la greu dacia. (posesorii de logan 70% din ei cand isi schimba masina tot logan isi iau)'

 

Iar acum daca e sa vorbim strict de siguranta nu stiti cati dintre voi stiti ca Sandero ofera aceeasi protectie in caz de accident ca bmw e46. Si asta nu o zic eu, puteti cauta pe siteul euroncap si veti avea surprize daca va uitati la punctajele obtinute la testele lor.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

 

Spre exemplu Dacia a scos noul logan 2 cu motorul 0.9TCE turbo si 90hp. Cine a condus logan 1.6 benzina stie ca nu este bolid dar ca sa te duca pana la piata si inapoi este OK. Noul motor e si mai potent deci mai bun. Consum mic, impozit si asigurare foarte mici. Dar avem mentalitatea astea sa aratam opulenta ...

 

LOL ..si atat

Link to comment
Share on other sites

Mda, cred ca are dreptate Cosmin.

Interesant este faptul ca daca ar intra in vigoare noul timbru, vom plati diferit pt doua masini aproape identice (practic cu acelasi motor,acelasi an de fabricatie,etc).

 

ai dreptate. o aberatie tipic romaneasca.... pt acelasi tip de masina 2 timbre diferite......

Link to comment
Share on other sites

astia duc masini pe banda in africa ,irak, toate cazaturile,doar sa aiba actele la ele,fara inmatriculare fara nimik, si noi ce facem?? bagam taxe si facem ecologie, ne reinoim parcul auto, cu economie dalea.......

 

pana la urma de ce nu putem sa poluam ca oricum nu avem fabrici ca sa poluam aerul, aveam si noi niste cotete sa ne taram, cat polueaza alea pe langa marii poluatori industriali? dar nu aia au scutiri de impozite, curent si combustibili la jumatate de pret,pe care noi tb sa-i suplinim, scutiri de taxe, si pe noi ne taxeaza din orice cct

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Am primit azi hotararea de la procesul privind inmatriculatul masinii fara plata taxei. Din cate trag eu concluzia, citind toate explicatiile instantei, situatia e nasola incepand cu 2013, nu cred ca se va mai putea contesta ceva in instanta.

 

Se specifica clar ca tot procesul se bazeaza pe faptul ca pentru masinile inmatriculate in Romania nu se plateste taxa, si ca articolul acela din 2012 cu plata la prima transcriere a fost suspendat si ramane discriminarea. Deci concluzia este ca prin faptul ca la ora actuala acel articol nu mai este suspendat, si ca practic pentru toate masinile se plateste sau s-a platit o taxa, nu mai exista discriminare, procesul practic isi pierde esenta.

 

Eu am castigat pentru ca am bagat actele in 2012, dar banuiesc ca cine baga actele acum in 2013, nu mai are nici o sansa.

Edited by WLF
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

rad americanii aia cu motoare de 6L-8L si cu curu de noi, ia uite la aia din lumea a treia John, i-a apucat ecologia, bine ca nu traim in Romania John, la motorul tau dadeai 10 de mii taxa de timbru si 5 mii impozit pe an, esti parlit opulent John, nu ai bani de Romania, acest Dubai al Europei :rofl:

 

 

:LMAO: Asta da!!!:hyper:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.