Jump to content

probleme motor m40


paulik

Recommended Posts

salut la toata lumea sunt membru nou pe forum asa ca nu prea stiu cum sa ma adresez dar daca poate cineva sa ma ajute cu o problema. am un 318 m40 distributie pe curea si aveam probleme cu alimentarea se " inneca" in turatie. Am schimbat pompa de benzina filtrul supapa de presiune si la recomandarea unui mecanic si rampa de injectie fara injectoare. La inceput totul ok problema a disparut acum oscileaza relantiul si cand o turez peste 4000 ture se inneaca si cand revine la relantii merge cam 2-3 minute in trei pistoane dupa care isi revine si merge rotund
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca este normala acea fluctuatie.

Am acelasi motor ca al tau si am schimbat si eu o multime printre care si valva de relanti, debitmetrul, am pus furtune noi si tot asa oscileaza.

Banuiesc ca ar fi de la injectoare si de la vremea rece.

Vara, acul nu fluctueaza dar aud motorul ca nu merge "rotund".

Link to comment
Share on other sites

si eu am presupus ca in sarcina unul din injectoare nu lucreaza cum trebuie dar m-a pus pe ganduri un mecanic ca ar putea fi de vina distributia sa fie sarita de la punct. Eu am schimbat chitul de distributie am cu noua distributie 12000 km
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Mam informat destul de bine si rezultatul este axul cu came, acest mers in trei pistoane peste 4000 de ture se datoreaza faptului ca axul cu came are uzura si in turatie mare o supapa nu mai deschide cum trebuie oricum daca schimbi axul tre sa schimbi si tachetii care sigur bat deci cam tot ce e in _chiulasa_ poate ai noroc sa gasesti o _chiulasa_ buna pe la dezmembrari ca un ax cu came este cam 1300 ron nou
Link to comment
Share on other sites

Mam informat destul de bine si rezultatul este axul cu came, acest mers in trei pistoane peste 4000 de ture se datoreaza faptului ca axul cu came are uzura si in turatie mare o supapa nu mai deschide cum trebuie oricum daca schimbi axul tre sa schimbi si tachetii care sigur bat deci cam tot ce e in _chiulasa_ poate ai noroc sa gasesti o _chiulasa_ buna pe la dezmembrari ca un ax cu came este cam 1300 ron nou

Aftermarket este in jur de 500 lei (Febi)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
revin cu detalii despre problema mea la motor am fost sigur ca e din cauza axului cu came dar nu este. am luat un motor tot m40 de la dezmembrari de pe o masina adusa din germania lam pornit motorul pe acea masina si nu avea nici o problema adica se tura la 7000 fara probleme nu mergea in trei sau altceva fum nu scoate scurgeri de ulei nu are in fine lam montat pe masina mea si aceeasi problema la 4500 ture o ia in trei pistoane si revine la relanti tot in 3 pt cateva secunde dupa care isi revine. am pus motorul asa cum a fost p masina decat accesoriile au ramas ale mele adica alternatorul si electromotorul toti senzorii sunt ai motorului luat am schimbat si calculatorul meu si bobina si fisele cu bujii motorasul de relantii si senzorii de pe ax si vibochen sunt ale motorului, nu stiu ce sa ii mai fac help please
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.