Jump to content

Ventilator clima mort


Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Parerea mea: ia altul. Probabil pe moment rezolvi problema si o perioada mai merge. Dar daca sunt uzate bucsile, dupa o perioada va incepe sa faca din nou probleme. Daca tot ai dat bordul jos, inlocuieste ventilatorul sa stii o treaba. Oricum erai pregatit moral si financiar ca necesita inlocuire... :twitch:
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, merge!!!! si ce merge!!!! deci l-am pus pe direct la baterie, nu mai scartaie, o ia din prima fara pauze fara intreruperi...:bashwall: ce naiba sa fac??? ca sincer, la ora asta imi sta bine vreo 250€ in buzunar... voi ce parere aveti?

 

Mai repet odata, atunci cand l-am scos si am rotit de palete, se invarteau dar destul de greu si cand ii faceam volta se opreau instatntaneu + ca simteam un "hop" fin la mana adica avea momente din rotatia axului in care mergea si mai greu si mai usor. M-am uitat la el cu gandul sa-l desfac si am observat ca nu merge, e capsat, apoi mi-a venit in minte sa-l ung cu ulei in ambele parti, si dupa cateva rotatii facute la mana, si-a dat drumul iar acum merge extrem de usor si nici nu are joc la ax sau altceva.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca pe banii tai faci ce vrei :)

Singurul sfat pe care pot sa ti-l dau este urmatorul: vezi ca nu stii cat tine pelicula aia de ulei acolo. Daca te hotarasti sa-l pastrezi pe ala incearca sa bagi altceva acolo (gen vaselina sau vreun spray nu stiu de care, aici se pricep altii).

Link to comment
Share on other sites

Nu pui nici borna acum! Iti ramane eroare de airbag.

Sau poftim daca tot vrei reconecteaza aibagurile si ceasurile de bord (desi ceasurile nu e neaparat nevoie ca nu conduci masina tu stai pe loc)

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Nu pui nici borna acum! Iti ramane eroare de airbag.

Sau poftim daca tot vrei reconecteaza aibagurile si ceasurile de bord (desi ceasurile nu e neaparat nevoie ca nu conduci masina tu stai pe loc)

 

 

Bine, ca defapt am un singur airbag, cel de la pasager, ca celelalte doua de pe stalpi n-am umblat la ele, sunt acolo pe pozitie.

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat, am dat si cu spray degresant, am pus si putina vaselina, motorasul merge bine deci il montez la loc. Vorba unui coleg de mai sus, acum stiu operatiunea, in caz de ceva mai demontez odata si atunci voi cumpara unul nou. Oricum am fost cu el si la un electrician auto si omul mi-a spus sa-l bag inapoi ca ma mai tine cel putin un an-doi. Practic el s-a blocat din cauza depunerilor de praf.
Link to comment
Share on other sites

cum este?functioneaza toate clapetele?ti-au mai ramas ceva suruburi/chiplinguri pe care le vei monta ALTADATA?poate ne spui si noua cam cat timp ti-a luat toata operatiunea?

 

 

Ca prin minune nu mi-a ramas nimic in +, dar era gata-gata sa-mi ramana 3 surubele :hyper: , noroc ca mi-am amintit unde vin. Depinde ce ai defect, daca de ex ai cumparat motoras nou si vrei sa-l inclocuiesti, eu zic ca intr-o zi termini toata treaba daca incepi de pe la 9-10 dimineata. Sa zic un timp estimativ, cam 3 ore demontatul si vreo 5 ore montatul (da, e un pic mai dificil la montat,trebuie sa fii mai atent).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
M-am bucurat dar degeaba :censored: , am zis ca fac o afacere dar am luat-o-n gura :bashwall: . Acum vreo cateva zile a inceput din nou sa scartaie, usor usor dupa care din ce in ce mai mult, iar azi di-a dat duhul.:death: . Ma duc sa dau comanda de unul nou si cu asta basta, ma fwt in ele de carpeli ca nu sunt bune, vorba aia, vrei sa te carpesti dar mai tare te rupi. Nu mi-e decat de fwtaiul care este,demonteaza-monteaza,plm. Ma cac!!! :banghead:
Link to comment
Share on other sites

Mai poti atasa odata acest video?

 

 

Intra la sectiunea DIY si vezi ca am un topic acolo explicat cap-coada.

 

 

Uite aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129854-diy-demontaremontare-aeroterma-la-e39/page__pid__1944473?do=findComment&comment=1944473

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Salut!!

Am demontat si eu bordul exact cum ai mentionat in imagini am schimbat motroul ventilatorului, acum daca o sa il montez inapoi si constat ca tot asa o sa faca ce e de facut?

Am verificat toate sigurantele sunt in regula, acum nu gasesc Reostatul Ventilatorului unde se afla acesta ca sa il verific sau ce se face la aceta?!

Intreb ca nu vreau sa ma trezesc ca montez tot si tot asa o sa faca.

Am luat motor nou, cel vechi l-am facut, bucsele erau bune, rulmentii deasemenea, l-am probat functioneaza, era gripat mergea foarte greu si l-am uns!

 

Daca montez numai motorul ventilatorului si nimic altceva si conectez bateria pentru o proba, se poate intampla ceva imi va da vreo eroare in bord dupa ce voi monta tot?

 

Multumesc frumos?

Link to comment
Share on other sites

Salut!!

Am demontat si eu bordul exact cum ai mentionat in imagini am schimbat motroul ventilatorului, acum daca o sa il montez inapoi si constat ca tot asa o sa faca ce e de facut?

Am verificat toate sigurantele sunt in regula, acum nu gasesc Reostatul Ventilatorului unde se afla acesta ca sa il verific sau ce se face la aceta?!

Intreb ca nu vreau sa ma trezesc ca montez tot si tot asa o sa faca.

Am luat motor nou, cel vechi l-am facut, bucsele erau bune, rulmentii deasemenea, l-am probat functioneaza, era gripat mergea foarte greu si l-am uns!

 

Daca montez numai motorul ventilatorului si nimic altceva si conectez bateria pentru o proba, se poate intampla ceva imi va da vreo eroare in bord dupa ce voi monta tot?

 

Multumesc frumos?

 

 

Pai tu ce problema ai avut, ca nici nu ai mentionat asta?

 

Baga motoras nou, ca ala vechi chiar daca il ungi, dupa o luna-doua se gripeaza din nou...la mine s-a gripat a doua oara si alaltaseara m-am trezit ca mergea clima (ventilatorul) la putere maxima, si fara s-o mai pot opri. Am oprit motorul, am scos cheia din contact si ventilatorul tot mergea...a trebuit sa scot borna de la baterie. A doua zi a trebuit sa schimb piesa cu tepi (practic griparea ventilatorului a adus l arderea piesei cu tepi). Acum vad ca merge, dar in momentul cand se vor auzi din nou scartaituri, imediat ma apuc sa dau bordul jos si schimb ventilatorul (deja il am in porbagaj nou-nout).

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Pai practic aceeasi problema ca si tine numai ca dupa ce am dat bordul jos am constatat ca intradevar motorul era putin gripat si nu mi sa parut ca ar fi o problema cu acesta deoarece magnetii erau inregula chiar si bucsele, totusi eu l-am uns si merge bine, tot secretul este ca dupa ce dai motorul jos depunerile acelea de rugina dintre ax si busce nu se duc usor tu trebuie sa il ungi mai multe zile adica il ti 3 zile afara il ungi si il pui la o baterie suplimentara cateva minute dupa care la un interval de ore il ungi iar pana se duce de toata depunerea, asta o stiu de la diferiti electricieni auto.

Problema la mine a fost intradevar piesa cu tepi (Reostatul Ventilatorulu)sau (BLOWER MOTOR RESISTOR)asta pentru cei care vor sa caute mai usor pe youtube. Mi-a luat ceva pana am realizat unde este asa ca am sa postez si pentru altii cum se inlocuieste pentru BMW E39 :

 

 

Cat te-a costat motorul nou de curiozitate?

Multumesc pentru tot daca nu erai tu nu stiam sa demontez bordul!!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu l-am tinut 3 zile, l-am uns cu ulei de vreo cateva ori dupa care a doua zi l-am montat (probabil ca ar fi trebuit sa-l tin mai mult si sa-l ung cateva zile); oricum l-am pus si pe baterie si mergea, n-avea probleme. In fine, vad ca acum e ok, sper sa ma tina mult si bine (ca sa nu mai dau iar bordul jos sa-l pun p-ala nou :D ).

Pe cel nou am dat 170€ (pretul lui initial era 216€ dar mi l-a lasat la 170.

 

P.S. Cu placere.:drinks:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.