Jump to content

Sfaturi pentru Bmw e46 318ci


Recommended Posts

Daca ai peste 150000 de km sa te pregatesti serios sa schimbi semeringurile la supape , nu a scapat nici un n42 de problema asta ! Eu tocmai am facut operatiunea acum doua zile , si cu ocazia asta am constatat ca am o patina la distributie rupta , noroc ca mecanicul ma prevenit si ma pus sa cumpar si patinele preventiv ! Dupa ce am pus distributia la punct ( este cea mai dificila distributie pe care a construito BMW , conteaza si un milimetru si fara ca cale speciale nu reusesti in veci sa o pui la punct ) sau rezolvat multe din problemele de comportament ale motorului , inclusiv pornirea greoaie la rece !
Link to comment
Share on other sites

Daca ai peste 150000 de km sa te pregatesti serios sa schimbi semeringurile la supape , nu a scapat nici un n42 de problema asta ! Eu tocmai am facut operatiunea acum doua zile , si cu ocazia asta am constatat ca am o patina la distributie rupta , noroc ca mecanicul ma prevenit si ma pus sa cumpar si patinele preventiv ! Dupa ce am pus distributia la punct ( este cea mai dificila distributie pe care a construito BMW , conteaza si un milimetru si fara ca cale speciale nu reusesti in veci sa o pui la punct ) sau rezolvat multe din problemele de comportament ale motorului , inclusiv pornirea greoaie la rece !

Am rezolvat problemele cu pornirea greoaie, nu are patinele rupte, am intinzator modelul nou, am ulei subtire 0w40, nu consuma, masina trage normal are 186000km. Si ai dreptate daca nu pierdeam ulei pe la garnituri ma gandeasm si eu vca tine sa schimb semeringurile.

 

Singura problema care ma omoara : STA MARTORUL LA BATERIE APRINS IN BORD cand merg, s-a schimbat releul de incarcare si fulia la alternator, eroarea nu merge stearsa si nu-i dau de cap. S-a mai lovit cineva de problema aceasta?

Edited by mario318ci
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problemele cu pornirea greoaie, nu are patinele rupte, am intinzator modelul nou, am ulei subtire 0w40, nu consuma, masina trage normal are 186000km. Si ai dreptate daca nu pierdeam ulei pe la garnituri ma gandeasm si eu vca tine sa schimb semeringurile.

 

Singura problema care ma omoara : STA MARTORUL LA BATERIE APRINS IN BORD cand merg, s-a schimbat releul de incarcare si fulia la alternator, eroarea nu merge stearsa si nu-i dau de cap. S-a mai lovit cineva de problema aceasta?

alternatorul incarca ?> Ai verificat presupun . poate e bateria varza daca zici ca ai reconditionat alternator perii etc

Link to comment
Share on other sites

Alternatorul incarca,bateria e buna nu face probleme e BOSCH, am incercat si cu o alta baterie aceeasi treaba.

 

Am facut diagnoza cu DIS si zice ca DME-ul (ecu)nu recunoaste alternatorul si trebuie reprogramat, exact ca in cele 2 poze mai de sus. Nu stiu cum se reprogrameaza si ce e de facut.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca tine de programare , este o problema totusi la alternator ! Poti sa mai faci o chestie , cam complicata de altfel , schimba. alternatoru cu unul care nu da eroarea asta , dute la o intalnire BMW in Iasi si roaga pe cineva care are acelasi tip de motor sa te ajute , si atunci sti sigur daca rebuie resoftat calculatorul masinii !
Link to comment
Share on other sites

Salut , aceasi problema am intalnit si eu la n42-ul meu dupa ce am schimbat alternatorul ramanea aprins in bord martorul de la baterie , am dus masina la trado motors, pusa pe tester sters eroarea si de atunci nu am mai avut probleme cu martorul baterie.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Azi una problema la climatronic!

Imi indica pe display ca baga aer rece/cald dar nu invartea motorasul sa bage aer in habitaclu. Mi a mai facut odata in iarna nu imi baga caldura motorasul,dar si a revenit dupa ce am lasat masina cateva ore. Acum cred ca la fel tre sa o las cateva ore, sper.

Este vreo problema comuna? trebuie sa curat ceva pe acolo sau contact imperfect?

Link to comment
Share on other sites

m

Azi una problema la climatronic!

Imi indica pe display ca baga aer rece/cald dar nu invartea motorasul sa bage aer in habitaclu. Mi a mai facut odata in iarna nu imi baga caldura motorasul,dar si a revenit dupa ce am lasat masina cateva ore. Acum cred ca la fel tre sa o las cateva ore, sper.

Este vreo problema comuna? trebuie sa curat ceva pe acolo sau contact imperfect?

 

Salut,

Da e o problema comuna la E46 si se datoreazĂŁ rezistentei de trepte( i se mai spune si piesa cu tepi). Trebuie ĂŽnlocuitĂŁ si se accesul la ea se face prin torpedou. Am gĂŁsit un service bun si am ĂŽnlocuit-o. Piesa a fost 300 de lei si manopera 100. La BMW era 650 lei (manopera+piesa).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Stie cineva care se ocupa cu schimbarea patinelor si pus distributia la punct cu cale speciale, mai aproape de mine?

A reaparut pornirea greoie cat e motorul rece si imi da erori de misfire pe vreo 2 cilindri . Am verificat pierderile de aer,dar nu am, debitmetru e bun, sondele lamda bune.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am un furtun de la apa fisurat, l-am dat jos ca sa-l schimb, dar in schimb am avut ghinionul sa rup de la intrarea in motor, mai exact furtunul vine pe un tub de plastic care iese din motor, jumatate de tub vine pe furtun prins cu colier si jumatate de tub vine prins in motor.

Se poate cumpara bucata aceea de plastic care am rupt-o si sa o inlocuiesc? Sau trebuie sa fac vreo adaptare sa cumpar ceva de pe la uz sanitar si sa insurubez acolo in motor ca sa pot pune furtunul la loc?

Nasola pozitie am avut, am incercat sa tai colierul ala de fabrica si a cedat plasticul.

post-57640-0-40383100-1393366883_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.