Jump to content

Cine are de pe aici M3 e30? original


aleXpeed

Recommended Posts

Off topic.

Am gasit masina asta la vanzare pe mobile dar pretul m-a dat jos de pe scaun :twoup:

Arata superb dar costa aproape cat un M nou.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

S-au facut doar 600 de exemplare, este o masina de colectie...

 

Daca as avea banii necesari, n-as ezita nici o secunda.

 

Plus ca starea masinii e exceptionala.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Off topic.

Am gasit masina asta la vanzare pe mobile dar pretul m-a dat jos de pe scaun :twoup:

Arata superb dar costa aproape cat un M nou.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

S-au facut doar 600 de exemplare, este o masina de colectie...

 

Daca as avea banii necesari, n-as ezita nici o secunda.

 

Plus ca starea masinii e exceptionala.

 

Si eu as face fara sa clipesc acelasi lucru. :twoup:

Am mai gasit vreo 4 exemplare dar toate de la 40000 in sus :D

Link to comment
Share on other sites

Off topic.

Am gasit masina asta la vanzare pe mobile dar pretul m-a dat jos de pe scaun :twoup:

Arata superb dar costa aproape cat un M nou.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

 

 

Nu merita sub nici un pretext... 238 de cai sunt ok si nu prea... In banii aia cumperi 4 M3-uri E36 si care sunt si super intretinute si au si 321 de cai... Daca vrei e30 in 15 mii de euro iti faci un urs de 500 de cai si o si aranjezi ca look.... De ce face atat ? Ca are o taraba lipita pe el in care scrie ca au fost doar nu stiu cate bucati ? In asta consta valoarea unei masini ? Intr-o taraba ?

 

Si ce daca s-au facut doar 600 ????? Cu 15 mii faci una pe care lipesti o taraba pe care scrii ca e unicat... Deci si mai de colectie...

 

Cel putin ciudat ca unii se grabesc sa afirme ca si-ar lua cu ochii inchisi... :twoup:

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

diferenta intre masini este mare, nu cred ca sunt multi proprietari care ar schimba M3 E30 pentru M3 E36 sau E46. caracterul s-a pierdut pe drumul tehnologiei.

 

de pret nu comentez, insa e vorba despre o masina de colectie, care reprezinta tot ce putea da BMW mai bun la vremea respectiva.

 

 

PS : taraba = Masã improvizatã pe care negustorii ambulanÞi κi expun ºi κi vând marfa la târguri, În pieÞe sau pe strãzi

Link to comment
Share on other sites

the_rifle, eÂşti mortal :twoup:) tu transformi totul ĂŽn bani direct Âşi la tine partea subiectivĂŁ nu are nici o valoare....e tocmai ceea ce Ăžine de pasiune, de hobby sau cum vrei tu sĂŁ-i spui....

E ca Âşi cum ai spune ca din banii pe care i-ai putea da pe chitara lui Elvis iĂži iei alte o sutĂŁ si....asta e :twoup:...poate cĂŁ nici eu nu aÂş da banii pe bmw-ul ala, dar....nu ĂŽnseamnĂŁ ca ceea ce nu ĂŽnĂželegem nu e bun...

MaÂşina aia nu o cumperi ca sĂŁ faci play-uri cu maÂşini construite ĂŽn zilele noastre, o iei doar pentru ca poĂži avea ceva ce a fost o raritate la vremea ei...Âşi este Âşi acum. Poate nu or sa ĂŽntoarcĂŁ fetele capul dupĂŁ ea, dar cine o vrea nu o vrea pentru asta....e vorba aia "pentru cunoscĂŁtori"....

Link to comment
Share on other sites

Off topic.

Am gasit masina asta la vanzare pe mobile dar pretul m-a dat jos de pe scaun :twoup:

Arata superb dar costa aproape cat un M nou.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

 

 

Nu merita sub nici un pretext... 238 de cai sunt ok si nu prea... In banii aia cumperi 4 M3-uri E36 si care sunt si super intretinute si au si 321 de cai... Daca vrei e30 in 15 mii de euro iti faci un urs de 500 de cai si o si aranjezi ca look.... De ce face atat ? Ca are o taraba lipita pe el in care scrie ca au fost doar nu stiu cate bucati ? In asta consta valoarea unei masini ? Intr-o taraba ?

 

Si ce daca s-au facut doar 600 ????? Cu 15 mii faci una pe care lipesti o taraba pe care scrii ca e unicat... Deci si mai de colectie...

 

Cel putin ciudat ca unii se grabesc sa afirme ca si-ar lua cu ochii inchisi... :twoup:

 

 

si care nu fac nimic....se vede ca nu te-ai dat cu un e30 sau nu ai inteles ce trebuia sa reprezinte....e36-le e ieftin, tocmai ptr k.....te prinzi tu ...

Link to comment
Share on other sites

si care nu fac nimic....se vede ca nu te-ai dat cu un e30 sau nu ai inteles ce trebuia sa reprezinte....e36-le e ieftin, tocmai ptr k.....te prinzi tu ...

 

Hai sa terminam cu ironiile, sincer poate eu gandesc asa pentru ca sant posesor de E30, dar ce face un "URS" nu poate o "pisica" cel putin ca feeling, gasesti mai multa forta bruta la demaraje, la cercuri la schimbare de viteze in cazul unui urs fata de o pisica, incepand cu modelul E36 bmw-ul sa cam face pe banda rulanta, se incearca sa se castige cat mai multa piata iar masinile adevarate facute cu mult timp in urma care chiar reprezentau firma bavareza au incetat sa se mai regaseasca in modelele noi cel putin ca agresivitate, posibil cu E60 si E90, 92 ca ce a mai fost pana acum......... doar de birou (nu vreau sa jignesc pe nimeni).

E30 parerea mea este ca a fost varful de lance care a propulsat bmw in anii 80 si mult timp dupa aceea. M3 E30 este visul meu, fie EVO I fie EVO II, chiar nu conteaza, 4 aripi umflate sa vad, 2 usi si o garda la sol sa nu intre 3 degete sub spoilere si unul intre roata si aripa :twoup: Mai vb maine dupa amiaza ca acum visez tare departe.

Link to comment
Share on other sites

si care nu fac nimic....se vede ca nu te-ai dat cu un e30 sau nu ai inteles ce trebuia sa reprezinte....e36-le e ieftin, tocmai ptr k.....te prinzi tu ...

 

 

... nu. Nu ma prind...

Cand o sa-ti cumperi e30 M3 sa ma anunti si pe mine...

 

Poate imi explica si mie un luminat cum un urs cu 200 si ceva de cai poate sa fie mai agresiv decat un E36 cu 321 de cai sau decat un E46 cu 343 de cai... :twoup:

 

Iar de uzura morala sau de pret nu mai vorbesc...

Da' ce-are un urs cu motorul schimbat de la vr-un 5-er si care are cu 100 de cai mai multi si costa de 10 ori mai putin ???? Nu e "cool" sau nu e suficient de agresiv metafizic vorbind...?

 

 

Si cum adica " e30 M3 era ce putea sa dea mai mult in perioada respectiva BMW..." Pai vor credeti ca acum M3 sau M6 sau orice M este mai putin decat poate BMW sau ca atunci ala era varful de lance pe cand acum nu e ???? Nu inteleg...

 

 

Nu stiu cum sunteti voi dar eu dintre o pustoaica de 18 ani si o fosta starleta de 60 de ani aleg pustoaica indiferent de ce a reprezentat la vremea ei starleta...

 

Aaaa.... ca vorbim de simpatie fata de un model sau ca M-ul ala reprezinta o legenda vie sau ca are alt suflet sunt de acord.... Dar Oricum ... costa prea mult :twoup:

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

M-am dus sa mananc ceva si m-am intors... Tot imi sta in minte discutia asta...

 

Cred ca nu apreciati la un M aspectul pt ca in acest caz ati fi fani 316d cu praguri eleroane si jante...

Deci cred ca apreciati performantele unui M...

Bun. Deci daca voi aveti performante mai mari la un pret de 10 ori mai mic la un E36 voi alegeti un E30 ????

:twoup:

 

Sau daca aveti un E30 cu 500 de cai pe un motor de 5000 care nu este M voi alegeti un M cu 200 de cai si de 10 ori mai scump ???? :twoup:

 

Deci nu-mi revin...

Link to comment
Share on other sites

PS : taraba = Masă improvizată pe care negustorii ambulanţi ĂŽşi expun şi ĂŽşi vând marfa la târguri, ĂŽn pieţe sau pe străzi

 

http://dictionare.edu.ro/search.php?cuv=zdreanta

 

Explicatie ce nu e data in DEX....

Zdreanta = curva sau femeie usoara....

 

In contextul respectiv TARABA inseamna bucata de tabla fara valoare ca metal...

 

Stii ce e aia ŞĂNCĂ CAT ? Ai explicatia mai jos daca nu intelegi CAT

http://dictionare.edu.ro/search.php?cuv=sunca

 

( plus bonus un pahar cu apa rece )

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Hai sa terminam cu ironiile, sincer poate eu gandesc asa pentru ca sant posesor de E30, dar ce face un "URS" nu poate o "pisica" cel putin ca feeling, gasesti mai multa forta bruta la demaraje, la cercuri la schimbare de viteze in cazul unui urs fata de o pisica, incepand cu modelul E36 bmw-ul sa cam face pe banda rulanta, se incearca sa se castige cat mai multa piata iar masinile adevarate facute cu mult timp in urma care chiar reprezentau firma bavareza au incetat sa se mai regaseasca in modelele noi cel putin ca agresivitate, posibil cu E60 si E90, 92 ca ce a mai fost pana acum......... doar de birou (nu vreau sa jignesc pe nimeni).

E30 parerea mea este ca a fost varful de lance care a propulsat bmw in anii 80 si mult timp dupa aceea. M3 E30 este visul meu, fie EVO I fie EVO II, chiar nu conteaza, 4 aripi umflate sa vad, 2 usi si o garda la sol sa nu intre 3 degete sub spoilere si unul intre roata si aripa :twoup: Mai vb maine dupa amiaza ca acum visez tare departe.

 

Asta e o aberatie pe care am auzit-o de prea multe ori, sper sa nu te superi.

 

Si E30-ul se facea pe banda rulanta, sa nu crezi ca era fabricat manual.

O marca urmareste sa faca bani deci sa creeze masini care sa se vinda bine, orice BMW reprezinta personalitatea marcii intr-o mai mica sau mai mare masura.

Crezi ca E30-ul nu a fost facut ca sa castige cat mai mult piata?

 

Foarte multi spun ca BMW si-a pierdut in ultimii ani identitatea insa acestia de multe ori n-au bani nici sa treaca strada, darmite sa cumpere un BMW nou.

 

Nici mie nu-mi plac toate modelele noi la fel cum nu mi-au placut nici toate modelele vechi, e o problema de gusturi.

 

E30 ramane o masina legendara insa nu este singura legenda din istoria BMW.

Link to comment
Share on other sites

Rifle, ai facut comparatia greşit...ar trebui să alegi ĂŽntre o starletă de 18 ani, normală şi o tipă la 30 de ani nemuritoare....prietenii ştiu de ce zic...:twoup:)

In cazul ăsta ĂŽţi cedez fără regrete starleta :twoup:)) ..gandeşte-te doar că...şi ea imbatrâneşte şi...o să fie o oricare mai apoi, pe când cealata.....

Preferi muzica tehno scoasă mai la grămada sau U2....e chestie de gust...

Numai bine...:D

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

PS : taraba = Masă improvizată pe care negustorii ambulanţi ĂŽşi expun şi ĂŽşi vând marfa la târguri, ĂŽn pieţe sau pe străzi

 

http://dictionare.edu.ro/search.php?cuv=zdreanta

 

Explicatie ce nu e data in DEX....

Zdreanta = curva sau femeie usoara....

 

In contextul respectiv TARABA inseamna bucata de tabla fara valoare ca metal...

 

Stii ce e aia ŞĂNCĂ CAT ? Ai explicatia mai jos daca nu intelegi CAT

http://dictionare.edu.ro/search.php?cuv=sunca

 

( plus bonus un pahar cu apa rece )

 

 

nu , te rog sa explici altfel o iau ca pe un atac personal si aveam o alta parere despre tine. scuze daca inteleg gresit.

 

 

in afara de ultima generatie M3, le-am condus pe toate destul timp incat sa imi fac o parere. nu as da un M3 E30 pe un M3 E46 niciodata.

M-ul nu e un mijloc de transport rapid, ci o jucarie pentru copii mari. si nimic de la BMW nu e mai fun decat primul M3.

 

M3 E36 nu merita mentionat.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Si cum adica " e30 M3 era ce putea sa dea mai mult in perioada respectiva BMW..." Pai vor credeti ca acum M3 sau M6 sau orice M este mai putin decat poate BMW sau ca atunci ala era varful de lance pe cand acum nu e ???? Nu inteleg...

 

E30 M3 cam facea legea pe la sfarsitul anilor 90 pe circuit si in raliuri..

 

m3, m5,m6, fac legea pe magheru.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

OK... Daca am fost prea agresiv fata de unii sau de altii imi pare rau si-mi cer scuze... Eram infierbantat...

N-am zis ca E30 M e urat.... E chiar bestial . Si mie-mi place ursul. Asa cum imi place si pisica si multe alte modele...

Probabil am fost inteles gresit...

Pe mine ma deranjaza pretul lui care-mi pare FOARTE MARE... ATAT si nimic mai mult...

Dati-mi si doua palme ca altfel mi le dau singur...

 

( oricum tot nu inteleg care e diferenta intre un M si un bmw cu multi cai si cu praguri... si frane amortizoare etc mai jmechere... :twoup: )

 

Si cum adica " e30 M3 era ce putea sa dea mai mult in perioada respectiva BMW..." Pai vor credeti ca acum M3 sau M6 sau orice M este mai putin decat poate BMW sau ca atunci ala era varful de lance pe cand acum nu e ???? Nu inteleg...

 

E30 M3 cam facea legea pe la sfarsitul anilor 90 pe circuit si in raliuri..

 

m3, m5,m6, fac legea pe magheru.. :twoup:

 

E30 M3 facea furori pe la inceputurile lui 80 ca si audi quattro... si nu vad un fan audi pe aici... ca si lancia delta integrale la mijlocul anilor 90 ca si subaru in 2000 etc...

 

Nu mai discut pe topicul asta ca poate sar scantei si nu vreau... Sunt prea multe pasiuni la mijloc...

O zi buna va doresc.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

E30 M3 facea furori pe la inceputurile lui 80 ca si audi quattro... si nu vad un fan audi pe aici... ca si lancia delta integrale la mijlocul anilor 90 ca si subaru in 2000 etc...

 

sfarsitul anilor 80 (86+):twoup:

 

ti-am raspuns pt ca tu comparai m3 e30 (care are niste performante in diverse competitii neegalate pana in prezent de nici un model de la bmw) cu m3, m6...

 

Link to comment
Share on other sites

Am o revista acasa de vreo doua luni pe care cred ca o are toata lumea :twoup: ...in care s-au facut niste teste pentru cel mai bun M din istoria BMW.

S-au pus toate M-urile pe circuit si pe strada de mai multi ziaristi si concluzia finala banuiti care a fost in unanimitate...M3 E30 cel mai bun M :twoup:

Personal nu imi imaginez altceva in garajul meu decat un E30 EVO II pe care sa-l scot la plimbare duminica doar pentru placerea mea si atat..indiferent de parerile altora.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pot abtine...In aceeasi ordine de idei cea mai buna dacie a fost dacia 1100 ... prefer Loganul totusi...

 

N-ai inteles ....sunt anumite lucruri pe care doar cunoscatorii le aprecieaza....pentru ei aceste lucruri au o valoare imensa....printre acestea se afla si acest BMW E30 M3.

Eu nu fac paralela cu dacia cum faci tu dar fac o paralela cu Ferrari.Pentru cunoscatori, un Ferrari 250 GTO din 1960 e mult mai apreciat decat unul din 2007.

Iti pun o poza ca sa vezi cum arata o masina sport care a facut istorie la fel ca E30-ul M3 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

"When I first encountered the E36 Evo I hadn't really experienced an E30. Thus I tought the later car was simply fantastic. After the E30 it just can't cut it. Sure the E36 is faster, more practical and possibly a better everyday car. But that's not the point - speed isn't everything - these are sports cars, they should exhilarate, and there's only one car which fits the bill here.

If you haven't driven an E30 you will be happy with an E36..."

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=33944

Link to comment
Share on other sites

de multe ori mi-am rupt gatul intorcand capul dupa cate un urs mai agresiv in trafic. niciodata dupa o pisica ...

 

de ce?

 

ursii in stare buna si netiganiti sunt din ce in ce mai rari

 

pisicile sunt in abundenta, majoritatea cu numere de franta

 

......... si mai are ursul ceva ... ceva ce nu pot sa explic .. unii oameni stiu la ce ma refer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.