Jump to content

mariobuzau

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    buzau
  • Interests
    tot ce tine de bmw e39

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520d

mariobuzau's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Salut.eu am schimbat saptamana trecuta ambele termostate,egr si cel pricipal,comandate noi,am un 520d fabricatie 2000,are si vebasto dar nu functioneaza,problema este ca a tuturor de aici,se incalzeste cam in 7km mers normal pana la 70grade adica la prima liniuta alba cu climatronicul pe 24 grade pe automat ca eu asa il tin tot timpul,am observat ca daca o forsez un pic urca pana la jumate dar dupa un mers normal de 5minute iar scade pe prima linie,ma ia capul cu masina asta,imi vine sa i dau foc,nu stiu cum sta la voi dar eu stiu ca normal ar trebui sa moara acul ala nenorocit pe jumate adica la 85grade cat e termostatul si in orice conditii de exploatare sau anotimp sa nu miste de acolo.daca aveti si alte solutii in afara de termostate noi pentru ca asta am facut,dati un raspuns daca nu abtinetiva cei care nu stiti sa desfaceti nici 2suruburi cum am citit mai sus.salut
  2. am rezolvat si aceasta problema,am schimbat iarasi unitatea abs cu o alta/doar modulul electronic/am observat ca imi functioneaza kilometrajul si consumul instantaneu si am ajuns la service unde cu un program ncs expert sper k zic bine sa recodat modulul pt masina mea el fiind luat de pe un 530d si becurile s-au stins iar acum totul functioneaza perfect.daca nu va veti putea conecta cu testerul la abs nu e bun modulul eu am schimbat 3 pana am nimerit unul bun second hand dupa o masina de anglia cu 80000km la bord am platit 400ron pe el si 50 ron programarea.va multumesc celor ce mi-au raspuns.rog admin sa inchida topicul daca nu mai are nimeni nimic de postat
  3. salut,am revenit cu noi informatii si foarte pretioase pentru unii dintre noi,astazi dupa indelungi cautari si bani aruncati aiurea am ajuns la un service cu adevarat competent chiar aici in buzau si toate problemele mele la masina s-au rezolvat,haideti sa va spun cum:sa inceput cu o diagnoza cu un tester bosch care a luat semnal dupa pinul nr 7 altfel nu se putea conecta la calculator motor si rezultatele au fost ;senzor presiune aer eror si electrovalva egr moarta,seful de service mi-a scos furtunasul de la egr si l-a astupat cu un surub si l-a invelit in banda izoliera,dupa care mi-a zis sa ies in proba...va jur ca am crezut ca am 200cp sub capota,nu am lasat lucrurile asa pt ca mi sa spus ca voi avea un consum marit cu ceva procent si fum la accelerari mai bruste,am cumparat o electrovalva pierburg am montato si acum merge motorul ca nou,am anulat erorile cu ajutorul altui tester tot la acest service si la ultima diagnoza toate valorile perfecte turbina vacuum injectie compresie etc.deci problema rezolvata.evitati sa umblati pe la toti asazisii mecanici cu un laptop nenorocit care se dau programatori si diagnosticieni,eu m-am invatat minte.pentru care sunteti din buzau va recomand unul anume FLORIN DAVID nu dau numele service din motive de publi dar intrebati de acest om oriunde la un magazin de piese auto si veti ajunge unde trebuie.va multumesc pt ajutor
  4. salut,am revenit cu noi informatii si foarte pretioase pentru unii dintre noi,astazi dupa indelungi cautari si bani aruncati aiurea am ajuns la un service cu adevarat competent chiar aici in buzau si toate problemele mele la masina s-au rezolvat,haideti sa va spun cum:sa inceput cu o diagnoza cu un tester bosch care a luat semnal dupa pinul nr 7 altfel nu se putea conecta la calculator motor si rezultatele au fost;senzor presiune aer eror si electrovalva egr moarta,seful de service mi-a scos furtunasul de la egr si l-a astupat cu un surub si l-a invelit in banda izoliera,dupa care mi-a zis sa ies in proba...va jur ca am crezut ca am 200cp sub capota,nu am lasat lucrurile asa pt ca mi sa spus ca voi avea un consum marit cu ceva procent si fum la accelerari mai bruste,am cumparat o electrovalva pierburg am montato si acum merge motorul ca nou,am anulat erorile cu ajutorul altui tester tot la acest service si la ultima diagnoza toate valorile perfecte turbina vacuum injectie compresie etc.deci problema rezolvata.evitati sa umblati pe la toti asazisii mecanici cu un laptop nenorocit care se dau programatori si diagnosticieni,eu m-am invatat minte.pentru care sunteti din buzau va recomand unul anume FLORIN DAVID nu dau numele service din motive de publi dar intrebati de acest om oriunde la un magazin de piese auto si veti ajunge unde trebuie.va multumesc pt ajutor,topicul se poate inchide.
  5. imi incerc norocul poate te mai gasesc cumva,poti sa imi spui ce rezolvare ai gasit la problema postata aici...am din pacate absolut aceleasi probleme ca si tine si de 2 luni ma chinui sa le dau de cap.. :hyper: nu mai stiu ce sa fac....inpa si dis parca nu se pot conecta pe motor...alt tester nu am pus deocamdata ca nu am un service specializat in bmw...in buzau sunt numai '''meseriasi'''de schimbat bucsi si placute de frana in rest sunt praf toti.....sper sa ma poti ajuta.merci anticipat
  6. am incercat o diagnoza completa la un service si nua reusit sa intre pe motor sub nici o forma sa folosit programe inpa.dis....nimic help please,ati mai auzit asa ceva.....cert e ca pentru o zi masina a mers mult mai bine asa din senin adik urca mai greu dar de la 2000 ture in sus urca normal in toate treptele,astazidin nou figuri mers intrerupt,lipsa de putere si fum negru,ma innebuneste masina asta nu mai am nici o rezolvare.
  7. am montat modulul dar nici o schimbare am am fost la tester nici nu poate intra pe abs nici motor nimic cu mufa a la modulul abs cuplata se aude un tacanit scurt in modul si da eroare la conectare ,daca scot mufa abs poate intra pe test bord,module diferite dar nu motor..sa incercat cu progam dis si inpa....help please
  8. cu ce interfata/soft se poate face o diagnoza completa pentru modelul asta de masina?????poate stie cineva sa stiu la ce service ma indrept aici in buzau ca la cel mai apropiat bavaria baneasa nu pot ajunge pe roti iar o platforma costa enorm pentru 120km..
  9. bine bine am inteles o sa incerc o varianta dar a trebuit sa-l recodezi dupa montaj?eu in acest moment am luat unul sh cu tot cu pompa si am facut greseala de al schimba complet si dupa o scurta proba am observat ca vitezometrul si litrometrul ba merg ba nu,dar becurile abs asc au ramas aprinse si pe deasupra am ramas fara frane,nu am nici idee cum se poate aerisi instalatia...
  10. nimeni nimic....astept un raspuns competent de la seniori daca se poate.....
  11. nimeni nimic....nici o parere...chiar la toata lumea merge abs-ul asc-ul?numai eu sunt ghinionist? ..
  12. egr l-am verificat din tester,adica l-am activat cumva si motorul si-a schimbat imediat mersul deci a raspuns la activare-dezactivare....nu mai stiu ce metode ar mai fi..furtunasele le voi schimba cu toate ca nu par intepate sau roase e undeva....altcineva ....mai stie vreo varianta ...???
  13. nimeni....nimic...please chiar numai masina mea are acese probleme???....
  14. am fost la tester si imi da cum ca ar fi debitmetru,am senzor bosch cod f00c2g2062,nu contrazic testerul dar as fi vrut alte pareri ale colegilor de forum cu motoare la fel poate au trecut prin asta si m-ar sfatui ce sa fac,ca daca o iau prin eliminare sii tot schimb piese ma elimin financiar pe mine totodata..mai astept poate a trecut cineva prin simtome asemanatoare si a gasit rezolvare
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.