Jump to content

PROBLEME TURBINA E90


Recommended Posts

salut am un e90 si am o problema la turbina este modelu de turbina MITSUBISHI am schimbat turbina fara partea electronica, si nu mai se mai accelereaza in sarcina nu pot sa ma bag in depasirii , nu stiu cum sa reglez variatorul electronic.

daca stie cineva sa ma indrume cum sa o reglez. va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa desfaci senzorul de pe furtunul de la intercooler si sa-l cureti, posibil sa se rezolve asa. Bafta

 

In alta ordine de idei am trecut si eu prin ce ai facut tu, si anume am schimbat turbina in loc sa schimb doar actuatorul intrucat problema era de acolo.

 

Am avut exact aceleasi simptome care le spui tu, am rezolvat prin schimbarea actuatorului elecronic.

Edited by G30
Link to comment
Share on other sites

pai si cum ai rezolvat reglarea actuatorului ? ca am sunat la service bmw dupa trafic greu si a zis ca eii nu regleaza asa ceva parca esra o masina dupa luna venita, asa sau mirat cand le-am zis este un tester special pentru genul asta de turbine se numeste ATD-1 se vinde numai in polonia , am trimis mail si astept sa vad daca se poate cumpara
Link to comment
Share on other sites

La MITSUBISHI cum am si eu nu te "joci" cu "rectificari" ca nu rezolvi nimic. Am cautat optiuni dar pana si cei care se ocupa cu "recitifcari" mi-au sugerat sa cumpar una noua. Asta este..

 

La mine pe tester dadea Air pressure low/ actuator turbocharger failed, ceva de genul.

Link to comment
Share on other sites

La MITSUBISHI cum am si eu nu te "joci" cu "rectificari" ca nu rezolvi nimic. Am cautat optiuni dar pana si cei care se ocupa cu "recitifcari" mi-au sugerat sa cumpar una noua. Asta este..

 

La mine pe tester dadea Air pressure low/ actuator turbocharger failed, ceva de genul.

Mai nou se reconditioneaza(bine) si turbinele Mitubishi de pe e90,cost 1000-1500 ron , cu garantie 1 an .

Link to comment
Share on other sites

nu am schimbat decat turbina ca sa rupt axu din ea , unde ai puso pe tester ca vreau sa ma duc si eu cu ea ca nu mai suport zici ca am dacia 1100 asa de greu se accelereaza

 

da asa este dar pe unde am umblat sa o reconditionez nu avea chitul pentru modelul asta si autnci te vezi nevoit sa cumperi una noua sau second-hand

Link to comment
Share on other sites

Mai nou se reconditioneaza(bine) si turbinele Mitubishi de pe e90,cost 1000-1500 ron , cu garantie 1 an .

 

 

Stiu ca se reconditioneaza DAR la mine nu a avut treaba parte amecanica. Mecanica era buna. Mie mi-a "picat" partea electronica cum s-ar zice. Nu ma falesc in termeni ca ma depaseste. Eu zic din "amintiri". Am sunat sa o reconditionez desigur si chiar mi-au spus ca acum este posibil dar cand le-am spus exact problema au zis sa cumpar alta noua.

 

In principiu se poate reconditiona DAR mi s-a spus clar ca va iesi o harababura pentru ca geometria va fi diferita, valori etc (fiecare turbina e oarecum unica inf elul ei la fel ca si un motor).

 

Cat despre tester pentru colegu'. Nu stiu ce sa zic. Eu am fost la cineva la mine in oras. Du-te la Rabane. La el mi-am softat masina pentru plusul de putere si presupun ca are tester etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

am deschis un alt theard cu acest subiect insa cer si in acesta un sfat.

 

turbina mea reconditionata scapa un gaz intre corupul si evacuarea turbo-ului. Deoarece nu exista garnituri noi, si mai ales ca garnitura mea se afla sub orice critica nu stiu ce au facut baietii de la reconditionari cu ea, era toata batuta m-am gandit sa o desfac doar partea din spate am facut o garnitura din cutie de bere am pus-o acolo si am remontat-o acum etanseaza perfect nu mai scapa gaze insa masina nu mai trage. mentinez ca am scos acuatorul electronic insa nu am umblat la el doar am scos siguranta de pe bratul lui si cele 2 suruburi mari de pe suportul turbo l-am indepartat de pe el ca sa pot desface spatele de evacuare a turbinei. Apoi am montat-o la loc insa masina nu mai trage iar cand turez masina la ralanti revenirea motroului de la 3000 la ralantii vine intrerupta.

 

Ce credeti ca ar putea fi? e posibil sa se fi dereglat actuatorul electronic?

Link to comment
Share on other sites

am deschis un alt theard cu acest subiect insa cer si in acesta un sfat.

 

turbina mea reconditionata scapa un gaz intre corupul si evacuarea turbo-ului. Deoarece nu exista garnituri noi, si mai ales ca garnitura mea se afla sub orice critica nu stiu ce au facut baietii de la reconditionari cu ea, era toata batuta m-am gandit sa o desfac doar partea din spate am facut o garnitura din cutie de bere am pus-o acolo si am remontat-o acum etanseaza perfect nu mai scapa gaze insa masina nu mai trage. mentinez ca am scos acuatorul electronic insa nu am umblat la el doar am scos siguranta de pe bratul lui si cele 2 suruburi mari de pe suportul turbo l-am indepartat de pe el ca sa pot desface spatele de evacuare a turbinei. Apoi am montat-o la loc insa masina nu mai trage iar cand turez masina la ralanti revenirea motroului de la 3000 la ralantii vine intrerupta.

 

Ce credeti ca ar putea fi? e posibil sa se fi dereglat actuatorul electronic?

da , trebuie calibrata. de unde esti ? in zona mures te pot ajuta ca am avut si eu la e60

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.