Jump to content

motorul rontaie si limiteaza la 2000 de ture


Recommended Posts

salut.am o mare probleme fara rezolvare de moment..am tot cautat pe forumuri si nimic asemanator.am un bmw e39 motor 520d din 2000 cumparata de 3 luni,masina cand am luato mergea exceptional,pornire perfecta indiferent de vreme,tragea de rupea urca in ture si raspundea la pedala mai ceva ca pe benzina,din senin a inceput sa mearga din ce in ce mai prost.acum e o catastrofa,totul a inceput cu un fel de prag la accelerare,adica in timpul mersului acceleratia lua o pauza de 2 secunde dupa care isi revenea si urca perfect in ture.apoi totul sa agravat,masina porneste sfert dar nu se accelereaza la treapta 2 mai mult de 2000 ture si asa ajunge cu greu daca o fortez intrerupe si se aude un rontait daca am rabdare si schimb in treapta a3-a urc la 2000 de ture sii dau 2 automat turatia este de 2800 de ture....aici se schimba lucrurile adica pot sa o duc pana la 5000 de ture si sa urc si cu 3,4 ,5 la fel deci trage fara probleme cu toate ca are un oarecare rontait ciudat,e greu pana sare de 2000,mentionez k la accelerare la relanti scoate fum negru,filtru de motorina l-am schimbat,face la fel si cumufa scoasa la debitmetru,nu-mi aprinde nici un martor in bord.nu mai stiu ce sa fac.pe tester da debitmetru presiune 0.dar cu mufa scoasa nu trebuia sa mearga oare?ajutatima va rog cei care ati avut probleme similare sau imi puteti da o solutie.imi cer scuze admin daca e ceva in neregula la postare nu sunt avansat in it si poate gresesc.va multumesc si astept raspunsuri.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut

 

 

Debitmetrul nu masoara presiunea, ci debitul de aer. Vezi ca presiunea din admisie o masoara un senzor care se afla in spatele admisie. Verifica sa nu ai EGR-ul blocat deschis, poate si asta sa fie o cauza care sa iti dea eroare la debitmetru sau debit redus de aer. Daca nici astea nu sunt, incearca convertorul de presiune de la turbo, furtunele de vacuum care intra in el, sau geometria de la turbo sa nu fie intepenita.

Link to comment
Share on other sites

salut.am o mare probleme fara rezolvare de moment..am tot cautat pe forumuri si nimic asemanator.am un bmw e39 motor 520d din 2000 cumparata de 3 luni,masina cand am luato mergea exceptional,pornire perfecta indiferent de vreme,tragea de rupea urca in ture si raspundea la pedala mai ceva ca pe benzina,din senin a inceput sa mearga din ce in ce mai prost.acum e o catastrofa,totul a inceput cu un fel de prag la accelerare,adica in timpul mersului acceleratia lua o pauza de 2 secunde dupa care isi revenea si urca perfect in ture.apoi totul sa agravat,masina porneste sfert dar nu se accelereaza la treapta 2 mai mult de 2000 ture si asa ajunge cu greu daca o fortez intrerupe si se aude un rontait daca am rabdare si schimb in treapta a3-a urc la 2000 de ture sii dau 2 automat turatia este de 2800 de ture....aici se schimba lucrurile adica pot sa o duc pana la 5000 de ture si sa urc si cu 3,4 ,5 la fel deci trage fara probleme cu toate ca are un oarecare rontait ciudat,e greu pana sare de 2000,mentionez k la accelerare la relanti scoate fum negru,filtru de motorina l-am schimbat,face la fel si cumufa scoasa la debitmetru,nu-mi aprinde nici un martor in bord.nu mai stiu ce sa fac.pe tester da debitmetru presiune 0.dar cu mufa scoasa nu trebuia sa mearga oare?ajutatima va rog cei care ati avut probleme similare sau imi puteti da o solutie.imi cer scuze admin daca e ceva in neregula la postare nu sunt avansat in it si poate gresesc.va multumesc si astept raspunsuri.

 

 

salut,

Ai facut o diagnoza completa a masinii? Verifacat presine Rail in ralanti si Sarcina? Test injectoare? Ceva coduri de defect?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

Ai facut o diagnoza completa a masinii? Verifacat presine Rail in ralanti si Sarcina? Test injectoare? Ceva coduri de defect?

cu ce interfata/soft se poate face o diagnoza completa pentru modelul asta de masina?????poate stie cineva sa stiu la ce service ma indrept aici in buzau ca la cel mai apropiat bavaria baneasa nu pot ajunge pe roti iar o platforma costa enorm pentru 120km..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut

 

 

Debitmetrul nu masoara presiunea, ci debitul de aer. Vezi ca presiunea din admisie o masoara un senzor care se afla in spatele admisie. Verifica sa nu ai EGR-ul blocat deschis, poate si asta sa fie o cauza care sa iti dea eroare la debitmetru sau debit redus de aer. Daca nici astea nu sunt, incearca convertorul de presiune de la turbo, furtunele de vacuum care intra in el, sau geometria de la turbo sa nu fie intepenita.

am incercat o diagnoza completa la un service si nua reusit sa intre pe motor sub nici o forma sa folosit programe inpa.dis....nimic help please,ati mai auzit asa ceva.....cert e ca pentru o zi masina a mers mult mai bine asa din senin adik urca mai greu dar de la 2000 ture in sus urca normal in toate treptele,astazidin nou figuri mers intrerupt,lipsa de putere si fum negru,ma innebuneste masina asta nu mai am nici o rezolvare.

Link to comment
Share on other sites

salut.am o mare probleme fara rezolvare de moment..am tot cautat pe forumuri si nimic asemanator.am un bmw e39 motor 520d din 2000 cumparata de 3 luni,masina cand am luato mergea exceptional,pornire perfecta indiferent de vreme,tragea de rupea urca in ture si raspundea la pedala mai ceva ca pe benzina,din senin a inceput sa mearga din ce in ce mai prost.acum e o catastrofa,totul a inceput cu un fel de prag la accelerare,adica in timpul mersului acceleratia lua o pauza de 2 secunde dupa care isi revenea si urca perfect in ture.apoi totul sa agravat,masina porneste sfert dar nu se accelereaza la treapta 2 mai mult de 2000 ture si asa ajunge cu greu daca o fortez intrerupe si se aude un rontait daca am rabdare si schimb in treapta a3-a urc la 2000 de ture sii dau 2 automat turatia este de 2800 de ture....aici se schimba lucrurile adica pot sa o duc pana la 5000 de ture si sa urc si cu 3,4 ,5 la fel deci trage fara probleme cu toate ca are un oarecare rontait ciudat,e greu pana sare de 2000,mentionez k la accelerare la relanti scoate fum negru,filtru de motorina l-am schimbat,face la fel si cumufa scoasa la debitmetru,nu-mi aprinde nici un martor in bord.nu mai stiu ce sa fac.pe tester da debitmetru presiune 0.dar cu mufa scoasa nu trebuia sa mearga oare?ajutatima va rog cei care ati avut probleme similare sau imi puteti da o solutie.imi cer scuze admin daca e ceva in neregula la postare nu sunt avansat in it si poate gresesc.va multumesc si astept raspunsuri.

salut,am revenit cu noi informatii si foarte pretioase pentru unii dintre noi,astazi dupa indelungi cautari si bani aruncati aiurea am ajuns la un service cu adevarat competent chiar aici in buzau si toate problemele mele la masina s-au rezolvat,haideti sa va spun cum:sa inceput cu o diagnoza cu un tester bosch care a luat semnal dupa pinul nr 7 altfel nu se putea conecta la calculator motor si rezultatele au fost

;senzor presiune aer eror si electrovalva egr moarta,seful de service mi-a scos furtunasul de la egr si l-a astupat cu un surub si l-a invelit in banda izoliera,dupa care mi-a zis sa ies in proba...va jur ca am crezut ca am 200cp sub capota,nu am lasat lucrurile asa pt ca mi sa spus ca voi avea un consum marit cu ceva procent si fum la accelerari mai bruste,am cumparat o electrovalva pierburg am montato si acum merge motorul ca nou,am anulat erorile cu ajutorul altui tester tot la acest service si la ultima diagnoza toate valorile perfecte turbina vacuum injectie compresie etc.deci problema rezolvata.evitati sa umblati pe la toti asazisii mecanici cu un laptop nenorocit care se dau programatori si diagnosticieni,eu m-am invatat minte.pentru care sunteti din buzau va recomand unul anume FLORIN DAVID nu dau numele service din motive de publi dar intrebati de acest om oriunde la un magazin de piese auto si veti ajunge unde trebuie.va multumesc pt ajutor,topicul se poate inchide.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.