Jump to content

X3 sau ce?


fbdcnt

Recommended Posts

F30 cu pachet m, dar fara volanul ala jenant de M, sincer mie mi se pare hidos volanul M de pe f30, parca-i spita de la dacia UAP, nu stiu ce a fost in capul lor, pana acum orice volan de m era frumos,impunator, fata de un volan stock, dar la f30 nu stiu la ce s-au gandit....
Link to comment
Share on other sites

Eu as alege F30-ul. :rolleyes:

A5-ul la care te referi are tractiune integrala sau doar fata?

 

Standard e doar pe fata, se poate pune quattro.

P.s. daca tot ai dat 5-ul ca ti se parea aiurea nu inteleg de ce ai lua un 3, practic un 5 mai mic. Sau si mai exact, un seria 1 mai mare :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Standard e doar pe fata, se poate pune quattro.

P.s. daca tot ai dat 5-ul ca ti se parea aiurea nu inteleg de ce ai lua un 3, practic un 5 mai mic. Sau si mai exact, un seria 1 mai mare :rolleyes:

 

 

Cred ca alegerea n-are neaparat treaba cu ratiunea. :rolleyes:

Daca ar fi sa fim (doar) rationali, probabil ca ne-am lua alte masini.

Link to comment
Share on other sites

Rzv: seriile diferĂŁ mult ĂŽn ceea ce oferĂŁ clienĂâşilor, in consecinĂâşĂŁ a nu se gândi superficial gen seria 7 e un 5 mai mare, 5 e un 3 mai mare, etc

 

tu ai vazut vreo comparatie intre seria 5 si seria 7? pai trebuie sa te uiti bine bine la poze sa stii care e una si care e alta(la interior ma refer)

Link to comment
Share on other sites

Eu as alege F30-ul. :rolleyes:

A5-ul la care te referi are tractiune integrala sau doar fata?

doar fata.

 

P.s. daca tot ai dat 5-ul ca ti se parea aiurea nu inteleg de ce ai lua un 3, practic un 5 mai mic. Sau si mai exact, un seria 1 mai mare :rolleyes:

nu imi plac in mod particular suv-urile, prefer berlinele, de aceea am luat 535xd sa umblu cu el tot anul. din pacate nu a fost posibil, cand a dat zapada mi l-a ingropat in curte, l-am dezgropat dar nu am putut sa ies cu el afara ca strada e ingusta si nu aveam loc sa virez din cauza ca plugul ingustase inca 1m aprope cu muntele impins lateral de lama. de aceea l-am vandut si am luat un cayenne pe care il ridic de la buton cat un hummer. acum ca putem circula iarna nu mai conteaza ce masina luam.

Link to comment
Share on other sites

de asta sunt si atatea marci/ modele si traiesc toate, pentru ca gusturile sunt diferite. mie asiaticele astea, indiferent cat de scumpe, mi se par lipsite de stil. oricat de bune materiale ar pune, oricat de ingrijita ar fi executia, le lipseste acel ceva propriu numai designerilor europeni.
Link to comment
Share on other sites

de asta sunt si atatea marci/ modele si traiesc toate, pentru ca gusturile sunt diferite. mie asiaticele astea, indiferent cat de scumpe, mi se par lipsite de stil. oricat de bune materiale ar pune, oricat de ingrijita ar fi executia, le lipseste acel ceva propriu numai designerilor europeni.

 

Le lipseste viata, personalitatea. Sunt "just a tool".

Link to comment
Share on other sites

... daca nu era diferenta asta enorma la impozit - de peste 10 ori, luam 3l. altfel la consum ZERO economie, fiesta 1.2 benzina, cayenne 3l diesel, bmw x3 2.0da - toate 10 in oras 9 afara.

 

Daca luai fiesta 1.4 diesel aia era intr-adevar economica. Cea pe benzina consuma extrem de mult - a avut sotia mea 1.25 16valve timp de 5 ani. Eu personal n-am reusit sa scot sub 10.5 in Bucuresti niciodata, in schimb diesel-ul de 1.4 consuma 4 afara si 6.5, max 7 in bucuresti (in conditiile cele mai nasoale de trafic).

Link to comment
Share on other sites

portbagajul la a5 sportback daca v-ati uitat are un haion care descopera o suprafata foarte mare, deci nu te bagi ca intr-o gaura in portbagaj, asezi de sus in jos, asta e un mare avantaj pt un stroller si ate troace. ce imi place si nu-mi place sunt usile fara rama, sigur ca sunt de efect dar iarna e tragedie cu ele, daca ai chiciura pe masina nu mai intri pt ca trebuie sa coboare geamul putin pt a dechide usa, unde mai pui ca la bmw si nu la unul ci la vreo 3, vesnic sistemul ala avea probleme, vesnic resoftam. cand atingi clanta trebuie sa coboare geamul cca 1 cm. nu stiu daca audi are problema asta.

glk merge f bine de mers, l-am incercat. treaba e ca e urat cu spme si inerior si exterior si la fel cu toate suv-urile mercedes zici ca e dric.

sa asteptam ziua de 3 sa vedem cum dau la pace cu dealerii. eu rational inclin spre bmw dar afectiv spre audi. cum dupa ratiune ma ghidez arareori probabil va fi audi.

 

Ai dat bmw-ul si inclini tot catre bmw? Oricum vad ca nu s-a discutat de kia sportage, mie imi place cum arata:

 

http://media.ed.edmunds-media.com/kia/sportage/2013/oem/2013_kia_sportage_4dr-suv_ex_fq_oem_1_500.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca luai fiesta 1.4 diesel aia era intr-adevar economica. Cea pe benzina consuma extrem de mult - a avut sotia mea 1.25 16valve timp de 5 ani. Eu personal n-am reusit sa scot sub 10.5 in Bucuresti niciodata, in schimb diesel-ul de 1.4 consuma 4 afara si 6.5, max 7 in bucuresti (in conditiile cele mai nasoale de trafic).

asta e 1.2 85 cp. ia 8.5 in oras cand nu e trafic, altfel cam 10. am avut grande punto 1.3 multijet/diesel,desi era modelul cu mai multi cai de-abea isi tara basinile iar la sosea la viteza tot 9 lua spre blana. macar asta are un motor foarte elastic si urca in ture frumos, mergi 160 perfect. nu e nici o vrajeala cu motoarele mici, e numai marketing. poate doar daca mergi cu 90/h la sosea lucru pe care eu nu il fac. in oras lua 7.5 grande punto.

 

Ai dat bmw-ul si inclini tot catre bmw? Oricum vad ca nu s-a discutat de kia sportage, mie imi place cum arata:

 

am defect de taran roman nu vezi, tind spre marcile asa-zise premium desi in afara de pret nu mai stiu ce e premium la ele. frate eu cel putin intr-o masina de marca buna misto la interior ma simt om, ma relaxez. nu stiu daca e de bine sau de rau. germania e plina de kia si hyundai. aici cu porsche merg normal, cand merg cu fiesta s-ar urca toti pe mine cu tupeu si nu e o impresie, am verificat de multe ori. astia cu masini mari sunt extrem de nesimtiti.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

asta e 1.2 85 cp. ia 8.5 in oras cand nu e trafic, altfel cam 10. am avut grande punto 1.3 multijet/diesel,desi era modelul cu mai multi cai de-abea isi tara basinile iar la sosea la viteza tot 9 lua spre blana. macar asta are un motor foarte elastic si urca in ture frumos, mergi 160 perfect. nu e nici o vrajeala cu motoarele mici, e numai marketing. poate doar daca mergi cu 90/h la sosea lucru pe care eu nu il fac. in oras lua 7.5 grande punto.

 

 

am defect de taran roman nu vezi, tind spre marcile asa-zise premium desi in afara de pret nu mai stiu ce e premium la ele. frate eu cel putin intr-o masina de marca buna misto la interior ma simt om, ma relaxez. nu stiu daca e de bine sau de rau. germania e plina de kia si hyundai. aici cu porsche merg normal, cand merg cu fiesta s-ar urca toti pe mine cu tupeu si nu e o impresie, am verificat de multe ori. astia cu masini mari sunt extrem de nesimtiti.

Numai la noi poti vedea asemenea idiotenii,grandomani de 2 lei; stau si ma intreb, cand spunem "masini mari" la ce ne referim,ca eu tot nu-mi dau seama? doar la dimensiuni,sau la forta lor la caii putere? sau la una si alta? eu nu vad nimic special daca o masina e mai mare ca alta,care-i problema?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.