Jump to content

EU III Code P0170


Guest

Recommended Posts

Salut,

 

De cateva zile imi apare check-ul in bord, intr-un final am facut o diagnoza cu Dis si am primit eroarea Fuel suplly system (EU III Code P0170) System too lean.

Masina nu accelereaza cum trebuie, masina in cauza 316i cu motorul 1.9.

Spre exemplu ca sa plec mai repede de la un semafor trebuie sa accelerez undeva la 3000 de ture si apoi sa dau drumul la ambreiaj.

 

Stie cineva mai multe despre asta sau ma poate ajuta cineva ?

Edited by Alex Negrici
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salut,

 

Revin incercand sa gasesc o rezolvare.

 

Eroarea P0170 persista, se presupune ca pe undeva intra prea mult aer si prea putina benzina.

Problema a inceput sa devina si mai suparatoare, cand pornesc masina dimineata/seara (motor rece) imi da in nas nu pot sa acelerez mai mult de 2000-3000 de turatii, dupa ce se incalzeste motorul merge normal.

 

Astazi citind pe forum m-am gandit sa-mi verific nivelul la ulei, am lasat-o pornita, am masurat am completat, insa cand era motorul pornit am vrut sa scot joja, iar pe joja era o mizerie, nu stiu ce este dar mai mult ca sigur nu trebuia sa fie acolo, din teava sau nu stiu cum sa ii zic din care iesea joja se auzea un zgomot foarte urat.

 

Cineva?

 

Poze si video.

 

Poza

Poza

 

http://www.youtube.com/watch?v=6l2dkZJwLdw

Link to comment
Share on other sites

am avut eroarea asta si a fost defect debitmetrul dar intai verifica si supapa pcv.

 

 

 

 

Supapa defecta o identifici foarte usor daca cu motorul pornit incerci sa desfaci busonul de umplere cu ulei, daca supapa e defecta o sa simti un vacuum care opune rezistenta cand incerci sa ridici capacul.

Si vezi cum merge/trage cu mufa de la debitmetru scoasa.

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Maine voi verifica valva pcv.

 

Iar fara debitmetru am verificat, la relanti nu mai sta, insa de mers nu am mers cu ea, ce trebuie sa verific cand scot mufa de la debitmetru cum trage sau ce anume?

Am inteles ca eroarea de mai sus este posibil sa fie dus un furtun pe undeva in spate la culbutori sub cutia in care este filtrul de polen.

 

Mizeria de pe joja e normala?

 

Multumesc pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

da, furtunul acela duce de la capacul culbutorilor la valva pcv, pote fi furtunul spart sau valva defecta.

 

 

 

 

cu mufa de la debitmetru scoasa, ar trebui sa traga bine, dar n-ar trebui sa moara in ralanti din experienta mea.

 

dar verifica intai furtunul acela de gaze si valva

 

 

Link to comment
Share on other sites

am avut eroarea asta si a fost defect debitmetrul dar intai verifica si supapa pcv.

 

 

 

 

Supapa defecta o identifici foarte usor daca cu motorul pornit incerci sa desfaci busonul de umplere cu ulei, daca supapa e defecta o sa simti un vacuum care opune rezistenta cand incerci sa ridici capacul.

Si vezi cum merge/trage cu mufa de la debitmetru scoasa.

 

Salut,

 

Am verificat ce se intampla cand scot busonul de la ulei, s-a simtit cum trage, nu foarte tare, insa era sesizabil. In concluzie e defecta valva pcv? Maine voi face si verificarea debitmetrului.

 

O seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.