Jump to content

offset jante fata


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tramlingul are legatura cu anvelopele si starea masinii.

Acum 1 an am cumparat un E46 coupe fara probleme la capitolul tren rulare conform mecanicului. roti 8x17 et 35, 225/45, nankang. tramling la greu. dupa ce mai vad 2-3 mecanici ajung la concluzia ca primul mecanic s-a inselat, respectiv pivoti + bucsi bascula duse. am schimbat ambele bascule + bucsi + suspensie completa + cap bara + flanse, anvelope continental 225/45 si tramling zero. Pe prima banda Buc-Urziceni mergem cu 120-130 pe sleauri si chiar nu aveam nici cea mai mica problema.

Acum am un 330xi e46, 8x17 orig,et mare, 205/50 de iarna, tramling destul de deranjant. Dupa cateva investigatii bucsile de la bascula duse si un pivot slab.

Concluzia o trageti voi insa daca vreti sa fiti sigur ca nu aveti probleme mai mici sau mai mari la trenul de rulare duceti masina la un service bun si neaparat urcata pe elevator. spun asta pt ca numai la serviceuri la care masina a fost urcata pe elevator mecanicii au sesizat problemele.

Din ce am mai citit pe forumurile de afara si marca anvelopelor are un cuvant greu de spus in aceasta ecuatie; gume bune de firma se vor comporta diferit fata de anvelope invechite, uzate sau noname. Persoanele cu anvelope f bune nu se vaitau de tramling, iar anvelope bune inseamna michelin, continental si nu neaparat japonezele.

Legat de ET-ul mic al jantelor ma gandesc ca poate nu toate programele fac compensari si asupra et-ului. evident ca un 3 cu jante de 5 are alt ecartament. poate conteaza, poate nu, nu ma pricep dar din ce stiu e cam loterie cu facutul convergentei corecte altundeva fata de reprezentanta. ideea este ca din ce am citit eu in acest topic problema se agraveaza pe frana sau accelerare pe denivelari. asta seamana a directie "deschisa". eu daca as avea aceasta problema as mai inchide putin directia sa vad ce se intampla si cred ca tramlingul accentuat sa aiba legatura si cu acest lucru.

Edited by asterix___
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ati gasit vreo explicatie sau rezolvare a tremuratului odata cu scaderea offsetului?

Eu am refacut si geometria dupa modificarea asta, am reechilibrat si rotile si degeaba.

Ma gandesc acum (nu stiu daca e corect), la echilibrarea rotilor nu ar trebui sa se tina cont de un anumit offset al jantelor? Eventual in caz ca ai distantiere, sa se scada offset-ul cu grosimea lor.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

...la echilibrarea rotilor nu ar trebui sa se tina cont de un anumit offset al jantelor? Eventual in caz ca ai distantiere, sa se scada offset-ul cu grosimea lor.

Am fost la o vulcanizare care avea un astfel de aparat de echilibrat rotile. M-a intrebat operatorul despre J, ET, si abia dupa ce a introdus toate datele in aparat a facut echilibrarea.

Link to comment
Share on other sites

pentru cei care aveti probleme cu tramlining-ul, desi o verificare la articulatie nu strica niciodata, mai repede cautati sa faceti schimb macar 1 zi cu cineva cu cauciucuri foarte bune si cat mai noi. Din pacate cat mai noi inseamna un dot de maxim 2-3 ani, am auzit lume care isi ia cauciucuri 2007 si spun ca au un dot f bun. La mine (si nu stiu de ce am impresia ca la majoritatea) problema era din anvelope.
Link to comment
Share on other sites

Salut!Eu am scapat de tramling dupa schimbarea flanselor cu rulmenti din capul telescoapelor fata.Lucru important deoarece telescopul fixeaza fuzeta in parte de sus,iar in partea de jos fuzeta este fixata prin intermediul pivotului,asa ca un joc cat de mic in flansa de la telescop se transmite in directie si rotile nu mai au stabilitete.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.