Jump to content

fum alb dupa schimbare ulei+dura lube e46 318i valvetronik


Recommended Posts

mss... :thumbsup:

 

Fluctuatiile relantilului pot din mai multe cauze (sonda lambda, ICV, debitmetru, etc) caut pe forum ca sunt topicuri in acest sens. Oscila dinainte sa schimbi uleiul? nu vad ce legatura are uleiul cu fluctuatiile. Cat despre aditivi nimeni nu-i recomanda, exceptie facand cei care ii produc si vand. Bafta in rezolvara problemei.

 

 

Cum spune si EMMA... si eu folosesc ulei BMW SAE 5W40!

 

mss... nu eu am fost cu ideea de a pune ulei mai gros si nici aditiv m-am luat dupa un meserias a lu peste da tot eu am fost fraierul ca m-am luat dupa el.... :wacko:

 

1000 ron rezolva situatia , nu e asa grav

aahaaa nu e chiar de speriat..... :good:

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Fluctuatiile relantilului pot din mai multe cauze (sonda lambda, ICV, debitmetru, etc) caut pe forum ca sunt topicuri in acest sens. Oscila dinainte sa schimbi uleiul? nu vad ce legatura are uleiul cu fluctuatiile. Cat despre aditivi nimeni nu-i recomanda, exceptie facand cei care ii produc si vand. Bafta in rezolvara problemei.

 

 

Cum spune si EMMA... si eu folosesc ulei BMW SAE 5W40!

 

mss... nu eu am fost cu ideea de a pune ulei mai gros si nici aditiv m-am luat dupa un meserias a lu peste da tot eu am fost fraierul ca m-am luat dupa el.... :wacko:

 

 

Acum de cand ai schimbat uleiul cume este? si ce ulei ai bagat? in principiu eu sunt de acord cu ce spune Myx si restu in motorul asta nu se baga 10w40, eu am cautat f mult de cand am cumparat masina si am ajuns la concluzia ca functioneaza numai cu ulei subtire parca mai e un topic pe net cu cineva care tot la fel a bagat 10w40 si la umplut de respect si pana nu ia schimbat uleiu nu avea ce face.. Nici eu nu sunt de parere ca duralube sau orice alt aditiv rezolva problemele mai bine dai 1000 ron si ai facut tot motoru si este super multumit

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De ce ai pus duralube?

de fraier..... :( m-am luat dupa un destept

 

Acum de cand ai schimbat uleiul cume este? si ce ulei ai bagat? in principiu eu sunt de acord cu ce spune Myx si restu in motorul asta nu se baga 10w40, eu am cautat f mult de cand am cumparat masina si am ajuns la concluzia ca functioneaza numai cu ulei subtire parca mai e un topic pe net cu cineva care tot la fel a bagat 10w40 si la umplut de respect si pana nu ia schimbat uleiu nu avea ce face.. Nici eu nu sunt de parere ca duralube sau orice alt aditiv rezolva problemele mai bine dai 1000 ron si ai facut tot motoru si este super multumit

e greseala mea ca m-am lasat influientat de tot felul de mesteri in bmw-uri :surrender:

Link to comment
Share on other sites

in primul rand nu sunt birou de informatii, daca am ceva de spus cuiva ii spun si gata

 

nu ii recomand nimic, sa se duca in service si sa nu vorbeasca cu mecanicii, sa-si ia o cafea la bar si cand e gata constatarea sa decida ce face, motor nou, masina vanduta, segmenti ce vrea el

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la reprezentanta bmw si au zis sa schimb filtrul epurator prima data si daca tot la fel scoate fum sunt simeringurile de la supape .......motorul are compresie intre 11.5 si 12 pe fiecare piston....

 

Acum de cand ai schimbat uleiul cume este? si ce ulei ai bagat? in principiu eu sunt de acord cu ce spune Myx si restu in motorul asta nu se baga 10w40, eu am cautat f mult de cand am cumparat masina si am ajuns la concluzia ca functioneaza numai cu ulei subtire parca mai e un topic pe net cu cineva care tot la fel a bagat 10w40 si la umplut de respect si pana nu ia schimbat uleiu nu avea ce face.. Nici eu nu sunt de parere ca duralube sau orice alt aditiv rezolva problemele mai bine dai 1000 ron si ai facut tot motoru si este super multumit

Am dat comanda de filtrul epurator la bmw 160 ron...si daca nu e nici asta schimb simeringurile la supape ma costa 1100 cu tot cu garnitura de ch. si simeringuri

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la reprezentanta bmw si au zis sa schimb filtrul epurator prima data si daca tot la fel scoate fum sunt simeringurile de la supape .......motorul are compresie intre 11.5 si 12 pe fiecare piston....

 

 

Am dat comanda de filtrul epurator la bmw 160 ron...si daca nu e nici asta schimb simeringurile la supape ma costa 1100 cu tot cu garnitura de ch. si simeringuri

 

 

unde te costa 1100 cu totu? presupun cai si manopera si piese? la bmw?

Link to comment
Share on other sites

ciudat... s-au bulit asa tzac-pac simeringurile de la supape imediat dupa schimbul de ulei? :))) greu de crezut...

 

ca zicea ca doar dupa schimbul de ulei, motorul a inceput sa fumege si sa mearga prost... plus ca daca simeringurile sunt uzate, fumul cel mai proeminent apare imediat dupa pornire, dupa ce motorul a stat o perioada, ca apoi sa dispara incet

 

 

e clar ca uleiul care l-a pus n-are cum sa creeze astfel de probleme, schimbarea lui cu cel recomandat nu va rezolva problema, clar.

 

eu inca sustin sa verifici distributia, se foloseste un kit special de blocatoare pentru tipul asta de motor, fara alea nu poti verifica nimic, sau chiar daca se vede la ochi ca distributia e sarita, nu o poti regla fara ele.

 

in concluzie... e un motor de care sa te feresti

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

ciudat... s-au bulit asa tzac-pac simeringurile de la supape imediat dupa schimbul de ulei? :))) greu de crezut...

 

ca zicea ca doar dupa schimbul de ulei, motorul a inceput sa fumege si sa mearga prost... plus ca daca simeringurile sunt uzate, fumul cel mai proeminent apare imediat dupa pornire, dupa ce motorul a stat o perioada, ca apoi sa dispara incet

 

 

 

 

e clar ca uleiul care l-a pus n-are cum sa creeze astfel de probleme, schimbarea lui cu cel recomandat nu va rezolva problema, clar.

 

 

eu inca sustin sa verifici distributia, se foloseste un kit special de blocatoare pentru tipul asta de motor, fara alea nu poti verifica nimic, sau chiar daca se vede la ochi ca distributia e sarita, nu o poti regla fara ele.

 

ciudat e ca si la mine a facut la fel ,dupa schimbul de ulei m-am trezit cu ditamai fumul , inainte de asta nu am observat ceva ciudat sau nu am bagat de seama . Abia ulterior dupa fumigena si lipsa 1 l ulei la 1000 km am luat problema in serios. Eram ca trabantul . benzina si ulei :))))0

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

am schimbat filtrul epurator si tot fum scoate cand se incalzeste motorul :ermm: ramane sa schimb simeringurile la supape....cat costa si daca stie cineva in iasi un service bun?

toata afacerea costa cam 1000 ron(simeringuri si manopera), la care mai adaugi preventiv costul unei garnituri capac(vreo 220 ron daca nu ma insel)- pentru ca cea veche s-ar putea sa nu se mai aseze bine.

 

Multi de pe forum(inclusiv eu) am fost la Bucuresti pentru operatiunea asta....dar poate te ajuta cu informatii cineva din zona ta (poate e cineva mai aproape).

Link to comment
Share on other sites

toata afacerea costa cam 1000 ron(simeringuri si manopera), la care mai adaugi preventiv costul unei garnituri capac(vreo 220 ron daca nu ma insel)- pentru ca cea veche s-ar putea sa nu se mai aseze bine.

 

Multi de pe forum(inclusiv eu) am fost la Bucuresti pentru operatiunea asta....dar poate te ajuta cu informatii cineva din zona ta (poate e cineva mai aproape).

e 400 de euro un motor....mai bine il schimb cu totul.... pe simeringuri ,garnitura de ch.,si manopera tot acolo ies...si daca tot scoate fum si is segmentii? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

e 400 de euro un motor....mai bine il schimb cu totul.... pe simeringuri ,garnitura de ch.,si manopera tot acolo ies...si daca tot scoate fum si is segmentii? :wacko:

 

si crezi tu ca gasesti un motor care sa nu necesite schimb simeringuri ? Hai ca ai fost chiar amuzant acum :) Si iei motorul si il trantesti cu manopera zero in caroserie si gata joaca ! Daca erai atent la discutii , la Bucuresti e cineva care face reparatia fara sa demonteze chiulasa , deci mai reduci din costuri .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si crezi tu ca gasesti un motor care sa nu necesite schimb simeringuri ? Hai ca ai fost chiar amuzant acum :) Si iei motorul si il trantesti cu manopera zero in caroserie si gata joaca ! Daca erai atent la discutii , la Bucuresti e cineva care face reparatia fara sa demonteze chiulasa , deci mai reduci din costuri .

si daca nu is simeringurile?si tot scoate fum?segmentare?planeitate....nu dau mai mult?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.