Jump to content

E90 / 320d Engine fault, reduced power!


Recommended Posts

Salutare Doamnelor si Domnilor,

in recent am achizitionat si eu "cica" o masina,

este vorba de un E90 320D Dynamicefficient de 177cp

unic proprietar achizitionata din Germania, am fost cu ea la test Automobile Bavaria ( Centura Bucuresti ),

domni de acolo mi-au luat o caruta de bani anume 400lei si nu mi-au spus nimic ce nu stiam eu deja...

in fine au trecut 30 zile fericite de la achizitia masini si azi in drum spre munca ma trezesc cu martorul de motor aprins si

mesajul " Engine Fault, Reduced Power ", nu s-a oprit motorul, nu mi-a facut nici-un fel de figuri, motorul merge in continuare

porneste fara probleme pe CHECK imi da OK ( No fault ) iar cand depasesti 100km/ora binenteles aceasi poveste...

ce mi-se pare mie ca se aude un zgomot mai ciudatel la motor ( Gen turbina fluiera mai tare ) si dupa accelerare de parca se aude un motoras

sau ceva nu-mi dau seama, in fine idea este ca m-am interesat si eu pe net si am gasit numai posturi "Fericite" cu HPFP ( High Pressure Fuel Pomp )

dar numai la motoare benzina si reparatii de gen de la 1,000$ in sus...

m-am gandit sa va intreb si pe voi ca poate a mai patit vreunul asa ceva si cu dumnezeu inainte.

 

Numai bine,

Link to comment
Share on other sites

Salutare Doamnelor si Domnilor,

in recent am achizitionat si eu "cica" o masina,

este vorba de un E90 320D Dynamicefficient de 177cp

unic proprietar achizitionata din Germania, am fost cu ea la test Automobile Bavaria ( Centura Bucuresti ),

domni de acolo mi-au luat o caruta de bani anume 400lei si nu mi-au spus nimic ce nu stiam eu deja...

in fine au trecut 30 zile fericite de la achizitia masini si azi in drum spre munca ma trezesc cu martorul de motor aprins si

mesajul " Engine Fault, Reduced Power ", nu s-a oprit motorul, nu mi-a facut nici-un fel de figuri, motorul merge in continuare

porneste fara probleme pe CHECK imi da OK ( No fault ) iar cand depasesti 100km/ora binenteles aceasi poveste...

ce mi-se pare mie ca se aude un zgomot mai ciudatel la motor ( Gen turbina fluiera mai tare ) si dupa accelerare de parca se aude un motoras

sau ceva nu-mi dau seama, in fine idea este ca m-am interesat si eu pe net si am gasit numai posturi "Fericite" cu HPFP ( High Pressure Fuel Pomp )

dar numai la motoare benzina si reparatii de gen de la 1,000$ in sus...

m-am gandit sa va intreb si pe voi ca poate a mai patit vreunul asa ceva si cu dumnezeu inainte.

 

Numai bine,

 

 

Vezi primul topic "probleme tehnice...."

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa o duci la un tester. Mai reduci din posibilele cauze...

 

Problemele cu turbina nu apar in bord.

 

Din ce an este si cati km are?

 

 

Fabricata: 04/2008

aproximativ 129,000km.

am vorbit sa-o duc maine la service / diagnoza etc.

numai ca as fi vrut sa stiu si eu inainte sa nu lesin pe acolo...

 

Vezi primul topic "probleme tehnice...."

 

 

Imi cer scuze! sunt nou pe forum!

Link to comment
Share on other sites

Fabricata: 04/2008

aproximativ 129,000km.

am vorbit sa-o duc maine la service / diagnoza etc.

numai ca as fi vrut sa stiu si eu inainte sa nu lesin pe acolo...

 

 

 

 

Imi cer scuze! sunt nou pe forum!

Nu am vrut sa fiu ironic,nu ai dece sa-ti ceri scuze.turbina oe la reprezentanta e cam 1800 euro la e90 non face-lift.

P.s. din 04.2008 nu ar trebui sa fie de 163cp?stiam ca fl este din 08.2008.

Link to comment
Share on other sites

Despre topicul asta este vorba. Ti-ar prinde bine daca l-ai citi in intregime. POvestea continua....

 

Oricum, lantul fie se rupe fie face zgomot. Deci problema ta nu este de aici.

 

 

O da...

ce inceput bun pentru anul nou,

tin sa mentionez ca am si zgomotul de lant si cei de la Bavaria mi-au trecut-o in fisa tehnica masini ( constatarea ) facuta de ei,

dar au spus ca nu e neaparat o problema, deci "Ma bucur" si mai mult dupa ce am citit si faza cu ruperea lantului si la mine chiar se aude...

deci stau si ma gandesc de ce naibi am luat masina asta si imi dau cu pumni in cap...

se spunea ca OPEL e dacia nemtilor dar cu problemele astea la o masina care a costat in jur de 30,000euro (NOU) si totusi este renumit de calitatea ei...

sunt foarte dezamagit si speriat...nici numai stiu ce sa fac.

 

Nu am vrut sa fiu ironic,nu ai dece sa-ti ceri scuze.turbina oe la reprezentanta e cam 1800 euro la e90 non face-lift.

P.s. din 04.2008 nu ar trebui sa fie de 163cp?stiam ca fl este din 08.2008.

 

Multumesc pentru raspuns, apreciez!

am cautat mult pana am gasit-o pe asta si din pacate/fericire este modelul N47 daca asta e de 130kw / 177cp.

Link to comment
Share on other sites

Nu te panica...Asa cum au zis colegii mai sus, mergi mai intai la un tester si vezi ce erori iti da, dupa care mergi si vezi ce componenta mecanica face figuri! Nu-i o regula ca daca ai motorul N47, gata ti-a picat si lantul! Ia-le prin eliminare! Intai diagnoza!
Link to comment
Share on other sites

O da...

ce inceput bun pentru anul nou,

tin sa mentionez ca am si zgomotul de lant si cei de la Bavaria mi-au trecut-o in fisa tehnica masini ( constatarea ) facuta de ei,

dar au spus ca nu e neaparat o problema, deci "Ma bucur" si mai mult dupa ce am citit si faza cu ruperea lantului si la mine chiar se aude...

deci stau si ma gandesc de ce naibi am luat masina asta si imi dau cu pumni in cap...

se spunea ca OPEL e dacia nemtilor dar cu problemele astea la o masina care a costat in jur de 30,000euro (NOU) si totusi este renumit de calitatea ei...

sunt foarte dezamagit si speriat...nici numai stiu ce sa fac.

 

 

 

Multumesc pentru raspuns, apreciez!

am cautat mult pana am gasit-o pe asta si din pacate/fericire este modelul N47 daca asta e de 130kw / 177cp.

 

Cred ca "din pacate " e formularea mai potrivita din ce ne-ai relatat.dute la un service pentru o constatare cat mai corecta.

Link to comment
Share on other sites

Nu te panica...Asa cum au zis colegii mai sus, mergi mai intai la un tester si vezi ce erori iti da, dupa care mergi si vezi ce componenta mecanica face figuri! Nu-i o regula ca daca ai motorul N47, gata ti-a picat si lantul! Ia-le prin eliminare! Intai diagnoza!

 

 

Multumesc pentru raspuns,

am o programare maine ma duc la un service dedicat BMW

am auzit numai pareri bune despre baieti astia e undeva pe la Calea Ferentari sa vedem..

vreau sa-ti spun ca de cand cu problema asta numai am stare,

nici n-am inmatriculat-o si deja imi vine sa-i dau foc...

in orice caz am sa merg maine si va tin la curent ...

Multam!

Link to comment
Share on other sites

 

se spunea ca OPEL e dacia nemtilor dar cu problemele astea la o masina care a costat in jur de 30,000euro (NOU) si totusi este renumit de calitatea ei...

Taica-meu si-a luat un Opel Astra cu 1500 de euro, o are de vreo doi ani si ceva, dar nu a avut probleme cu ea, si iti dai seama cati kilometri are, nu e diesel, e benzinar, si cred ca daca imi mai cumpar BMW, va fi benzinar, a mea are 150000KM acum, si de cand am citit pe forum despre problemele motorului N47 sunt traumatizat si ascult motorul zilnic.

Pai de aia ne-am luat BMW, sa ne facem probleme din astea ?? cu asa ani putini....

Edited by gugulete
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problema cu Filtru de particule, este infundat filtru si dupa 100km/ora detecteaza ca nu are evacuare ca lumea si baga motorul la limp mode ( gen safe mode ).

 

Solutie:

- Schimbare / inlocuire filtru de particule.

- Anulare filtru de particule ( avand in vedere ca masina este deja inmatriculata ) + resoftare ( sa nu dea erori ).

Link to comment
Share on other sites

Problema cu Filtru de particule, este infundat filtru si dupa 100km/ora detecteaza ca nu are evacuare ca lumea si baga motorul la limp mode ( gen safe mode ).

 

Solutie:

- Schimbare / inlocuire filtru de particule.

- Anulare filtru de particule ( avand in vedere ca masina este deja inmatriculata ) + resoftare ( sa nu dea erori ).

 

Da-l jos, si ai scapat de o grija.. Il dai jos atat fizic cat si din soft, si gata..

 

@LYM a scris mai sus, 129 mii..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Problema cu Filtru de particule, este infundat filtru si dupa 100km/ora detecteaza ca nu are evacuare ca lumea si baga motorul la limp mode ( gen safe mode ).

 

Solutie:

- Schimbare / inlocuire filtru de particule.

- Anulare filtru de particule ( avand in vedere ca masina este deja inmatriculata ) + resoftare ( sa nu dea erori ).

 

Filtrul de particule se schimba la 200 000 km.Deci,masina nu prea are cum sa aiba 129 000 km sorry.gif

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de particule se schimba la 200 000 km.Deci,masina nu prea are cum sa aiba 129 000 km sorry.gif

Zice ca e adusa din Germania si a verificat-o la BMW, si mie mi s-a parut cam putin, dar cine stie. Daca e din luna a patra 2008, inmultit cu 50000 pe an.... Dar multi nemti au doua masini, una de buna si una de servici/carat de toate. A mea e din a zecea 2009, am luat-o la 148000 (cu cauciucurile din fabrica in stare foarte buna), nu m-au speriat kilometrii, am preferat sa fie an cat mai recent si kilometrii "cat mai multi", asfel aveam siguranta unui kilometraj real, decat sa imi zica samsarul ca a fost masina unui batran si a stat mai mult in garaj.

 

 

PS: daca Romanica ar fi stat de drept, evazionistii astia ar fi la parnaie pentru inselaciune (aici s-ar incadra datul kilometrilor in spate), dar era un baiat zilele astea pe forum, care isi cauta BMW si se lauda ca pe el nu-l deranjeaza sa ia o masina cu km dati in spate, deci daca se poate, de ce nu...

Edited by gugulete
Link to comment
Share on other sites

deci repet sa intelegeti mai bine...

 

Masina a fost cumparata din Germania de un tip din romania direct de la reprezentata...(nu stiu de ce)

dar ma rog asa a facut omul...

masina in Germania si in romania pe baza lor de date apare pe numele tipului ( ma rog firma lui ) deci nu a existat alt proprietar...

iar legat de km nu stiu ce sa zic, tipul mai are inca o masina si fiind om cu copii mici nu pare sa fi parcurs multi km cu masina...

in baza lor de date nu apare decat reviziile facute de el ( la cat o fi fost ) am raportul dar n-am chef acum sa stau sa va citesc rand pe rand...

in fine...idea este ca masina are in jur de 130,000km reali ( tin sa cred si eu si aia de la reprezentanta si dupa cum pare ) iar problema cu filtrul de particule din ce am inteles nu este una rar intalnita la masina asta...

deci verdictul ar fi sa-l dau jos ( nu-mi mai bat capul sa-l curat etc ), am pe cineva foarte priceput care poate sa faca si acest by-pass cu softul masini sa nu apare vreo eroare (din nou) pe bord...si am scapat.

din ce am inteles de la omul respectiv si alti care au facut treaba asta la masina lor masina trage mai bine, consuma lafel, nu scoate fum negru iar la noxe de ITP nu arata nimic iesit din comun.

 

cu alte cuvinte am sa procedez asa si cu dumnezeu inainte ca n-am acum alti bani sa dau pe o prostie de filtru..

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca de la dpf-ul infundat masina face regenerare mai des probabil si risti sa-ti mearga motorul intrerupt, chestie care din nou, nenoroceste mai mult si asa nenorocitul ala de lant. Citisem pe un forum din uk, asta fusese o explicatie data de BMW unui caz de lant distributie rupt... Cica avea niste erori stocate si ar fi mers asa cu ea, raspunsul BMW era de genul ne pare rau insa ar fi trebuit sa se prezinte la service si uite-asa nu i-au dat nimic, in garantie.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce-ai mai rezolvat, dar eu m-as uita la furtunele de la intercooler. Simptomele descrise de tine ma duc la concluzia ca ECU detecteaza boost inexistent. E cel mai simplu lucru de verificat. Pana la 100 km/h iti trage OK masina ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.