Jump to content

probleme cu parte electrica e60


Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Pe unde este situat releul de incarcare la e60 ?Se poate schimba in parcare ?

Problema este urmatoarea.Intr-o dimineata nu a mai vrut sa porneasca .Curent aproape 0.Bateria iese din calcul nu are nici un an de zile.Am pornit-o cu cabluri dar daca dau cablurile jos se opreste motorul.

Credeti ca este alternatorul de vina ?Sau o masa slaba ceva ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si eu am probleme cu alternatorul.

Pornesc si incarca cu 10-11V. Abia dupa cativa kilometri isi revine si incarca cu 14 - 14,5V

La mine apar erorile in momentul in care alternatorul da niste socuri iar tensiunea ajunge la 17-18V. Chestia asta se intampla pentru cateva secunde dupa care si erorile dispar.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/122621-e60-525d-erori/page__p__1808173#entry1808173

schimba releu regulator de incarcare!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut. Am si eu aceiasi problema ca si initiatorul topicului. Am un BMW 530XD din 2005, cumparat de nou, 168.000km. Aseara venind spre casa deodata au luat-o razna stergatoarele, toti martorii din bord aprinsi si eroare "Central electronic failure". Am oprit bineinteles, tot nu-si revenea, si am ajuns acasa asa, s-a stins consola centrala dar muzica mergea. Azi dimineata am fost s-o pornesc si totul parea normal dar nu mai plec azi cu ea sa nu inrautatesc situatia.Maine ( sambata ) am programare la reprezentanta BMW Braila,dar as vrea sa ma duc cat de cat pregatit adica cu ceva ajutor din partea voastra, pentru ca atunci cand i-am intrebat la telefon de eroarea asta au spus ca nu au mai intalnit pana acum. Din ce am mai citit pe forumuri cauze ar putea fi :

 

- releul de incarcare de la alternator

- alternatorul

- bateria

- senzori prin portbagaj

- am avut accident drepta fata, cum spunea si altcineva de pe forum, nu stiu daca e relevant

- abia am schimbat uleiul, si inca nu am resetat eroarea de ulei, sunt pe minus , nu stiu daca e relevant

 

Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi sa le prezint alora maine, sa le dau o indicatie unde sa se uite.

 

Multumesc!

Edited by bandu
Link to comment
Share on other sites

Iti vor citi erorile pt ca la o asemenea eroare destul de probabil sa ramana ceva DTC-uri.

 

Pot fi mai multe cauze. De la moartea unui bus de comunicare (cabluri, contacte - greu de identificat) pana la moartea unui modul.

 

Bateria este putin probabil sa fie cauza, idem si alternatorul. Cel mai bine e sa faci o diagnoza si afliisigur mai multe

Link to comment
Share on other sites

Mda, aveam apa in portbagaj sub roata de rezerva si a facut scurt modului care tine bluetooth-ul, magazia de cd-uri si PDC si a dat peste cap tot sistemul masinii. L-am deconectat, si trebuie sa cumpar altul,960 ron pe original, mi-a dat 2 gauri in tabla masinii sa se scurga apa si sa nu mai ramana. A intrat de-a lungul timpului pe la incheieturi, pe undeva.

 

Deci recomand sa va uitati in portbagaj sub roata pentru ca mi-au zis ca au avut multe cazuri cu apa deci s-ar putea sa fie ceva general la seria 5 E60.

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Ce a fost 960 ron? Modulul PDC?

 

Exista un DIY pe ceva forum unde scrie cum se pot reloca elegant modulele din acel loc. Nu mai stiu acum pe unde este...

 

Eu am reusit performanta acum in concediu sa sparg un vas de 5L de ulei de masline in portbagaj. Initial am crezut ca s-a dus motorul pt ca aveam stropi de ulei pe la esapament (este o aerisire fix deasupra tevii de esapament). Apoi cand am deschis portbagajul :pinch:

 

Vreo 2l s-au scurs in lacasul rotii de rezerva iar modulul PDC a fost cufundat in ulei. De bagaje nu mai zic. Nici acum nu am scos tot uleiul din mocheta :(

 

Am reusit insa sa demontez modulul PDC, sa-l curat cu spray de contacte, servetele etc. si functioneaza bine.

 

Parerea mea e ca ai facut rau sa dai o gaura in masina. Mai bine cautai de unde iti vine apa si rezolvai asa. Cu gaura aia sincer, e cam nasol.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ajutor urgent.am un bmw 530d 2004 ceva imi consuma bateria si cand e oprota merg pompele incontinu.in fiecare dimineata o pornesc cu cabluri.am schimbat releu.am scos ibs.am cumparat baterie noua.am cumparat modulul de confort toate noi pe original .am fost cu ea peste tot pe raza jud Bacau si nu-I dau de capat.astept raspuns
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.